![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Volgens de gebruikersvoorwaarden van google maps en google earth mogen kaarten slechts gebruikt worden voor persoonlijke, interne en niet-commerciele doeleinden. Aangezien er nergens iets staat voor wat betreft een regeling omtrent gebruik voor commerciele doeleinden zoals bv. een financiele compensatie o.i.d. heb ik een vraag die iemand hopelijk kan beantwoorden. Is er een mogelijkheid om kaarten die via google maps/Earth gemaakt zijn -via screenshots bv.- toch te gebruiken. Of bestaan er andere gelijkaardige programmas die het gebruik voor commerciele doeleinden wel toelaten?
Overigens mijn excuses voor het verkeerd spellen van commerciele en programmas, mijn toetsenbord doet erg vreemd. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() OpenStreetMap?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon gebruiken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
https://developers.google.com/maps/terms Beetje meer googlen. ![]()
Het is allemaal de schuld van de Flair. Laatst gewijzigd door Ratatosk : 17 augustus 2012 om 22:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |