Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Gemeenteraadsverkiezingen 2012
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012.

Discussietools
Oud 10 september 2012, 23:07   #1
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard Almaci maakt de beste beurt tegen De Wever

Beste forummers,

Een laatste draad.

Van alle politici die recent tegen De Wever aantraden, maakt Almaci de beste beurt:
http://www.deredactie.be/cm/vrtnieuw...4156/1.1426736

Met vriendelijke groet,
Kallikles
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline  
Oud 10 september 2012, 23:14   #2
Kasumi
Banneling

Standaard

Allez, een verdienstelijke poging.
Kasumi is offline  
Oud 10 september 2012, 23:16   #3
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Zou BDW ondertussen al weten hoeveel percent doorgaand verkeer er is op de ring van 't Stad ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 10 september 2012, 23:19   #4
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique Bekijk bericht
Zou BDW ondertussen al weten hoeveel percent doorgaand verkeer er is op de ring van 't Stad ?
Ik denk niet dat het hem kan schelen.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 10 september 2012, 23:21   #5
Helias
Gouverneur

Helias's schermafbeelding

Standaard

Juist. Stukken beter dan Decroo of Dewinter. Maar het was dan ook een debat over een zeer specifiek en beperkt thema. En weinig boeiend of relevant voor mensen die niet van Antwerpen zijn. En zelfs voor mensen die wel van Antwerpen zijn.

Dewever zou dit soort prullen beter aan anderen overlaten.
Helias is offline  
Oud 10 september 2012, 23:21   #6
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kasumi Bekijk bericht
Allez, een verdienstelijke poging.
Almaci komt glimlachend, zelfzeker, vol energie over. De Wever zit gebukt, verzuurd en gefrustreerd naar de tafel te kijken en ziet er ziek uit. Probleem is dat er veel gefrustreerden en zieken zijn in Vlaanderen en die identificeren zich dus wel met hem zoals ze zich vroeger identificeerden met oppercastraat Yves Leterme.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 10 september 2012, 23:25   #7
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helias Bekijk bericht
Juist. Stukken beter dan Decroo of Dewinter. Maar het was dan ook een debat over een zeer specifiek en beperkt thema. En weinig boeiend of relevant voor mensen die niet van Antwerpen zijn. En zelfs voor mensen die wel van Antwerpen zijn.

Dewever zou dit soort prullen beter aan anderen overlaten.
Het is een essentieel thema, want het toont aan dat de N-VA de zorg voor Vlaanderen of de democratie ondergeschikt maakt aan patronale belangen en zelfs waanzinnige projecten tegen beter weten in blijft doordrijven. Het BAM-tracé is weggestemd door de Antwerpenaren, maar als het van de N-VA afhangt, komt het er toch. De Wever is geen democraat, maar een ploutocraat, een aanhanger van een dictatuur van de grote fortuinen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 10 september 2012, 23:44   #8
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Ik heb die Almaci zien afgaan in een debat niet zo lang geleden op televisie over nertsbont. De aanwezige verantwoordelijke van de bontindustrie ( ben zijn naam even kwijt ) zette haar een paar keer serieus op haar plaats, verder dan een 'allee da's nie waar' en dito lege reacties kwam ze niet.

Hoogtepunt was toen Almaci verklaarde dat ze ervan overtuigd is dat de meeste mensen tegen de productie van nerts waren. Ze dacht eindelijk eens gescoord te hebben, maar toen antwoordde de man: "er zijn in Vlaanderen veel meer mensen die nerts dragen dan dat er kiezers zijn voor uw partij". Met hoongelach in de zaal en een zwaar applaus.
Almaci reageerde met de zoveelste " alleeeee..."

Ook zo'n zielig geval die vrouw.
Oud 10 september 2012, 23:54   #9
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het ging nu over het debat met De Wever. Als je een draad wil openen met je gebruikelijke tendentieuze en leugenachtige interpretatie van een ander debat, doe dat dan maar zit hier niet off-topic te posten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Kallikles is offline  
Oud 10 september 2012, 23:58   #10
Antoon
Secretaris-Generaal VN

Antoon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Het ging nu over het debat met De Wever. Als je een draad wil openen met je gebruikelijke tendentieuze en leugenachtige interpretatie van een ander debat, doe dat dan maar zit hier niet off-topic te posten.
Oh maar ik mag hier schrijven wat ik wil over Almaci. Bovendien is het niet gelogen hoor, ik zoek dat debat wel terug om het u in te wrijven .

