Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 25 augustus 2012, 08:33   #1
Mr.White
Burger

Standaard Brusselse politie op pad

Er is nogal wat consternatie omtrent onderstaande video:

http://www.youtube.com/watch?v=5UnscdNhBC4&feature=b-mv

Politiemensen moesten de laatste weken hier en daar letterlijk heel wat incasseren, maar blijkbaar deelt ze bij momenten ook uit. Wat mij betreft een moeilijke zaak: met man en macht verschijnen om één ogenschijnlijk dronken man te arresteren is misschien begrijpelijk, in het licht van recente gebeurtenissen. Minder te verantwoorden is uiteraard het slaan en schoppen van een geboeide man.

Laatst gewijzigd door Mr.White : 25 augustus 2012 om 08:34.
Mr.White is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 09:31   #2
Freddie
Gouverneur

Freddie's schermafbeelding

Standaard

Dat was weer een Deen of Zweed zeker? Maar dat enkele Vlamingen deze week na de gemeenteraad van SGRode hardhandig door polite werden aangepakt en verwijderd, dat vindt men dan weer normaal.
Oud 25 augustus 2012, 11:24   #3
Amon_Re
Perm. Vertegenwoordiger VN

Amon_Re's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.White Bekijk bericht
Er is nogal wat consternatie omtrent onderstaande video:

http://www.youtube.com/watch?v=5UnscdNhBC4&feature=b-mv

Politiemensen moesten de laatste weken hier en daar letterlijk heel wat incasseren, maar blijkbaar deelt ze bij momenten ook uit. Wat mij betreft een moeilijke zaak: met man en macht verschijnen om één ogenschijnlijk dronken man te arresteren is misschien begrijpelijk, in het licht van recente gebeurtenissen. Minder te verantwoorden is uiteraard het slaan en schoppen van een geboeide man.
Als hij niet weerbarstig was, dan had hij geen kloppen gekregen. Case closed.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Amon_Re is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 11:24   #4
Amon_Re

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Freddie Bekijk bericht
Dat was weer een Deen of Zweed zeker? Maar dat enkele Vlamingen deze week na de gemeenteraad van SGRode hardhandig door polite werden aangepakt en verwijderd, dat vindt men dan weer normaal.
?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
Oud 25 augustus 2012, 11:58   #5
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Gezien men bij de aanvallen die het politiekkorps te verduren heeft, bijna dagelijks, en de schampere opmerkingen van vele lieden daarover heb ik niet teveel problemen bij het feit dat diezelfde politie op haar beurt nu en dan uitvliegt! Ik heb nergens gelezen dat "het slachtoffer" daar letsels heeft aan overgehouden, "werkonbekwaam" is enz!
Laat maar eens wat meer filmpjes los op de de mensen over de dagelijkse agressie die zovele burgers te verduren krijgen van het vele gespuis dat onze straten onveilig maakt!

Laatst gewijzigd door andev : 25 augustus 2012 om 12:03.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 12:46   #6
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

PS-gestuurde Brusselse flikken mogen niet alleen geweld gebruiken wanneer het hen goed uitkomt, ze moeten geweld gebruiken; een schop of een slag per Vlaams woord dat ze daags voordien door hun edele oren hebben horen passeren tot aan hun verdroogd verstand.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 12:59   #7
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Gezien men bij de aanvallen die het politiekkorps te verduren heeft, bijna dagelijks, en de schampere opmerkingen van vele lieden daarover heb ik niet teveel problemen bij het feit dat diezelfde politie op haar beurt nu en dan uitvliegt! Ik heb nergens gelezen dat "het slachtoffer" daar letsels heeft aan overgehouden, "werkonbekwaam" is enz!
Laat maar eens wat meer filmpjes los op de de mensen over de dagelijkse agressie die zovele burgers te verduren krijgen van het vele gespuis dat onze straten onveilig maakt!
Laat ons hopen dat uw kinderen dan goed mishandeld worden door onze vrienden van de politie.

Zolang ik niet lees dat ze werkonbekwaam zijn is alles ok.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 25 augustus 2012 om 13:00.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 13:02   #8
Nietzsche
Secretaris-Generaal VN

Nietzsche's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Laat ons hopen dat uw kinderen dan goed mishandeld worden door onze vrienden van de politie.

