Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 17 juli 2023, 12:44   #1
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard Zelfs met ROTTWEILER en PITBULL niet veilig.

Zou het een Ollander zijn ?

Wandelaar in Lommel opgeschrikt door man die begint te masturberen: "Mijn dochter durft niet meer buiten te komen"
In Lommel is zondagavond een wandelaarster van 25 opgeschrikt door een man die zijn broek afdeed en zich begon te masturberen. "Ze is er erg van geschrokken en durft momenteel nergens alleen meer heen", vertelt de moeder van het slachtoffer. De Lommelse politie zou al meerdere meldingen hebben gehad, maar kan de man voorlopig niet vatten.

De 25-jarige dochter van Rachel O. uit Lommel ging zondagavond zoals elke dag met haar Rottweiler en pitbull wandelen aan het bevloeiingskanaal de Grote Fossé in Lommel, maar werd daarbij lastiggevallen door een onbekende man. "Ze vertrok rond 19 uur", vertelt mama Rachel. "Op een bepaald moment reed een man in een zwarte hoodie haar voorbij. Hij draaide linksaf en zij ging rechtdoor. Hij moet hebben geweten dat hij haar zo kon opwachten. Toen ze een bocht omging zat hij op een bankje verderop met zijn broek af zichzelf te bevredigen."

De dochter van Rachel is erg geschrokken. "Ze belde me helemaal overstuur op. Ze is in paniek terug naar haar wagen gelopen omdat ze vreesde dat hij haar zou achtervolgen. Ze begon te huilen uit pure shock. Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten. Maar hij was nergens meer te bespeuren. M'n dochter durft nu nergens meer alleen heen te gaan, laat staan gaan wandelen. "

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07...astiggevallen/
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 13:51   #2
Bach
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bach's schermafbeelding

Standaard

Hoe kan ze nu weten dat het een man was?
Bach is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 13:58   #3
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

Een juffrouw van 25 die niet meer buiten durft omdat er eentje met zijn broek op zijn enkels zit te rukken en ze dat gezien heeft....Technisch gezien heeft die haar toch niet lastiggevallen maar is ze daar gewoon voorbij gekomen?
Als ze haar hond nu eens traint met Weense worstjes? "pakt hem Bobby!"

Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 juli 2023 om 13:59.
Skobelev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 14:11   #4
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Vast een Nederlander.

https://www.facebook.com/OmroepPowNe...7932573147838/
Weyland is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 14:16   #5
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
Een juffrouw van 25 die niet meer buiten durft omdat er eentje met zijn broek op zijn enkels zit te rukken en ze dat gezien heeft....Technisch gezien heeft die haar toch niet lastiggevallen maar is ze daar gewoon voorbij gekomen?
Als ze haar hond nu eens traint met Weense worstjes? "pakt hem Bobby!"
ja dat is enkel openbare zeden schennis he. Pas op als ge daar toevallig tegen nen boom staat te pissen is dat hetzelfde he.

Maar inderdaad laat die rottweiler gewoon los he, die gast zal rap zijne mini marcasou in zijn broek steken en zelf gaan lopen.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 14:18   #6
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN

Dadeemelee's schermafbeelding

Standaard

Die gast geilt op Rotweilers en pitbulls.
Oud 17 juli 2023, 14:38   #7
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Die gast geilt op Rotweilers en pitbulls.
ik ben er zeker van dat hij hem niet durft laten pijpen.
Oud 17 juli 2023, 15:09   #8
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Een normale 25-jarige zou daar toch niet zo van streek van mogen zijn.
Mocht het nu een 12-jarig meisje zijn ....

Niet dat ik die potloodventer wil verdedigen hoor.
Dat ie op vakantie gaat naar Cap d'Agde.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 19:22   #9
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht

Of Bredene ?
Henri1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 20:17   #10
Koenaard Depuydt
Staatssecretaris

Koenaard Depuydt's schermafbeelding

Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
...elke dag met haar Rottweiler en pitbull wandelen aan het bevloeiingskanaal de Grote Fossé in Lommel,...
Beste Henkie1

Luik en Lommel liggen inderdaad in de (Zuidelijke) Nederlanden.
Lommel bevindt zich nog steeds in het Nederlandstalig gebied.
U hoeft de Lommelse waternamen dus niet te verwaalsen: Grote Gracht en niet "Grand Fossé".
Het ware veiliger indien alle honden (roodwilders, putbullen, enz.) buiten dergelijke wandelgebieden geweerd worden. Deze onreine, lawaai makende dieren horen niet thuis in de bebouwde kom... enkel voor landbouwers, herders en jagers.

Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen.
Koenaard Depuydt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 21:34   #11
DIBO
Provinciaal Gedeputeerde

Standaard

Citaat:
Had ze dit gezien rond het middaguur op het Dorp in Lommel, samen met nog een paar tiental andere voorbijgangers, dan had ze er waarschijnlijk om kunnen lachen. 's Avonds in de 'bossen' alleen rondlopen, met een 'actieve' seksuele delinquent vlakbij, zal blinde paniek veroorzaakt hebben en daardoor klein trauma aan overgehouden hebben.
Anders had ze wel beseft dat ze met twee verdedigingswapens op stap was. Zelfs een doodbrave Pitbull of Rottweiler merkt wel dat baasje in gevaar is en schiet in actie.
DIBO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 juli 2023, 22:36   #12
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Nee , maar ge weet niet wat dat meiske al heeft meegemaakt, of hoe ze is opgevoed he, ...

