![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat hij aangehouden wordt, is maar normaal.
Maar daarover wou ik niet redetwisten in deze draad. Voor mij, met mijn gescleroseerd geheugen, is dit de eerste aanhouding zo na een betoging of iets in die aard. Dan stelt de vraag zich: hoe komt dat nu zo plots ? Zijn er magistraten met politieke achtergronden die plots wakker geschoten zijn? Wakker gemaakt door de politieke vrienden ? Is de angst zo groot dat ze de preventieve voorlopige hechtenis al gaan misbruiken, zoals men dat zo graag doet in Rusland en aanverwante regimes ? http://www.standaard.be/artikel/deta...20919_00302704 Kopman Sharia in de cel Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Too little too late
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"P.Janssens", die als roepnaam "de pètrick" aannam....
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
#4 | |
|
![]() Lekker cynisch en het zou me in dit land absoluut niet verwonderen.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Dit is natuurlijk een aanhouding met politieke motieven.
|
![]() |
![]() |
#6 |
|
![]() Uw geheugen werkt blijkbaar idd niet zo goed meer. In 2002 werd Dyab Abou Jahjah aangehouden na de rellen in Borgerhout en eerder dit jaar werd Fouad Belkacem opgepakt na de relletjes in Molenbeek.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder is er wel een verschil tussen opgepakt worden door de politie tijdens een betoging, en een aanhouding met bezoekje bij de onderzoeksrechter .. Nu met deze betoging viel het toch allemaal erg goed mee ... ik blijf met een vervelend gevoel zitten ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#8 | ||
|
![]() Citaat:
http://www.standaard.be/artikel/deta...XA05122002_001 Citaat:
|
||
![]() |