![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hallo Open VLD ??
Geen belastingsregering ?? Of wel nieuwe belastingen opleggen, maar er niet voor durven uitkomen? Doen oplichters ook niet zo'n truken ? Pensioenspaarders krijgen dus een nieuwe belasting op hun kop. Ze moeten de voorziene belasting veel vroeger betalen, waardoor dat bedrag ondertussen niet meer kan opbrengen. Op zich is het verplicht vervroegd betalen van een belasting, al behoorlijk omfloerst. 't Is precies of het is geen nieuwe belasting ... Maar ze maken het nog onzichtbaarder ! De banken/verzekeringen trekken het immers niet af van je rekening, maar recupereren het via "algemene kosten". Dat is gelijk zeggen dat je huur niet opslaagt, maar wel de algemene kosten. 't Komt op 't zelfde neer, maar je kan er de mensen mee misleiden, want "de huur is dezelfde als vorige maand". Wie het wil nakijken of checken wat ik allemaal zeg, moet vandaag naar De Tijd, ofwel mogelijks wachten tot andere kranten het nieuws brengen. Titel: Regering neemt voorschot op taks pensioenspaarders http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...ORNING_COMMENT Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Om precies te kunnen checken wat jij beweert. Want jij en de jouwen, van klein-links dus, zijn nog niet gestorven van halve waarheden en driekwart leugens die in jullie kramen passen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...paarders.dhtml
Wel ik vind dat dit maar op één voorwaarde kan: ALS IDENTIEK HETZELFDE BEDRAG BEZUINIGD WORDT OP DE PENSIOENEN VAN DE AMBTENAREN.. WAAR IS DE 300Miljoen bezuiniging op de pensioenen van de ambtenaren... Een ambtenaar mag voor mij maximaal evenveel pensioen krijgen als een privé zonder pensioenspaarplan. Het zal wel zichtbaar zijn, het ene moment heb je bvb 100.000euro staan, en een beetje later heb je nog 96.000euro staan. Dus dit jaar gaat uw fonds gewoon achteruit
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 3 oktober 2012 om 07:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | ||
|
![]() Citaat:
Hier een tekst van vorig jaar. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() En uiteraard is dit een eenmalige maatregel. Het geld dat dit jaar vervroegd geïnd wordt, wordt de volgende jaren niet meer betaald. En we weten allemaal dat er ook de komende jaren nog veel bespaard moet worden. Après nous le déluge? Of zou Di Rupo die Maya-voorspelling geloven?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 oktober 2012 om 08:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
|
![]() Hetgeen ik dienaangaande vertel aan de mensen die dagdagelijks komen klagen over hun pensioenen, uitkeringen en pestbelastingen begint stilaan op een mantra te lijken.
"Madame, voor ge verder gaat over uw uitkering even het volgende: heeft u de afgelopen twintig jaar op de traditionele partijen gestemd? Zo ja moet ge nu niet komen zagen over uw eigen verantwoordelijkheid hé...zo neen: klap gerust verder, ik zal zien of ik u geen tip kan geven om die gasten een hak te zeten..." die gezichten....geweldig.... De meest gestelde vraag: "op wie moeten we dan stemmen"...waarop ikzelf: "tegen diegenen die u en uw kinderen in armoede hebben gestopt madame, of gaat ge uw kinderen blijven straffen voor uw beslissingen in het verleden?"....
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 oktober 2012 om 08:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;6351528]Hetgeen ik dienaangaande vertel aan de mensen die dagdagelijks komen klagen over hun pensioenen, uitkeringen en pestbelastingen begint stilaan op een mantra te lijken.