Allee ge moet niet met uw eenogige anaconda bloot in t bos gaan zitten , dat hoort niet. Dat zou ge van uw Heksie ook niet mogen.
Oud 17 juli 2023, 22:38   #13
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DIBO Bekijk bericht
Had ze dit gezien rond het middaguur op het Dorp in Lommel, samen met nog een paar tiental andere voorbijgangers, dan had ze er waarschijnlijk om kunnen lachen. 's Avonds in de 'bossen' alleen rondlopen, met een 'actieve' seksuele delinquent vlakbij, zal blinde paniek veroorzaakt hebben en daardoor klein trauma aan overgehouden hebben.
Anders had ze wel beseft dat ze met twee verdedigingswapens op stap was. Zelfs een doodbrave Pitbull of Rottweiler merkt wel dat baasje in gevaar is en schiet in actie.
ja ge moet die beesten daar niet voor trainen die ruiken en merken dat direct. Mijne scheper was ook zo, die had geen killer training gehad, maar dat gevecht zou ge verliezen.
Oud 18 juli 2023, 09:14   #14
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenaard Depuydt Bekijk bericht
Beste Henkie1

Luik en Lommel liggen inderdaad in de (Zuidelijke) Nederlanden.
Lommel bevindt zich nog steeds in het Nederlandstalig gebied.
U hoeft de Lommelse waternamen dus niet te verwaalsen: Grote Gracht en niet "Grand Fossé".
Het ware veiliger indien alle honden (roodwilders, putbullen, enz.) buiten dergelijke wandelgebieden geweerd worden. Deze onreine, lawaai makende dieren horen niet thuis in de bebouwde kom... enkel voor landbouwers, herders en jagers.

Met Nederlandse groeten
"lawaaimakend" wordt aan elkaar geschreven.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 09:19   #15
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zou het een Ollander zijn ?

Wandelaar in Lommel opgeschrikt door man die begint te masturberen: "Mijn dochter durft niet meer buiten te komen"
In Lommel is zondagavond een wandelaarster van 25 opgeschrikt door een man die zijn broek afdeed en zich begon te masturberen. "Ze is er erg van geschrokken en durft momenteel nergens alleen meer heen", vertelt de moeder van het slachtoffer. De Lommelse politie zou al meerdere meldingen hebben gehad, maar kan de man voorlopig niet vatten.

De 25-jarige dochter van Rachel O. uit Lommel ging zondagavond zoals elke dag met haar Rottweiler en pitbull wandelen aan het bevloeiingskanaal de Grote Fossé in Lommel, maar werd daarbij lastiggevallen door een onbekende man. "Ze vertrok rond 19 uur", vertelt mama Rachel. "Op een bepaald moment reed een man in een zwarte hoodie haar voorbij. Hij draaide linksaf en zij ging rechtdoor. Hij moet hebben geweten dat hij haar zo kon opwachten. Toen ze een bocht omging zat hij op een bankje verderop met zijn broek af zichzelf te bevredigen."

De dochter van Rachel is erg geschrokken. "Ze belde me helemaal overstuur op. Ze is in paniek terug naar haar wagen gelopen omdat ze vreesde dat hij haar zou achtervolgen. Ze begon te huilen uit pure shock. Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten. Maar hij was nergens meer te bespeuren. M'n dochter durft nu nergens meer alleen heen te gaan, laat staan gaan wandelen. "

https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07...astiggevallen/
Die kerel moet werkelijk hopeloos geweest zijn. Komaan zeg, wie haalt het nu in zijn hoofd om met een jonge vrouw te beginnen “communiceren” door uw broek af te steken en uw sjarel te masseren? Misschien was hij verbaal zwaar gehandicapt???
Oud 18 juli 2023, 09:27   #16
IJsboer
Europees Commissaris

IJsboer's schermafbeelding

Standaard

Bon, de politie heeft weer minder middelen om terroristen op te sporen door dit preuts nonneke.
IJsboer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juli 2023, 09:49   #17
Skobelev
Secretaris-Generaal VN

Skobelev's schermafbeelding

Standaard

"Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten."

Ah bon, Rachel nam het recht in eigen handen?
Oud 18 juli 2023, 10:33   #18
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Die kerel moet werkelijk hopeloos geweest zijn. Komaan zeg, wie haalt het nu in zijn hoofd om met een jonge vrouw te beginnen “communiceren” door uw broek af te steken en uw sjarel te masseren? Misschien was hij verbaal zwaar gehandicapt???
wat er ook van zij , het is mislukt om vleselijk contact te leggen
Oud 18 juli 2023, 10:33   #19
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev Bekijk bericht
"Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten."

Ah bon, Rachel nam het recht in eigen handen?
volgens mij nam ze juist niks in eigen handen,
Oud 18 juli 2023, 12:20   #20
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Of Bredene ?
Vind jij dat daar even plezant als in Cap d'Agde?

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be