![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkiezingsdebat Obama vs. Romney is (ge)fixed
Het Amerikaanse verkiezingsdebat is compleet in scène gezet zodat lafaarden Obama en Romney geen onverwachte verrassingen in de schoot kunnen vallen tijdens het spannende onderhoud dat LIVE uitgezonden wordt. Dat blijkt uit een gelekt document van de "Commission on Presidential Debates". ![]() GAWKER - Leaked Debate Agreement Shows Both Obama and Romney are Sniveling Cowards 15 oktober 2012
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waarom, Zonbron, geloof ik geen woord van wat een Amerikaan zegt alvorens het tegendeel bewezen is?
Nou, hier lees je dus een van mijn duidelijke en letterlijke argumenten. Zelfs een tv-debat is doorgestoken kaart. Leugen en show, dat is wat de klok slaat.
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Persoonlijk zou ik de VS van elke deelname aan welk proces dan ook hebben uitgesloten.
Kankercellen moet je isoleren. En de VS is een bron van politieke kanker op deze wereld. Of er verschillen bestaan tussen het ene carcinoom en het andere zal me totaal egaal zijn. Helaas is het zo dat de gemiddelde Amerikaan siddert van angst voor de overheid. Degenen die dat niet doen liggen inmiddels onder de grond.
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() Uiteraard. Indien verkiezingen iets konden veranderen, waren ze al lang afgeschaft. Men krijgt een valse keuze voorgeschoteld met de bedoeling onvrede bij de bevolking op die wijze weg te kanaliseren. En wie niet meedoet, dat moet wel een "extremist" zijn.
|
![]() |
![]() |