"Madame, voor ge verder gaat over uw uitkering even het volgende: heeft u de afgelopen twintig jaar op de traditionele partijen gestemd? Zo ja moet ge nu niet komen zagen over uw eigen verantwoordelijkheid hé...zo neen: klap gerust verder, ik zal zien of ik u geen tip kan geven om die gasten een hak te zeten..." die gezichten....geweldig.... De meest gestelde vraag: "op wie moeten we dan stemmen"...waarop ikzelf: "tegen diegenen die u en uw kinderen in armoede hebben gestopt madame, of wat had je gedacht"....[/QUOTE] En wat zeg je tegen diegene met poen? Laatst gewijzigd door Another Jack : 3 oktober 2012 om 08:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() "Belasting" is een eufemisme. Dit is niet minder dan het plunderen van de pensioenkassen. Een teken dat we de bodem naderen.
Binnenkort volgen prijscontroles, schaarste en rantsoenering.
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
Die categorie heeft mijn raad helemaal niet nodig...die stemmen al een generatie lang tegen pocolinkieland...want die zien al een generatie lang hoe de vork aan de steel zit als ze een huis willen verhuren, een arbeider aanwerven, de gazet lezen (als ze tijd hebben), enz... maar ja...ik begrijp uw zichtpunt...gij deelt de maatschappij op in diegenen met poen en diegenen zonder poen...en gij gaat zelf rechtertje spelen wat "het hebben van poen" nu wel is en hoe we dat "fenomeen van poen hebben" kunnen bestraffen of ontmoedigen... ![]() U moet weten: ik ben geen afgunstsos....ik kan bijgevolg enorm genieten van hetgeen mensen doen en kunnen om die "poen" hebben...komt daar nog bij dat ik meestal een buitengewone bewondering heb voor het sociale gevolg van die "poenmensen"...zij zorgen er voor dat jij en ik 's middags eten op tafel hebben... Daarom ook vind ik het zo spijtig dat onze pocolinkie media steeds en steeds opnieuw de hardwerkende Vlaming viseren en zo een veralgemeende verpaupering organiseren door het slachten van de welvaartgeneratoren...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 3 oktober 2012 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
|
![]() Plundering van de pensioenkassen. Dat ze zelfs niet kunnen wachten tot na de verkiezingen spreekt boekdelen over onze financiele situatie.
Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor Ø-VLD is het nogal logisch dat ze deze belasting invoeren.
Citaat:
De Vlaming moet in de ogen van de Ø-VLD immers maximaal opdraaien voor het federaal wanbeleid dat ons met een schuld van meer dan 100% van het BNP opzadelde. Maar dan liefst op een sluipende manier, want ze durvern niet eerlijk uitkomen voor hun echte doelstellingen: de welvaart van Vlaanderen vernietigen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 3 oktober 2012 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
|
![]() Citaat:
Door het woordje "verantwoordelijkheid" te misbruiken om zichzelf mateloos te verrijken, krijg je een zodanige scheeftrekking van verloning, dat de begrippen arbeid en hardwerkend een farce geworden zijn. Met het leegplunderen en gokken met het geld van anderen, heb je wel gezien wat verantwoordelijkheid betekent. Met andere woorden, zoek de verantwoordelijken. Blijkbaar zijn ze onvindbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() subo: als ik zogenaamd 20% meer verdien dan de ambtenaar, en bereid ben 20% van mijn loon te sparen , verdien ik dan evenveel als de ambtenaar.
Nu als ik 2 maandloon uitstel in consumptie, komt op het einde van de rit na 40jaar werken 80 maandlionen vrij. Die 80 maandlonen betekenen dus concreet 8 jaar pensioen. Wil jij hier nu beweren dat de ambtenaar recht heeft op zijn dubbel pensioen van de privé en dat ten koste van de privé dit recht moet gefinancierd worden door de plundering van onze pensioenkassen ?? |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() En we mogen nog meer diefstallen verwachten. De Belgische staatsschuld bedraagt nu 379,6 miljard Euro (15.313 miljard oude Belgische). Dat is zo'n 19,6 miljard Euro (790,6 miljard oude Belgische) meer dan toen deze schertsregering Di Rupo zo'n jaar geleden "het roer in handen" nam. Om maar te zeggen dat ze goed bezig zijn. We fietsen in de kop van het peloton.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dan zou ik tweemaal moeten inleveren. Dat gaat geen verf pakken. .
|
![]() |
![]() |