![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() Ikzelf eet alles en eet mijn bord leeg maar zouden al die kindertjes weten dat ze bambi aan het opeten zijn ?
![]()
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eerst de kindjes laten opeten en dan ZEGGEN dat ze bambi hebben gegeten. Grote consternatie ocharme.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Kindjes opeten vind ik nu ook wel weer een stap te ver.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je toch zo een grapjas bent... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met die kleine krijg je teveel gezeik.
'k Zal het wel bij kangeroo houden, zolang we niet effe een apocalyps overleven.
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() kindjes laten opeten en dan zeggen dat ze Bambi opaten !! Ge moet maar durven ![]() cannibalisme met een kleedje eromheen ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan aan je kinderen ook vragen tijdens het eten: Hoe smaakt Bambi? Waarop de kindjes van tegenwoordig u erop zullen wijzen dat Bambi een Disney movie is. ![]() Hertekalf tjah ... sorry maar ik zou die schotel niet moeten gehad hebben in die men in dat filmpje ten toon gespreid heeft, wegens: koffer van de wagen te klein. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() En wat vonden jullie van de lever van Donald Duck?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
p.s. Het blijft een prachtige vertolking van Anthony Hopkins. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Ik zeg dat liever voor dat ze het opeten.
Dan heb ik meer vlees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ga eerder voor één van zijn boutjes... Kostelijk!
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Minister-President
|
![]() Heb ik inderdaad al ooit gegeten en ik vond dat best lekker.
Maar dit gaan vergelijken met Hannibal's cuisine...? Dit komt duidelijk van iemand die het verschil tussen een lekker gebraad en kanibalisme niet kan maken...
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Gouverneur
|
![]()