![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Gegroet, medevlamingen
Ik kom u hier berichten over de oprichting van het Vlaamseleeuwenfront ofwel VLF afgekort. Wij zijn een partij-onafhankelijke drukkingsgroep die strijdt voor de vlaamse zaak. En daarvoor nodig ik jullie allemaal uit om onze site te komen bekijken en jullie gedacht hierover op ons forum te komen zeggen. www.freewebs.com/vlaamseleeuwenfront www.vlaamseleeuwenfront.tk (deze boodschap zal op de forums van de Vlaamse partijen ook verschijnen) dank u voor uw tijd
![]() |
#2 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() let op voor de blubbers btw, zij lusten leeuwen rauw! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Die 'altijd' gaat trouwens niet op (denk maar aan de 17e eeuw). |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
3. De Duitstaligen kunnen zich verkiesbaar stellen voor publieke ambten in het Waals Gewest, Duitstalig België maakt - op gewestniveau- deel uit van het Waals Gewest[/b] |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() bedankt Cyperken, en die blubbers kunne maar beter oppassen, want met deze leeuwen valt niet te spotten *scherpt z'n klauwen*
en archibald ik denk da ge verkeerd zit (edit)-> ooh quotes van de site sorry ik ben juist terug van vakantie en zal antwoorden geven wanneer ik wat frisser ben
![]() |
#6 | ||||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Zeer juist. Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Welke wederdienst, welk respect verwacht u, dat u nu niet krijgt? Doelt u op onze Franstalige medeburgers? Wel, die zijn even goed of slecht dan de Vlamingen. Doelt u op de Franstalige politici? Ongetwijfeld kan u moeilijk stellen dat de Vlaamse politieke nomenclatura ( ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En over het laatste kan u zich wel eens vergissen, maar bij gebrek die 3 termen van zijn 'solidariteitspartner' kan hij wel eens gefrustreerd raken en in dat geval hebt u wel gelijk dan. ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Vreemdeling
|
![]() Hou houden die Franstalige politici het toch uit met die Vlamingen he
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Vreemdeling
|
![]() Dit literair pareltje merk ik nu pas op:
Citaat:
![]() Je waant je zo terug ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Goed initiatief.
Vlaanderen - en alle andere regio's in Europa - worden als maar belangrijker. Er zijn inderdaad niveau's die beter niet geregionaliseerd worden, zoals Ontwikkelingssamenwerking. Maar moeten die daarom op het afgedane en onwerkbare Belgische niveau? Neen, op Europees niveau! De drie niveau's van de toekomst: lokaal, regionaal en Europees. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Hoeveel onafhankelijke drukkingsgroepen hebben we nou al? 13 in een dozijn, als het niet meer is. Waardeloos initiatief dus. Ware het niet beter de krachten te bundelen in plaats van aan egotripperijen te doen en de beweging verder te versnipperen in allerhande kleine en onbeduidende initiatiefjes... Wie een intellectueel debat wenst, maar ook niet te bekakt is om de handen nu en dan eens uit de mouwen te steken sluit aan bij de VVB, of begint een plaatselijke afdeling waar er nog geen is. Wie liever onmiddelijk de daad bij het woord voegt en niet te filosofisch zit te palaveren gaat op aktie met TAK. Wie het ene wat saai vindt en het andere wat kinky, pak een leeuwevlag en ga met de Mertens wat staan zwaaien bij een kermiskoers of ergens in het buitenland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Als er vragen zijn of als je er een gedacht over hebt dat je per sé wilt zeggen, kom dat dan op ons forum doen, dat is daar voor gemaakt. Dit heb ik aangemaakt om jullie er de weg naartoe te wijzen.
![]() |
![]() |
#17 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
U weerlegt mijn kritiek trouwens niet ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Vreemdeling
|
![]() als jij de site aandchtig gelezen had, dan zou je wel begrepen hebben dat het VLF gecreëerd is om de krachten te bundelen en als link dient.
Jouw kritiek is totaal overbodig dus lees het dan nog maar eens Stijntje.
![]() |
#19 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Maar ik deel uw visie niet omtrent de noodzaak of het nut van iets als VLF; begrijp je dat? Waar het OVV niet in is geslaagd, gaan jullie het beter doen? ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |