![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Mensen verzamelen de gekste dingen. Neem nu Madelein Duijvestijn. Mevrouw Duijvestijn is een collectioneuse van sinterklaaspapier. Haar grote droom: een bezoek brengen aan de sinterklaaspapierfabriek. Deze droom is dit jaar in vervulling gegaan, als was de sint zelve ermee gemoeid: http://www.youtube.com/watch?v=4J99ETqy0Rc
Wat verzamelen jullie eigenlijk? En waarom? Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 25 september 2012 om 09:43. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Alexander verzamelt stemmen.
Moeilijkmte vinden de laatstentijd.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik verzamel niets.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verzamel geld. Indien iemand wat te veel heeft, geef maar een seintje.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Europees Commissaris
|
![]() Boeken. Niet om persé te verzamelen, gewoon omdat ik ze koop en een boek niet kan weggooien. Voelt als heiligschennis aan.
(En ja, ik heb een BeBook ook, 't is niet hetzelfde.)
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn collectie James Bond-DVD's is bijna volledig, nu nog mijn verzameling soundtracks van die films aandikken. Verder al enkele fijne miniaturen van Bondvoertuigen waaronder een Beanstalk Aston Martin Vanquish, een model van de auto gebruikt in Die Another Day (het model in het filmpje is niet mijn exemplaar). http://www.youtube.com/watch?v=WCHUEstfeOI
Deze staat zeker nog op mijn verlanglijstje (en als het kon, kocht ik een echte): http://www.youtube.com/watch?v=Hn73K...feature=relmfu
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 25 september 2012 om 11:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() Ik heb ook een BeBook Neo, maar na drie jaar leg ik dat toch af en toe (heel) graag aan de kant voor een echt boek. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bibliotheekboeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Europees Commissaris
|
![]() Aan gedacht hoor. Maar dat voelt als naar de hoeren gaan. En is trouwens geen optie voor non fictie, die moeten in mijn bibliotheek klaar staan om na te pluizen tijdens elke ongeplande discussie.
![]() |
#10 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 25 september 2012 om 13:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verzamel niks; één van mijn kinderen My little pony's uit de jaren '80 (heeft er nu een 950 �* 1000) + alles van Mickey mouse.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik verzamelde de haren die zich in mijn kam verzamelden gedurende een 8 tal jaren, met als resultaat het werk 'Kamvulsels'.
http://www.expoo.info/ne/expoo/lapaz...amvulsels.html Ik beschouw het ten dele als een kritiek op een wegwerpmaatschappij. Toen het werk werd voorgesteld aan de jury van de Canvascollectie dit jaar werd het afgewezen met als commentaar "wat vies". Hopeloos het niveau van de kunstkritiek in België lijkt me. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 25 september 2012 om 13:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Alle boeken van en rond Guust en zijn geestelijke vader Franquin.
Geen kopjes, wekker, puzzels of t-shirts, enkel de strips en boeken. En dan voornamelijk de eerste drukken. Die kosten al meer dan genoeg.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne zolder staat nog vol met oude collecties van mijn kinderen. Zo is er een Spongebob-collectie, een Hello Kitty-collectie, een Barbie-collectie en dan nog eentje waarvan ik de naam niet meer weet: van die hele kleine poppetjes....
|
![]() |
![]() |