![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Burger
|
![]() Er is nogal wat consternatie omtrent onderstaande video:
http://www.youtube.com/watch?v=5UnscdNhBC4&feature=b-mv Politiemensen moesten de laatste weken hier en daar letterlijk heel wat incasseren, maar blijkbaar deelt ze bij momenten ook uit. Wat mij betreft een moeilijke zaak: met man en macht verschijnen om één ogenschijnlijk dronken man te arresteren is misschien begrijpelijk, in het licht van recente gebeurtenissen. Minder te verantwoorden is uiteraard het slaan en schoppen van een geboeide man.
"I spent a lot of money on booze, birds and fast cars. The rest I just squandered!" Laatst gewijzigd door Mr.White : 25 augustus 2012 om 08:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Dat was weer een Deen of Zweed zeker? Maar dat enkele Vlamingen deze week na de gemeenteraad van SGRode hardhandig door polite werden aangepakt en verwijderd, dat vindt men dan weer normaal.
![]() |
#3 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() ?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gezien men bij de aanvallen die het politiekkorps te verduren heeft, bijna dagelijks, en de schampere opmerkingen van vele lieden daarover heb ik niet teveel problemen bij het feit dat diezelfde politie op haar beurt nu en dan uitvliegt! Ik heb nergens gelezen dat "het slachtoffer" daar letsels heeft aan overgehouden, "werkonbekwaam" is enz!
Laat maar eens wat meer filmpjes los op de de mensen over de dagelijkse agressie die zovele burgers te verduren krijgen van het vele gespuis dat onze straten onveilig maakt! Laatst gewijzigd door andev : 25 augustus 2012 om 12:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() PS-gestuurde Brusselse flikken mogen niet alleen geweld gebruiken wanneer het hen goed uitkomt, ze moeten geweld gebruiken; een schop of een slag per Vlaams woord dat ze daags voordien door hun edele oren hebben horen passeren tot aan hun verdroogd verstand.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zolang ik niet lees dat ze werkonbekwaam zijn is alles ok. Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 augustus 2012 om 13:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- eerst heel rap leren lopen - en dan pas de flikken pesten. In afwachting dat je het eerste perfect beheerst, wees ietwat slim en ietwat braaf; kijk goed uit je doppen als je eens wat wilt uitsteken, want: wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
|
![]() Als mijn kinderen ooit in een zatte bui op vrouwen slaan en nadien nog een grote bek tegen de flikken opzetten, dan mogen de flikken derop kloppen.
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Partijlid
|
![]() Op welk moment krijgt ie dan slagen? Geen zin om 9 minuten te kijken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak me geen zorgen,nee! Hoog tijd eigenlijk dat de politie daar niet meer als lamme goedzakken moeten blijven staan en toekijken naar krapuul dat denkt ongestraft zich alles te mogen permitteren! Daarvan zien we veel te veel voorbeelden, maar daar heb je dan geen probleem mee? Dan lachen we wat met die stomme flikken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() Heb jij kinderen die vrouwen slaan?
Laatst gewijzigd door giserke : 25 augustus 2012 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De manier waarop Amon Re dat formuleert, doet mij besluiten van niet.
Wat maakt dat ik jouw post niet begrijp. .
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Dat zijn leden van de blanke hegemonistische maffia... hun bendekleuren zijn duidelijk zichtbaar... De videoposter heeft gelijk, ik durf me zelf niets inbeelden wat er gaat gebeurd zijn met die man... over een paar weken zien we hem hopelijk weer terug zeker, met een gebroken neus, en armen, vermagerd en mentaal-gebroken, klaar om weer in de pas te lopen zeker?
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |