![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zijn uit werkende vrouwen slechter af dan thuiswerkende?
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat dat voor ieder koppel anders is, de grenzen bepaal je samen.
Ik ken er die masturberen zelfs een verraad vinden. Chatten zou ik geen probleem vinden, jeetje, als mijn partner met vrienden praat maakt het mij niet uit of dat via chat, telefoon of face to face is. Cybersex en telefoonsex... neen, ook al is dat anoniem en heeft het geen relationeel karakter, naar de hoeren gaan of een one-night-stand heeft dat ook niet. Het is puur om fysieke "verlichting" te doen. Daar zou ik een probleem mee hebben, dat zou ik willen weten en willen over praten, misschien kunnen we dat dan samen wel oplossen. ![]() ![]()
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Chatten moet kunnen vind ik, om dezelfde redenen die hierboven reeds zijn aangehaald.
Je moet echter wel weten waar je grenzen liggen. Telefoon- en cybersex is voor mij een stap te ver.
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
#5 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar euh... ![]()
![]() |
![]() |
#8 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle louter non-persoonlijke activiteiten (lectuur, films, ...) lijken mij vrij van problemen, aangezien er ook op geen enkele wijze enige affiniteit kan ontstaan. Voor telefoonseks (cyberseks?) geldt eigenlijk hetzelfde argument, al zou ik dat toch al iets meer merkwaardig vinden. Het wordt dus pas problematisch, wat mij betreft, wanneer een (fysiek) 2de persoon aan te pas komt, zoals bijv. met behulp van een webcam of daadwerkelijk fysiek vreemdgaan. Eigenlijk is dat laatste nog steeds een vrij weinig rationele gedachtengang, maar goed liefde is niet rationeel natuurlijk. ![]()
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() xxx LK
![]() |
![]() |
#10 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
mvg LK
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met chatten begrijp ik gewoon tegen elkaar zeveren via Internet. Maar elkaar niet opwinden (want vanaf dan is het dus cyberseks). Als mensen problemen hebben met gewoon chatten... Of dat beschouwen als vreemdgaan... Dan heb ik toch serieuze twijfels over het vertrouwen van die mensen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() en dan komt nu de onvermijdelijke vraag..... wat met flirten en waar ligt DIE grens ![]()
![]() |
![]() |
#14 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vraag maar raak, ik help graag een ![]()
![]() |