Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 27 september 2012, 19:08   #1
het vingertje
Banneling

Standaard Frankrijk is niet van iedereen!

Ik lees in de online krant van DS het volgende:

" 'Frans minister wil mensen uitwijzen ‘die in naam van de islam de orde verstoren’

De Franse minister van Binnenlandse Zaken, Manuel Valls, zal ‘niet aarzelen’ om de mensen, die in naam van de islam de orde verstoren, te laten uitwijzen. Dat heeft Valls donderdag in Straatsburg gezegd bij de inhuldiging van de Grote Moskee in de stad.
‘De haatpredikers, de aanhangers van het obscurantisme en de integristen zijn niet welkom in de Republiek’, aldus Valls. En ook ‘de mensen die onze waarden en instituten niet respecteren en die de vrouwenrechten negeren’ horen volgens de minister niet thuis in Frankrijk."
http://www.standaard.be/artikel/deta...20927_00313410

En ik dacht dat de links in Frankrijk de verkiezingen gewonnen had.
het vingertje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2012, 19:13   #2
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door het vingertje Bekijk bericht

" 'Frans minister wil mensen uitwijzen ‘die in naam van de islam de orde verstoren’

De Franse minister van Binnenlandse Zaken, Manuel Valls, zal ‘niet aarzelen’ om de mensen, die in naam van de islam de orde verstoren, te laten uitwijzen. Dat heeft Valls donderdag in Straatsburg gezegd bij de inhuldiging van de Grote Moskee in de stad.
‘De haatpredikers, de aanhangers van het obscurantisme en de integristen zijn niet welkom in de Republiek’, aldus Valls. En ook ‘de mensen die onze waarden en instituten niet respecteren en die de vrouwenrechten negeren’ horen volgens de minister niet thuis in Frankrijk."

Meer nog, Hollande heeft zijn verkiezing in de eerste plaats te danken aan "les arabes".

Oud 27 september 2012, 19:23   #3
kelt
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Spoor maar eens het devies van de Franse Republiek op.
"Links" beseft ondertussen ook wel dat dit geen "gratuit" serietje woordjes is.
kelt is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 september 2012, 22:16   #4
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Het is niet omdat je links bent, dat je met je kloten moet laten spelen. Zelfs veel allochtonen in de banlieus zouden graag wat meer orde en veiligheid zien in hun wijk. Er zijn er zelfs die daarom Marine Le Pen stemmen. Dus links, die mede door deze mensen verkozen werd, doet er goed aan daarmee rekening te houden.
Denk jij écht dat " maman en papa allochtoon " het zo leuk vinden dat hun kinderen drugs verkopen en mekaar afmaken met kalachnikovs voor het marktmonopolie ? Of dat ze zich in de luren laten leggen door haat-imams uit Saudi Arabie ( of een dergelijk land ) en dan eindigen zoals Mohammed Merah, de dolle schutter ?

Laatst gewijzigd door Aligator : 27 september 2012 om 22:18.
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be