![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Arabische lente Brandend actueel zijn de revoluties in de Arabische wereld. In dit forum worden alle discussies over dit thema samengebracht. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Op dit moment heeft een debat plaats dat georganiseerd is door Guy Verhofstadt en Syrische opposanten uit de regio Aleppo, in aanwezigheid van Ahmed Hariri uit Libanon, die zich zorgen maakt over de regionale repercussies van de oorlog in Syrië. |
![]() |
![]() |
#2 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Wat een belachelijke man is die Verhofstadt toch. Noch op Vlaams, federaal, Europees of internationaal vlak heeft die man ooit iets positiefs verwezenlijkt, integendeel.
Intussen heeft het er wel de schijn van dat Turkije haar steun aan de rebellen gevoelig terugschroeft. Er zijn namelijk een heleboel Turken In Zuid-Turkije (voornamelijk nabij de grens met Syrië) die steeds openlijker hun afkeer voor de rebellen en hun steun voor Assad uiten. Onrust in die regio kan Turkije zich niet veroorloven, zeker met de PKK die ook nog steeds op de deur staat te kloppen. |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() manmanman....hoe ONNOZEL kan men toch zijn....
VHFSTD ziet zichzelf nog steeds als een staatsman ![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij mag dus wel iets doen, anders staat u als eerste te roepen dat de europarlementariers niets doen. |
|
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Verhofstadt is zeker een beetje liberaler dan Assad
|
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Niewaar, den Verafstoot. Bestaat die mens nog?
![]() |
![]() |
#8 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() Mijn favoriete liberaal .
De enige politicus die mij als dopper ooit opslag gegeven heeft: 3000bf/maand ![]() Moet zo rond 2004/5 geweest zijn Ik stond juist op het punt om voedsel te gaan stelen in de supermarkten Laatst gewijzigd door eno2 : 12 september 2012 om 12:16. |
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ons in andermans conflicten BUITEN EUROPA helpen betrekken vind ik al amper te verteren van onze nationale politici(ik verwijs recentst naar Libie) maar is voor mij beslist onverteerbaar voor Euro-babelementariers... Dezen hebben nog geen enkel nuttig voorstel gedaan om,ik zeg maar iets,de financiele crisis aan te pakken.......(o ja...kritiek geven op de Commissie en de ECB dat wel...maar NUTTIGE dingen voorstellen,nee!) .............maar ok,dat is voor de rest waarschijnlijk niet belangrijk genoeg voor Guy Laatst gewijzigd door kelt : 12 september 2012 om 17:22. |
|
![]() |
![]() |
#11 |
Gouverneur
|
![]() Hopelijk nodigt Assad hem kortelings uit.....
|
![]() |
![]() |
#12 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hij heeft de irritante gewoonte om op conferenties de hele tijd op zijn iPhone foto's van oldtimers te bekijken, i.p.v. op te letten. Hij doet dan ook nog eens met een air alsof hij de president van Europa is.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet niet of ik met zo'n maatregelen eens ben, maar dat is een andere kwestie. U kan niet zeggen dat ze niets doen, laat staan dat Verhofstadt niets ondernneemt. Het probleem van Europa is dat het een dure en lome organisatie is en dat de lidstaten eerder naar de belangen van hun eigen landen kijken dan naar het belang van gans Europa. |
|
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe weet u dat van zijn iPhone? |
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() Waar gaat dat naartoe? Met ons geld in bed duiken met terroristen. Deze man hoort in de gevangenis.
|
![]() |