![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Vandaag naar de autokeuring met de wagen.
Het valt me op hoe onvriendelijk het personeel daar is. Hoort dat bij hun opleiding? Een training in het onvriendelijk zijn. Of staat het bij de vacature? Man/vrouw gezocht met nors karakter |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Ben pas met 2 verschillende wagens geweest. Ik ben daar 2 keer heel vriendelijk ontvangen. Misschien ligt het aan jou?
Laatst gewijzigd door Johnny Blaze : 16 mei 2012 om 18:47. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Ik ben niet boos. Ik vond ze onvriendelijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bij mij: gediplomeerde zure beren.
En zoeken tot ze iets vinden. "Mijnheer met uw banden moogt ge maar 205 km/u rijden" "Ik rij nooit meer dan 140 km/h" "Ja maar uw wagen kan 250 km/h" "......." 4 dure nieuwe banden voor den bok zijn ballen.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 16 mei 2012 om 20:13. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Zal even kort uitleggen wat er gebeurde.
Ik kom het keuringsstation binnen en overhandig mijn gelijkvormigheidsattest, mijn uitnodiging voor keuring, mijn inschrijvingsbewijs... De man vraagt daarop mijn vorige keuringsdocument. Ik antwoord hem dat het de eerste maal is dat de wagen gekeurd wordt. Hij maakt me attent op mijn trekhaak en zegt dat ik normaal gezien daar mee naar de keuring zou moeten gegaan zijn. Plots herinner ik me dit. Ik zeg hem dat ik daarvoor naar een ander keuringsstation gegaan ben. Ik begin in mijn mapje te zoeken naar het desbetreffende document. Die man antwoordt koudweg dat ik hem niet laten keuren heb. Ik zeg dat ik me meen te herinneren dat ik dit wel gedaan heb. Waarop hij op een vrij brutale manier snauwt dat ik dan maar het document moet voorleggen. Ik ben beginnen zoeken in mijn wagen maar kon het jammer genoeg niet vinden. Hij had toch gewoon kunnen zeggen:"kijk, volgens mijn gegevens op de computer heb je deze wagen nog nooit laten keuren" Dat was al helemaal anders geweest. Aan de kassa zat ook een onvriendelijke trut. Ik moest iets van een 46 € betalen. Ik vraag aan die dame of ik een soort boete gekregen heb voor het niet laten keuren van die trekhaak. Haar antwoord:"Kijk op uw kwijtschrift" Thuis gekomen vroeg ik het aan mijn vrouw. Zij was in eerste instantie ook van het idee dat ik de trekhaak laten keuren had. Ze had op haar wagen echter ook eentje laten plaatsen. Met haar wagen ben ik naar de keuring langs geweest en waarschijnlijk heb ik mijn wagen over het hoofd gezien. Op het einde van het verhaal kreeg ik gelukkig een groene kaart. Vriendelijkheid is niet hun sterkste kant. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() zal mij niet meer overkomen , k'rij met een oldtimer , als enige voertuig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn wagen is afgekeurd en ik ben HEEL boos.
Calimero. Ze zijn niet onvriendelijker dan vele andere diensten.Maak dat je in orde bent en dan is alles OK. Ben ook al afgekeurd door gebrek aan huiswerk maken.Niet kinderachtig over doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() En als niet onvriendelijker dan vele andere diensten de maatstaf is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw banden voldoen aan de normen of niet, basta. Laatst gewijzigd door giserke : 17 mei 2012 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Als je natuurlijk die banden in een banden-centrale hebt laten opleggen? Citaat:
Wat dit met Belgicisme te maken heeft weet ik niet...respecteer een ander zijn mening en leer een deftige discussie te voeren. Laatst gewijzigd door NoTuma : 17 mei 2012 om 01:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De regel stelt dat de banden op een wagen een minimum snelheid aan moeten kunnen die de door de fabrikant opgegeven maximumsnelheid van die wagen overtreft. En wat met een getunede wagen? Zelfs al zijn de extra PK's netjes volgens het boekje opgetekend, moeten de banden nog steeds maar voldoen aan de voorgaande regel. U kan het verschil toch wel zien tussen een Peugeut 106 1.1 en dezelfde wagen waar ze een getunede GTI motor ingelepeld hebben. Natuurlijk, de mannen en vrouwen die in zo'n keuringscentrale werken, die doen hun job , meestal volgens het boekje, en hoe hun humeur het toelaat. maar veel weerwoord heb je niet als gewone burger. Ge moet al heel recht in uw schoenen staan, en met kennis ter zake afkomen wil zo'n stationsmanager iets in't voordeel van de "verplichte klant" doen.
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar zie jij een VRAAG?
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De bandencentrale is me dan ook voor een stuk tegemoet gekomen. Citaat:
Ik dacht dat ik dit duidelijk zo geschreven had. Citaat:
Ik ken giserke al lang, en weet welk vlees ik in de kuip heb. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ten tweede: die mensen die doen hun job, en soms zijn het daar lange wachttijden aan de autokeuring. Moest iedereen zo'n warrige informatie geven, documenten die ontbreken, en waarschijnlijk zijn er nog heel wat die proberen blaasjes wijs te maken om er van af te komen, dan werden die keurders daar zot. Misschien was jij ook niet vriendelijk?
![]() |
![]() |
#20 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() De autokeuring zou pitspoezen moeten hebben.