![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag kregen de Rode Duivels na de training een bezoek van onze eerste minister..
Zullen de Rode Duivels ons land kunnen redden? (van populisme gesproken)... http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20120910_085 Laatst gewijzigd door jump in the box : 10 september 2012 om 17:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Naar verluid waren niet alle spelers opgezet met de premier die zich mee kwam douchen na de training.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik kan hem wel begrijpen.
Als hij het nu niet doet dan ziet hij de Rode Duivels de eerste maanden waarschijnlijk niet meer... omdat die bijna allemaal ons landje hebben verlaten en in het buitenland werken...als multimiljonairs... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Zo zie je maar, Noord- en Zuid-Belgen als één man achter de nationale ploeg: het pikt bij de flaminganten
![]() Haha en zij denken door te breken in 2014, uitgerekend het jaar dat België zal schitteren op een WK. Keep on dreeming ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Hoe wanhopig moet je wel niet zijn om je aan voetbalploeg als enige reddingsboei vast te klampen! ![]() PS: zelfs Hazard schrijft beter Engels dan u: drEEm maar on! Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 10 september 2012 om 17:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Robrecht, ik weet niet of je nieuw bent op dit forum of niet maar ik voel mij verplicht u het volgende te zeggen: Houzee heeft een punt want: "onderschat nooit de domme achterlijkheid van de laffe Vlaming".
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() (afgekort: Kwal De Morgen) Laatst gewijzigd door jump in the box : 10 september 2012 om 18:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Dus ja, ik denk als wij een goede nationale ploeg hebben, dat dit veel mensen van het flamingantisme kan afhouden/ genezen. Wij hebben als Belgen verschillende zaken waar we terecht trots kunnen op zijn: onze bourgondische keuken, het koningshuis, de grote Europese instellingen te Brussel, de luister van expo '58, het damestennis, .... en nu ook de Rode Duivels. Voetbal verbindt de Belgen en de verschillende rassen van ons land. Neem nu een jongen als Kompany: wat kan hem dat Vlaming- of Walengedoe dan schelen? Die jongens zijn Belgen en wij de supporters steunen de Belgen. De dagen dat het flamingantisme een politieke factor was in dit land zijn geteld. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Minister-President
|
![]() Gaat gij gratis gaan werken?
![]() 1. ze zijn de absolute wereldtop in hun sport 2. ze moeten in enkele jaren verdienen wat u in een hele loopbaan verdient, want veel van die jongens hebben niet gestudeerd om te kunnen voetballen |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() onovertroffen die humor van Chipie.
![]() |
#20 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |