![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() http://www.nieuwsblad.be/article/det...term=Antwerpen --------------------------- Gezien de ligging vrees ik dat er van aangeplante bloemekes weinig zal overblijven. Men moet een beetje rekening houden met de mensen hun eigen cultuur nietwaar. Ik vraag me wel af hoeveel het gekost heeft om het zo'n desolaat woestijneffect te geven.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2012 om 08:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er nu mis met dat Sovjet Stijl plein?
Mensen met een uitkering inschakelen? Leuk idee, maar ongeveer 75% gaat zijn kat sturen, en van de overgeschoten 25% gaat 15% bloemen verkopen in zijn avondrondje. Vrijwilligers. Goed idee an sich, maar ook die moeten middelen krijgen. En ook vrijwilligers willen resultaat zien. Wat ben je met elke ochtend 20m² prachtige bloemen mag plaatsen als je 's avonds een geplunderde vlakte mag aanschouwen.
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Is een algemeen probleem in Antwerpen. Overal onhandige gevaarlijke pleintjes die modern moeten ogen. Ook overal verschillende (vaak niet geschikte) materialen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb bovendien ook eens zo'n tewerkgestelde werkloze bezig gezien bij het bijeenkeren van bladeren: er stond een stijve bries en mijnheer bleef maar vegen TEGEN DE WINDRICHTING IN. Tenzij de wind van richting veranderde is die nu nog bezig.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Astridplein
Citaat:
Laatst gewijzigd door F.B. : 6 september 2012 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() geen bierblikjes meer ? die heb ik laten wegjagen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() en die bome oojk
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() rechts komen nog bomen als ik me niet vergis ... Laatst gewijzigd door Scherven A. Mok : 6 september 2012 om 15:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() we zullen zien hoe het eruitziet n�* de heraanleg nietwaar.
Een open bouwput is niet bepaald het eindresultaat. Op het Astridplein heeft men het eindresultaat.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat is uw probleem uiteindelijk ? Bedoel je nu dat wie niet beantwoordt aan het profiel van Autochtoon-Antwerps-linkeroever-cultuurbeest potentieel kandidaat is om mooie bloemetjes uit het Antwerps straatbeeld te vernietigen ? Laatst gewijzigd door Rudy : 6 september 2012 om 15:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het allochtonenbos (noteer: benaming komt van de PVDA in Nederland) is na twee jaar opgegeven omdat de doelgroepen blijkbaar liever de plantjes uittrokken dan even te wachten tot de bomen groot genoeg waren om vruchten te dragen of als klimboom te kunnen dienen; Dus nee, ik denk niet dat de omgeving van het Antwerpse Astridplein op dit ogenblik nog geschikt is om er bloemperkjes van te maken. Ik begrijp dat de kostprijs voor een drie of viermalige aanleg te duur uitkomt.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 september 2012 om 16:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Die moslims met hun bomenhaat ook overal!
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Geen haat. Echt niet.
Wat het wel is kan ik niet schrijven, want dan scheer ik de muzeltjes allemaal over dezelfde kam. Maar bomen zijn een gift, en die gift mag gebruikt worden.
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() Linden waren heilige bomen voor de Germanen.
Alleen al het idee. Brrrr! Zet er gauw dadelpalmen in de plaats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heel het stad is verknoeid, lelijk geworden, verloederd en overgeleverd aan vreemde invloeden die geen enkele sympathie hebben voor Antwerpen.
Als ik tegenwoordig in A'pen kom, heb ik zo het idee dat degenen die daar de laatste 10 jaar of zo de plak zwaaiden geen enkel gevoel voor A'pen koesteren, die gasten willen alleen goed hun boterham verdienen en als dat ten koste van (ooit) één van de mooiste steden van de wereld gaat, zal het hen worst zijn. Zolang hun zakken maar gevuld worden ![]()