BTW : u bent zowat de laatste die het moet hebben over tendentieus en gelogen, me dunkt...
Oud 11 september 2012, 01:33   #11
giserke
Banneling

Standaard

BDW: 'N-VA met geen enkele oplossing getrouwd' en wanneer zal Groen en SPA nu eens een vast standpunt innemen....

Almaci al in de touwen.
giserke is offline  
Oud 11 september 2012, 02:25   #12
mkb
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antoon Bekijk bericht
Hoogtepunt was toen Almaci verklaarde dat ze ervan overtuigd is dat de meeste mensen tegen de productie van nerts waren. Ze dacht eindelijk eens gescoord te hebben, maar toen antwoordde de man: "er zijn in Vlaanderen veel meer mensen die nerts dragen dan dat er kiezers zijn voor uw partij". Met hoongelach in de zaal en een zwaar applaus.
Almaci reageerde met de zoveelste " alleeeee..."
mkb is offline  
Oud 11 september 2012, 05:10   #13
inina
Vreemdeling

inina's schermafbeelding

Standaard

Ik was enkele dagen geleden aanwezig in Antwerpen op het debat voor de lijsttrekkers. De Wever en Janssens stuurden hun kat. Meryam Almaci kwam samen met de afgevaardigde voor PVDA ook hier het beste over. Ze kregen beiden van het publiek regelmatig een enthousiast applaus. Annemie Turtelboom helemaal NIET, je kon aan haar gezicht zien dat zezich daarbij niet goed voelde. Ik hoop dat zij zeker geen burgemeester wordt.....Ze zou veel beter eerst wat meer werken aan haar JUSTITIEproblematiek.

Moest ik in Antwerpen mogen kiezen dan kreeg Almaci zéker mijn stem!
grts
Inina
inina is offline  
Oud 11 september 2012, 07:30   #14
Robrecht de Fries
Banneling

Standaard

Almaci komt qua debatsterkte het beste in de buurt van De Wever, dat staat buiten kijf. Zij is een gedegen politica. Zonder haar stond Groen momenteel nergens; Zij draagt heel die partij die voor de rest uit fantasierijke geitenwollensokkers bestaat. Maar De Wever heeft wel gelijk wanneer hij stelt dat Groen constant de kar keert en telkens weer op een andere kar springt als die zich aandient. Zo krijg je nooit oplossingen. De Wever is bereid de studie van experts af te wachten terwijl Groen nu alweer een 'definitieve' keuze (die eigenlijk niet definitief gebleken is in de vorige keuzes die de partij gemaakt heeft) gemaakt heeft en absoluut wil doordrukken uit puur ecologisch perspectief zonder aan de economische gevolgen te denken. Veel verkeer op de Antwerpse Ring is inderdaad bestemd voor de haven, zeker het vrachtverkeer. Doorgaand verkeer in Antwerpen gaat ofwel van de Noorderkempen naar het westen ofwel van Nederland naar het zuiden en omgekeerd en dat doorgaand verkeer is meestal geen vrachtvervoer, maar privéverkeer (vaak nog Nederlanders op weg naar een vakantiebestemming in het zuiden).

Laatst gewijzigd door Robrecht de Fries : 11 september 2012 om 07:37.
Robrecht de Fries is offline  
Oud 11 september 2012, 07:58   #15
fonne
Secretaris-Generaal VN

fonne's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door inina Bekijk bericht
Ik was enkele dagen geleden aanwezig in Antwerpen op het debat voor de lijsttrekkers. De Wever en Janssens stuurden hun kat. Meryam Almaci kwam samen met de afgevaardigde voor PVDA ook hier het beste over. Ze kregen beiden van het publiek regelmatig een enthousiast applaus. Annemie Turtelboom helemaal NIET, je kon aan haar gezicht zien dat zezich daarbij niet goed voelde. Ik hoop dat zij zeker geen burgemeester wordt.....Ze zou veel beter eerst wat meer werken aan haar JUSTITIEproblematiek.

