![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Verbod van atoomwapens op ons grondgebied | |||
ja |
![]() ![]() ![]() |
3 | 23,08% |
nee |
![]() ![]() ![]() |
10 | 76,92% |
Aantal stemmers: 13. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Verbod van atoomwapens op ons grondgebied?
Laatst gewijzigd door eno2 : 21 september 2012 om 10:39. Reden: Wetsvoorstel: Verbod van atoomwapens op ons grondgebied? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Het is mijn voorstel tot wetsvoorstel. Met een vraagteken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Het is niet zo leuk om massavernietigingswapens in huis te hebben. Dat geeft ons een enorme morele en ethische klap.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Open zelf een draad met voorstel tot wetsvoorstel: verbod van oorlogswapens op ons grondgebied. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 september 2012 om 11:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 21 september 2012 om 12:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Weer zo een die graag vanuit zijn luie zetel op het atoomknopje drukt Waarom eist ge niet dat we zelf onze atoombommen maken ipv van afhankelijk te zijn van wisselende bondgenootschappen? Wie met mutual destruction speelt zal door mutual destruction ten onder gaan. De wereld een atoomvrije zone. Daar hebben onze kinderen recht op. Gij zijt toch katholiek? Dat is een VREDESgodsdienst die tegen massavernietigingswapens is, herinner ik je maar even. Laatst gewijzigd door eno2 : 21 september 2012 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |