![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Gemeenteraadsverkiezingen 2012 Lokale verkiezingen voor gemeente en (afhankelijk van de plaats) districtsraden. Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de gemeenteraadverkiezingen 2012. |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Schepen
|
![]() Na Valkeniers heeft Filip De Winter ook besloten om niet langer in de schijnwerpers te lopen. Hij zal niet langer optreden als lijsttrekker van de partij.
Hij kon niet anders... Citaat:
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 17 oktober 2012 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
#2 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Deze man beschikt nog over realiteitszin. Bij de traditionele partijen echter maakt men van een nederlaag een overwinning en meldt men dat men "versterkt" uit de verkiezing komt. Hoe blind kan men zijn. Bij O-VLD begint het bescheiden langzaam te dagen. (Vanhengel) Bij de SP.a en CD&v is men nog volop in de ontkenningsfase. Tot iemand roept dat de keizer inderdaad zijn kleren aan't verliezen is. |
|
![]() |
![]() |
#3 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
En nooit heeft een stap opzij willen doen. Dat hij het nu doet is waarschijnlijk onder grote druk van de hele partij. Ze vrezen dat ze de volgende keer onder de kiesdrempel gaan zitten. En je weet wat dit betekent voor de VB-leden: ze moeten écht gaan werken om hun kost te verdienen!! Door de nederlaag moeten er heel wat mensen ontslagen worden. Minder kiezers = minder geld. Filip alleen kost de partij bijna 200.000 euro per jaar + de extra's op kosten van de partij. ![]()
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 17 oktober 2012 om 01:14. |
|
![]() |
![]() |
#4 |
Partijlid
|
![]() Daar ik een voorstander ben van bronvermelding, zal ik hier een link plaatsen naar een artikel: http://www.hln.be/hln/nl/13816/Verki...ap-opzij.dhtml
Niet verwonderlijk dat na Valkeniers ook Dewinter een stap opzij zet, zij kunnen het echt niet ontkennen dat de verkiezingen een succes waren. |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Te gek voor woorden eigenlijk... Maar als ge toch aan het zeveren zijt...het is de degradatie van STVV die het VB de das heeft omgedaan... ![]()
![]() |
#6 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tenzij ze er effectief werknemer zijn en ook effectief werken. Het loon van Dewinter komt net als dat van andere politici van de organen waarin hij zetelt... b Geen stap opzij zetten was voor alle betrokkenen een probleem... Daarom kwam het ook tot harde confrontaties. Tegenvraagje (en dat ging ook voor alle betrokkenen op). Indien je echt overtuigd bent van je gelijk, moet je dan een stap opzij zetten in het voordeel van mensen die in jou ogen nefaste zaken nastreven? Dat was de keuze die aan alle betrokken mensen (mensen dus) gevraagd werd. Zou jij bijvoorbeeld een stap opzij zetten voor een Vlaams Belanger? ![]() Met zoveel modder gooien... tsk tsk. Daar krijg je vuile handen van weet je? ![]()
CLAESSENS Joris ![]() Na de nodige intimidatie om deze uitspraak niet te herhalen; "Allah is een verzinsel, Mohammed is de leugenaar die hem verzon. Mohammed is ook een massamoordenaar, terrorist en pedofiele kinderverkrachter ![]() Bron: de koran. |
|
![]() |
![]() |
#8 | |
|
![]() Citaat:
Het zou het einde van het VB betekenen. Vergeet niet: dank zij hem hebben we nog 10% in Vlaanderen hé...10%...en die andere 20% zitten bij de NVA.....God...wat ben ik fier op die partij...tjonge tjonge...van onderstroom gesproken...
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Tenzij er een andere charismatische figuur opduikt die met een gematigdere stijl weer stemmen van het dan 'lokaal regenende' nv-a kan terugwinnen.. |
|
![]() |
![]() |
#10 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
't VB hoeft enkel maar te wachten tot NVA in 2014 'n fenomenale overwinning behaalt, de traditio's voorgoed onder de kiesdrempel brengt zodat ze niets meer voorstellen en dan ... afwachten tot NVA haar kiezers grandioos teleurstelt door hun beloften niet te kunnen waarmaken & 't islamkankergezwel gestaag groeit, de ontevredenheid zal toenemen!
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#11 | |
|
![]() [quote]
Citaat:
![]()
![]() |
#12 | |
|
![]() [quote]
Ik mag hopen dat u niet gaat denken dat Filip echt "weg" gaat uit zijn partij? Hij zet "een stap opzij".... Laat nu maar de jeugd opborrelen binnen die partij...Filip zal wel weer volledig opgeladen zijn in pakweg 2016..... Citaat:
Denkt u dat ook Bart De Wever dat niet weet? ![]()
![]() |
#13 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
||
![]() |
![]() |
#14 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Inderdaad, wat een onzin allemaal. Het VB is de partij die veruit het minste uitgeeft aan personeelskosten, en veruit het hoogste percentage van haar werkingsmiddelen besteedt aan het bereiken van haar kiezers en het begeleiden van haar militanten. Maar dat past blijkbaar niet in het riedeltje dat nu al geruime tijd over het VB wordt afgedraaid...
|
![]() |
![]() |
#15 |
Banneling
|
![]() het word eens tijd dat geert hoste een stap opzij zet
|
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() [quote=Fieseler;6371605]
Citaat:
Zonder die (extrene) druk zou er nooit bv. een verstrenging van het asielbeleid geweest zijn .. |
|
![]() |