![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Parlementslid
|
![]() Ik heb intussen het gevarendriehoekje een aantal keren beroerd om racisme en aanzet tot discriminatie en geweld op dit forum te melden. (Zie ook de opvallend snel afgesloten thread http://forum.politics.be/showthread.php?t=17971 )
Enkele voorbeelden van wat volgens mij niet door de beugel kan: (van een zekere Darwin) (...) Vandaag komt het er op neer dat er in de wereld/op aarde nog slechts twee soorten mensen zijn: 1. moslims (en hun sympatisanten) 2. ongelovigen (en hun sympatisanten) Ofwel behoor je tot de ene groep, ofwel behoor je tot de andere. Het wordt een strijd op leven en dood tussen die twee groepen. Kies zelf tot welke groep je wil behoren. (...) (van een zekere Oeteke) (...) het is gewoon de realiteit, dat Marokkanen die appartementen huren, er gewoon 1 grote stal van maken. Dat is nu spijtig genoeg hun manier van leven, en dat zit in hun bloed. We gaan dat er nooit uitkrijgen op een normale manier. (...) sommigen hebben zelfs heimwee naar nazi-Duitsland: (van een zekere Alvader) Als men dan bij het Blok toch zo graag naar de Nazi's verwijst, wel de Nazi's hadden een 25 punten programma, lijkt heel simplistisch, kwamen aan de macht en het werden de gouden jaren dertig voor Duitsland. Ingewikkelde dikke programma's leiden niet zomaar tot goed bestuur. Iedereen weet waar Vlaanderen nood aan heeft, maar men blijft liever ingewikkelde ingrepen verzinnen i.p.v. eenvoudig en hard te doen wat moet gebeuren. Tot nog toe viel er geen enkele reactie van de forumbeheerders te bespeuren. |
![]() |
![]() |
#2 |
Gouverneur
|
![]() Dat van Darwin is gewoon de harde realiteit. Oeteke heeft het gewoon wat hard geformuleerd, maar de kern van wat hij bedoelt is ook gewoon juist. En "heimwee" zie ik ook niet echt bij Alvader, Hitler was echt de duivel niet hoor, hij was buiten een dictator ook nog een bekwaam politicus op vele vlakken.
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() geen van de 3 zijn racistisch
#4 |
|
![]() En ik veronderstel dat dat het BESTE is dat je gevonden hebt
#5 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Ik heb al erger gezien op dit forum.
We moeten natuurlijk wel geen heksenjacht organiseren. Ieder heeft recht op een mening, zolang hij een ander zijn mening niet ontzegt. Het is echter ook ieders recht akkoord of niet akkoord te gaan met een mening, zolang men maar argumenteert, en niet beschimpt.
#6 |
Minister
|
![]() Wat heeft het nu voor zin om daar bans op te plaatsen. Dan moet je de lijn doortrekken en ook mensen bannen die de commie-dictatuur in Rusland e.d. verdedigen. Ik ben voor de freedom of speech.
|
![]() |
![]() |
#7 | |
|
![]() Citaat:
Ik deel je mening hieromtrent, maar helaas denkt de partij in je Avatar daar 100% anders over.
![]() |
#8 |
|
![]() [size=3]HIERONDER REAGEER IK OP DE LASTER DIE THE_PIANO IN DEZE POST VERSPREIDDE.
johanvdw[/size]
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door johanvdw : 21 juli 2004 om 19:59. |
![]() |
![]() |
#9 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() vrijheid van meningsuiting piano, misschien hard voor sommige personen. Maar ik vraag me inderdaad af waarom je klaagt als er toch zo een geniale negeer functie is?? Het zijn toch maar een paar mensen (waaronder jij) die rechtse praat niet kunnen verdragen..
#11 | ||
Schepen
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
8) Ik vraag dus ook met aandrang, dat de mods hun verantwoordelijkheid nemen 8)
Laatst gewijzigd door Pietje : 21 juli 2004 om 19:31. |
|
![]() |
![]() |
#13 | |
|
![]() Citaat:
![]()
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 21 juli 2004 om 19:33. |
|
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oorspronkelijk bericht door FMisplon
Euhm ja... wettelijk gezien zijn wij volledig in orde. Wij moeten alleen ingrijpen als topics oproepen tot discriminatie of geweld. Racisme an sich is niet strafbaar idd... 8) Het verkondigen, en verspreiden, van racistische praat, is wel strafbaar 8) En dit forum, is publiek.................Dus.......Juist 8)
#15 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#16 |
|
![]() De moderatie verloopt volgens de vuistregel die FMisplon aangaf in dat vorige topic, die mij iig niet zwaar op de maag ligt - daarvoor moet al meer gebeuren
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#18 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Trouwens waarom ben jij het dan nog niet afgestapt?
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#20 |
|
![]() Eén ding is wel zeker: moest oeteke (en vele anderen) mij ooit in het openbaar zeggen wat hij hier boven anoniem neerschrijft, zou ik hem snel de grens laten zien toe hoever hij mensen ongestraft kan besmeuren en belasteren. Er zijn er al voor minder voor de rechtbank veroordeeld. Lees er de webstek van het CGKR maar op na.
Het is duidelijk dat onze moderators helemaal geen probleem hebben met racisme op de forums. Ik heb veeleer de indruk dat ze dit zelfs nog aanmoedigen door hun lakse struisvogelpolitiek.
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 21 juli 2004 om 19:45. |
![]() |