![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Minister
|
![]() Allée vooruit, er is alvast één ding waar conservatief rechts, een deel van zogenaamd progressief feministisch links en religieuze fundamentalisten van welke kleur dan ook het over eens zijn.
Bloot vlees [nog niet eens bloot maar in bikini verdorie], en dan zeker van vrouwen, is VERBOTEN. Wat heb ik gemist? Sedert wanneer doet een minderheid binnen het feminisme het werk van de Katholieke Kerk en de Taliban? Citaat:
Laatst gewijzigd door discuz : 25 augustus 2012 om 20:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Laat die mensen op de foto zelf beslissen.
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik koop al lang geen Humo meer.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Oh, maar Kathleen Vereecken weet het beter dan de mensen op de foto's zelf: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Politieke Correctheid, overgoten met een sausje Nieuwe Preutsheid.
Voor je het weet belanden we terug in Victoriaanse toestanden.
Etiam si omnes, ego non. Laatst gewijzigd door Esperanza : 26 augustus 2012 om 04:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zolang die meisjes toestemming geven voor publicatie zie ik het probleem niet. Echter naar een publieke gelegenheid gaan wil nog niet zeggen dat iedereen zo maar foto's van je mag nemen, laat staan publiceren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() ik ben zeker niet iemand die foto's van bikini meisjes etc... zou verbieden maar laat ons eerlijk zijn sommige reclames maken vrouwen toch zo goedkoop.
een vrouw is meer dan een lustobject vind ik dan. idem voor alle muziek clips etc... vrouwen zijn schone wezens maar moeten we ze daarom zo goedkoop maken door ze overal half naakt mee te betrekken? beetje meer verstand gebruiken en eens met een origineel concept komen dan een bikini babe te gebruiken maar ik denk dat de meeste gewoonweg niet meer kunnen denken om zoiets te maken en voor de makkelijkste oplossing komen een babe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wanneer men in het nieuws een item wijdt aan de langverwachte zomer en hiervoor beelden gebruikt van studenten die ijsjes eten op de terrasjes van hun studentenstad, zullen de afgebeelde personen zich hiertegen moeilijk kunnen verzetten. Wanneer deze beelden later opnieuw gebruikt worden in een documentaire over ‘obesitas’ bij jongeren, zal men zich wel tegen dit gebruik kunnen verzetten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb me laatst nog laten fotograferen met een Waalse fietsknooppuntenkaart in de handen. Dat werd eerst gevraagd en ik kon dus zelf beslissen. Ik zou het echter ongehoord vinden dat wanneer ik op het strand lig en de vrt wil weeral naakt op het scherm wenst, ze me zomaar ongevraagd filmen en dat uitzenden. Ik vind dat niet kunnen. De camera is NIET heilig. Mijn privacy is dat wel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Minister
|
![]() Dit hele trieste verhaal had opgelost worden door ... technologie, namelijk de techniek van het 'taggen' van de foto's.
Een fotograaf neemt de hele dag door foto's. Indien de lezers zelf de mogelijkheid hebben om 'tags' aan de foto's toe te voegen, zoals: 'babe', 'tetten', 'zat', 'bikini', 'stud' en natuurlijk ook minder controversiële termen, dan hoeft de redactie helemaal geen selectie door te voeren en komt ieder toch aan zijn trekken. Probleem opgelost. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt dus niets gemist. De klachten van de feministen werden ingecalculeerd. Ze zijn welkom. Alles voor gratis publiciteit in de reguliere media. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() Humo is zo nineties.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien niet, dan is't inderdaad alleen om wat publiciteit te scoren.
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die meisjes poseren voor de fotografen. Die willen gezien worden. En niet alleen die op de schouders van hun (tijdelijk) lief gezeten zich flashen naar het podium ! Is er één die klacht heeft neergelegd tegen humo? De enige controverse nu is dat er een paar feministische droogstoppels van hun tetter gemaakt hebben dat ze die meisjes 'babes' genoemd hebben in humo. Heel deze situatie is een wereld van verschil tegen jouw voorbeeld van een ijsje likken op een terras. Nu, mocht ik hoofdredacteur zijn van humo (bweuk, ze zouden me veel moeten betalen ...), dat zou ik wel voorzichtiger zijn en alle niet te-overdreven-zich-exhibitionerende gefotografeerde meisjes a) kort filmen waarbij zij aangeven akkoord te zijn met publicatie in humo èn b) gelegenheid geven via de website hun toelating in te trekken. Overigens is er niks mis mee dat sexie vrouwen opgevoerd worden in publiciteit. Het hoort er gewoon bij. Het begint met de kussende meisjes op het podium van de kermiskoers en het eindigt bij het punt waarop de mensen de reclameboodschap de rug toekeren. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topless is toch veel mooier ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu eens kijken of ze alle reclame die eventueel vrouwonvriendelijk of zelfs manonvriendelijk is weigeren...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 | |