![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() [voer originele begroeting in],
Het migrantenjong is hier om jullie een fijn 2008 te wensen. Dit zal de enige post zijn van mij op dit forum. Hou er dus rekening mee dat jullie vragen, zoals "wat is de zin van het leven?" , "is er leven na de dood?" , "ben jij echt een dubbelaccount van Shizie geweest?" , "hoeveel stokslagen zou jij aanraden voor dit misdrijf?" en "traangas of waterkanonnen?" helaas onbeantwoord zullen blijven. Eerst en vooral: prettige feestslagen allemaal. Ik wens jullie een fijn 2008 aan, met niet teveel moordpartijen en verbrande auto's, geen treinstakingen en misschien zelfs een invasie van Iran door coalitietroepen. Mijn goede voornemens zijn het proberen te leven met het feit dat er linksen zijn. Ik heb het besef gekregen dat mensen vaak niet kunnen verhelpen dat zij niet beter weten. Het ligt niet aan hun. "Vergeef hun, Heer, want zij weten niet wat zij doen" aldus Jezus Christus (vrij geciteerd uit geheugen) Dan wil ik mijn groeten geven aan iedereen die ze verdienen. Polly, Ardennees (ik zal zo snel mogelijk antwoorden op je PB in politeia), circe en vele anderen. Moesten mensen zich afvragen wie deze vele anderen zijn, sta mij toe om jullie te verzekeren dat Raf, Filosoof, Pelgrim en C2C hier niet bijhoren. Helaas pindakaas. Dan wil ik kort vermelden dat alle mensen die dachten dat ik Spafan was, dringend naar de psychiater moeten gaan vanwege hun achtervolgingswaanzin. Ik kan best inkomen dat spookachtige klauwen en de tentakels van het migrantenjong jullie elke nacht bezoeken in nachelijke merriedromen, maar jullie vrees is ongegrond. Ik kom wel voor jullie wanneer de tijd rijp is. Hmm, wat kan ik nog schrijven? Aja, het is hier nog altijd een grote warboel, ik lees hier onmetelijke onzin met heel soms tekens van gezond verstand. Als dit forum representatief is voor wat de gemiddelde Vlaamse politiek bewuste persoon denkt, dan begin ik mij zorgen te maken. De ene gelooft in reptielen dat hij ziet in LSD-trips, de andere is een Stalinist, dan gelooft er weer eentje in een Vlaemsch-Dietsch keyscherrijk, en dan zijn er mensen die filosofische theorieen toepassen waar het niet nodig is. Vraag voor die mensen: begrijpen jullie wel wat jullie verkondigen? Zo, ik wens jullie een fijn forumleven. MVG, ![]() PS: zie die linksen vluchten ![]() Laatst gewijzigd door Basebalopapolitieker : 5 januari 2008 om 20:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeg, wat is dat met die attention whores tegenwoordig zeg?
Gelukkig is de kerstvakantie volgende week gedaan en moeten de kindertjes terug naar school. ![]()
http://kim-roovers.skynetblogs.be/ Laatst gewijzigd door Kim : 5 januari 2008 om 20:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Miggie!
![]() Jij ook beste wensen joh! En kom gauw terug, het is best wel saai zonder jou hier. Nou ja, het valt wel mee, maar toch. Mét Miggie is het beter. Kijk, je hebt zelfs de groeten van de face-sucking roze biggetjes! Niet halal hoor. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 januari 2008 om 01:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() het is hier koetjes & kalfjes !
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#12 |
Europees Commissaris
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
The poster formerly known as kay-gell Laatst gewijzigd door Kay_ : 6 januari 2008 om 12:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Okee, maar dat doet al zeer aan de ogen
![]()
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Drinkt er rap ene.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Nee! Werken moet ie, hij heeft nog meer dan 1200 posts te gaan!
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|