![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het een Ollander zijn ?
Wandelaar in Lommel opgeschrikt door man die begint te masturberen: "Mijn dochter durft niet meer buiten te komen" In Lommel is zondagavond een wandelaarster van 25 opgeschrikt door een man die zijn broek afdeed en zich begon te masturberen. "Ze is er erg van geschrokken en durft momenteel nergens alleen meer heen", vertelt de moeder van het slachtoffer. De Lommelse politie zou al meerdere meldingen hebben gehad, maar kan de man voorlopig niet vatten. De 25-jarige dochter van Rachel O. uit Lommel ging zondagavond zoals elke dag met haar Rottweiler en pitbull wandelen aan het bevloeiingskanaal de Grote Fossé in Lommel, maar werd daarbij lastiggevallen door een onbekende man. "Ze vertrok rond 19 uur", vertelt mama Rachel. "Op een bepaald moment reed een man in een zwarte hoodie haar voorbij. Hij draaide linksaf en zij ging rechtdoor. Hij moet hebben geweten dat hij haar zo kon opwachten. Toen ze een bocht omging zat hij op een bankje verderop met zijn broek af zichzelf te bevredigen." De dochter van Rachel is erg geschrokken. "Ze belde me helemaal overstuur op. Ze is in paniek terug naar haar wagen gelopen omdat ze vreesde dat hij haar zou achtervolgen. Ze begon te huilen uit pure shock. Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten. Maar hij was nergens meer te bespeuren. M'n dochter durft nu nergens meer alleen heen te gaan, laat staan gaan wandelen. " ![]() https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/07...astiggevallen/ |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoe kan ze nu weten dat het een man was?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een juffrouw van 25 die niet meer buiten durft omdat er eentje met zijn broek op zijn enkels zit te rukken en ze dat gezien heeft....Technisch gezien heeft die haar toch niet lastiggevallen maar is ze daar gewoon voorbij gekomen?
Als ze haar hond nu eens traint met Weense worstjes? "pakt hem Bobby!"
Hope is nothing more than a postponed disappointment Laatst gewijzigd door Skobelev : 17 juli 2023 om 13:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar inderdaad laat die rottweiler gewoon los he, die gast zal rap zijne mini marcasou in zijn broek steken en zelf gaan lopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die gast geilt op Rotweilers en pitbulls.
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een normale 25-jarige zou daar toch niet zo van streek van mogen zijn.
Mocht het nu een 12-jarig meisje zijn .... Niet dat ik die potloodventer wil verdedigen hoor. Dat ie op vakantie gaat naar Cap d'Agde.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Luik en Lommel liggen inderdaad in de (Zuidelijke) Nederlanden. Lommel bevindt zich nog steeds in het Nederlandstalig gebied. U hoeft de Lommelse waternamen dus niet te verwaalsen: Grote Gracht en niet "Grand Fossé". Het ware veiliger indien alle honden (roodwilders, putbullen, enz.) buiten dergelijke wandelgebieden geweerd worden. Deze onreine, lawaai makende dieren horen niet thuis in de bebouwde kom... enkel voor landbouwers, herders en jagers. Met Nederlandse groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Anders had ze wel beseft dat ze met twee verdedigingswapens op stap was. Zelfs een doodbrave Pitbull of Rottweiler merkt wel dat baasje in gevaar is en schiet in actie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allee ge moet niet met uw eenogige anaconda bloot in t bos gaan zitten , dat hoort niet. Dat zou ge van uw Heksie ook niet mogen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#16 |
Europees Commissaris
|
![]() Bon, de politie heeft weer minder middelen om terroristen op te sporen door dit preuts nonneke.
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Ik heb de politie verwittigd en ben zelf in mijn wagen gesprongen om hem te vatten."
Ah bon, Rachel nam het recht in eigen handen? ![]()
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind jij dat daar even plezant als in Cap d'Agde?
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |