![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik vraag me iets af, is er een partij die - als ze aan de macht komt - iets wil doen aan de criminelen ? Ik heb de programma's nageplozen en al wat ik terugvond is dat het VB de wet op de voorwaardelijke invrijheidsstelling wil afschaffen.
Als ik een beslissing genre : de doodstraf heringevoerd wil zien om elementen als Dutroux en Michelle Martin definitief op te ruimen ... bestaat er nog zo'n partij in België ? Bestaat er ergens zo'n partij in Europa en is het mogelijk om daar later in 2014, bij Europese verkiezingen vanuit België op te stemmen ? mvg. Sint Ignacius
Wanneer je ziet dat in het land de armen worden onderdrukt en het recht en de rechtvaardigheid geschonden, wees dan niet verbaasd. Want een hoge ambtenaar wordt door een hogere beschermd, en zij beiden weer door ambtenaren die nog hoger zijn. ~ Boek Prediker, Hoofdstuk 5, vers 7
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het handvest van de grondrechten van de Europese Unie zou dan namelijk moeten aangepast worden.
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() Bij mij weten hebben de partijen maar 1 gelijke deler : belastingen invoeren of verhogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De lokale bevoegdheden laten op dat vlak niet heel veel toe.
Meer camera's, meer blauw op straat, een toegankelijkere wijkagent, ... dit zijn oa programmapunten van GROEN. Al denken veel mensen dat meer blauw op straat uitsluitend een V.B. thema is.
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() 99,99% van de moskeeën zijn ok volgens Groen.
Weer een politiek correcte uitspraak in de anders duidelijke en eerlijke discussie in het Kruitvat op 4 vandaag, wel straf als er maar 110 officiële moskeeën zijn in België. 1/100 van een imam is dus maar extreem tenzij er 100 gast imams zijn die rouleren per moskee. Dat hij dan gewoon 90% zeggen of een realistisch getal. Voor de rest zei die luckas vander Taelen best zinnige dingen over Brussel, niet echt de groen linkiwinkie standpunten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Programma v.d. partij CD&V ?
Vechten met alle middelen voor het behoud van de machtsbasis in steden & gemeenten. Vechten tegen de verdamping v.d. partij. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Traditionele partijen hebben geen eigen programma. Ze volgen allemaal blindelings het anti-vlaams PS-programma.
![]() Laatst gewijzigd door matthias999 : 2 oktober 2012 om 22:45. |
![]() |
![]() |