![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sindskort weeer EEN & Canvas casa CM
Click da pic: http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8412294 http://www.camperforum.nl/viewtopic.php?t=8420626 alsMij ma hier is ,wil blokkken zien ![]() ![]() Somskijk nu Canvas + nieuws (oook via BVN) http://beat-net.blogspot.com/2011/04...tructable.html zondre wok (40cm) , FTA TV , no singal (0%) ![]() Except: Actua TV (pffff) ![]() ![]() Actua TV (24/24) EEN , EEN+ , Canvas , Canvas+ (zweak) dish + can: => FTA TV: Actua TV , EEN , EEN+ , Canvas , Canvas+ (24/24) Ned 1 , 2 ; 3 , Omroep Brabant (70%/day = OK) Cultura24 (soms 0% , soms = OK)
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]() er zou er ene klaarliggen maar 'k heb nog niet getest
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Zou leuk zijn als er eens iemand vertelde waar deze draad over gaat.
![]() |
#5 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() als mijn test succesvol laat ik het jullie weten
![]() (maar 't kan nog een tijdje duren)
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo lijkt het wel ja, maar ik kijk ook elke avond tv en zo'n uitleg heb ik daar toch nog nooit voor nodig gehad.
Power on/Power off, Channel+/Channel- en ik zie wat ik wil. Zweak, zondre wok, FTA TV, dish, can,... ![]()