Nietzsche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 13:07   #9
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Leer je kinderen de juiste volgorde:
- eerst heel rap leren lopen
- en dan pas de flikken pesten.

In afwachting dat je het eerste perfect beheerst, wees ietwat slim en ietwat braaf; kijk goed uit je doppen als je eens wat wilt uitsteken, want: wie zijn gat verbrandt, moet op de blaren zitten.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
Oud 25 augustus 2012, 14:41   #10
Amon_Re

Standaard

Citaat:

Als mijn kinderen ooit in een zatte bui op vrouwen slaan en nadien nog een grote bek tegen de flikken opzetten, dan mogen de flikken derop kloppen.
Oud 25 augustus 2012, 14:47   #11
wesley84
Partijlid

Standaard

Op welk moment krijgt ie dan slagen? Geen zin om 9 minuten te kijken.
wesley84 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 15:17   #12
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Mijn kinderen zijn al lang de puber-tijd voorbij en zijn nog nooit in situaties geraakt waarbij ze geboeid de politie voor str... stonden uit te schelden!
Ik maak me geen zorgen,nee!
Hoog tijd eigenlijk dat de politie daar niet meer als lamme goedzakken moeten blijven staan en toekijken naar krapuul dat denkt ongestraft zich alles te mogen permitteren! Daarvan zien we veel te veel voorbeelden, maar daar heb je dan geen probleem mee?
Dan lachen we wat met die stomme flikken.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 15:19   #13
giserke
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Amon_Re Bekijk bericht
Als mijn kinderen ooit in een zatte bui op vrouwen slaan en nadien nog een grote bek tegen de flikken opzetten, dan mogen de flikken derop kloppen.
Heb jij kinderen die vrouwen slaan?

Laatst gewijzigd door giserke : 25 augustus 2012 om 15:19.
giserke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 17:36   #14
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Heb jij kinderen die vrouwen slaan?
De manier waarop Amon Re dat formuleert, doet mij besluiten van niet.

Wat maakt dat ik jouw post niet begrijp.

.

Oud 25 augustus 2012, 17:42   #15
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Mijn kinderen zijn al lang de puber-tijd voorbij en zijn nog nooit in situaties geraakt waarbij ze geboeid de politie voor str... stonden uit te schelden!
Ik maak me geen zorgen,nee!
Hoog tijd eigenlijk dat de politie daar niet meer als lamme goedzakken moeten blijven staan en toekijken naar krapuul dat denkt ongestraft zich alles te mogen permitteren! Daarvan zien we veel te veel voorbeelden, maar daar heb je dan geen probleem mee?
Dan lachen we wat met die stomme flikken.
Niettemin hoop ik dat uw kinderen toch eens goed wat petsen krijgen van de politie. Tenslotte, als het bij anderen mag met uw goedkeuring, dan mag het bij uw kinderen ook.
Oud 25 augustus 2012, 17:58   #16
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Niettemin hoop ik dat uw kinderen toch eens goed wat petsen krijgen van de politie. Tenslotte, als het bij anderen mag met uw goedkeuring, dan mag het bij uw kinderen ook.
Dat lijkt me toch de boodschap van iemand die zwaar gefrustreerd door het leven moet gaan.

.

Oud 25 augustus 2012, 18:39   #17
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Dat lijkt me toch de boodschap van iemand die zwaar gefrustreerd door het leven moet gaan.

.
Jaja schoof, leg jij het maar uit.
Oud 25 augustus 2012, 18:44   #18
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

.
Eerder van iemand die alleen de taal van petsen verstaat.
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 augustus 2012, 18:46   #19
Raven

Raven's schermafbeelding

Standaard

Dat zijn leden van de blanke hegemonistische maffia... hun bendekleuren zijn duidelijk zichtbaar... De videoposter heeft gelijk, ik durf me zelf niets inbeelden wat er gaat gebeurd zijn met die man... over een paar weken zien we hem hopelijk weer terug zeker, met een gebroken neus, en armen, vermagerd en mentaal-gebroken, klaar om weer in de pas te lopen zeker?
Oud 25 augustus 2012, 18:46   #20
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Eerder van iemand die alleen de taal van petsen verstaat.
Jaja Jack, leg jij het maar uit.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be