Moest ik in Antwerpen mogen kiezen dan kreeg Almaci zéker mijn stem!
grts
Inina
Een goede zaak. Hoe verdeelder de linkerzijde is hoe beter voor N-VA

Turtelbomeke had moeten weten dat ze op een debat georganiseerd door groepen van linkse beroepssaboteurs niets te zoeken zou hebben. Een geitewolensokkenpubliek wil nu eenmaal populistische praat horen, en daar zijn Almaci en Mertens bijzonder goed in. "Geen vuile Ollanders op ONZE Ring" gaat erin als zoete koek.
fonne is offline  
Oud 11 september 2012, 09:31   #16
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fonne Bekijk bericht
Een goede zaak. Hoe verdeelder de linkerzijde is hoe beter voor N-VA

Turtelbomeke had moeten weten dat ze op een debat georganiseerd door groepen van linkse beroepssaboteurs niets te zoeken zou hebben. Een geitewolensokkenpubliek wil nu eenmaal populistische praat horen, en daar zijn Almaci en Mertens bijzonder goed in. "Geen vuile Ollanders op ONZE Ring" gaat erin als zoete koek.
Van wie is die uitspraak ?

Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels !
Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan.
Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen.

Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 11 september 2012, 10:04   #17
Johan Bollen
Secretaris-Generaal VN

Johan Bollen's schermafbeelding

Standaard

Ik ken de voorgeschiedenis van dat verkeersprobleem in Antwerpen maar vaag, dus het debat was verwarrend op sommige punten voor mij. Ik stoorde me aan Almaci die steeds hamerde op het feit dat De wever een bepaalde oplossing zou voorstaan (bam tracé), terwijl die laatste verschillende malen zei niet met een oplossing getrouwd te zijn en een expertenoordeel wil afwachten. Ook haar continue lonken naar de moderatrice kwam me eigenaardig over, alsof het toogvriendinnen waren.

Dit debat had sterker gekund van beide kanten. Als het waar is dat Groen nu iets afkeurt wat ze vroeger voorstonden kon dat punt veel sterker gemaakt worden door De Wever. De Wever liet hier doelkansen liggen. Maar mijn voorkeur gaat toch lichtjes uit naar de Wever in dit debat al was het maar omdat hij minder arrogant overkwam als zijn tegenstander, wiens oplossing me ook bijzonder vaag overkwam, steeds verwijzend naar andere steden, maar niet landend in Antwerpen.

Van de Wever stoorde het me wel dat hij zijn tegenstrever voor leugenaar uitmaakte verschillende keren.

Website

Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 11 september 2012 om 10:10.
Johan Bollen is offline  
Oud 11 september 2012, 10:25   #18
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Almaci is het prototype agalever, alles beter weten, alles doen scheef draaien, emo en dom.
Oud 11 september 2012, 10:31   #19
jump in the box
Banneling

Standaard

Citaat:
Almaci komt glimlachend, zelfzeker, vol energie over. De Wever zit gebukt, verzuurd en gefrustreerd naar de tafel te kijken en ziet er ziek uit. Probleem is dat er veel gefrustreerden en zieken zijn in Vlaanderen en die identificeren zich dus wel met hem zoals ze zich vroeger identificeerden met oppercastraat Yves Leterme.
Ben je zelf niet verzuurd en gefrustreerd?
jump in the box is offline  
Oud 11 september 2012, 10:40   #20
jump in the box
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is een essentieel thema, want het toont aan dat de N-VA de zorg voor Vlaanderen of de democratie ondergeschikt maakt aan patronale belangen en zelfs waanzinnige projecten tegen beter weten in blijft doordrijven. Het BAM-tracé is weggestemd door de Antwerpenaren, maar als het van de N-VA afhangt, komt het er toch. De Wever is geen democraat, maar een ploutocraat, een aanhanger van een dictatuur van de grote fortuinen.
Maar man, BDW heeft tientallen malen gezegd niet met het BAM-tracé getrouwd te zijn...

Laatst gewijzigd door jump in the box : 11 september 2012 om 10:40.
jump in the box is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be