![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb de indruk dat, als je iets te horen krijgt over deze regering, dat het dan altijd negatieve toestanden zijn.
Dat komt nog meer tot uiting door het gebrek aan taalkennis van de premier. Er zijn anders voorbeelden genoeg bij de Franstalige politici die stukken beter Nederlands spreken dan Di Rupo. Persoonlijk respecteer ik iemand die zich de moeite getroost om zich in een andere taal uit te drukken, hoe moeizaam dan ook, maar in de functie van premier van een land als België, is het toch een echte aanfluiting. Als je dan weet dat een gewone politieagent, of postbode, in Brussel twee talig moet zijn, niet anderhalf hé, dan zou zelfs eender welke minister uit de federale regering, toch minstens zeer goed twee talig moeten zijn. Dat telt dan zeker zo voor de premier. Met wat gehakketak en gestruikel over woorden en tong vind ik Di Rupo echt beneden peil. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() liever een premier die geen bal nederlands kan maar wel zijn functie perfect uitvoert dan nen perfect tweetalige prutser.
di rupe zal wel nog ferm zijn best moeten doen om me te overtuigen dat hij geen prutser is |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het ziet er vooral economisch zeer slecht uit voor Di Rupo I.
Vergeet niet dat we weer amper op 20 maanden staan van een nieuwe moeder der verkiezingen (fed+ reg + eur) NVA zal nog alles uit de kast halen tegen 2014 wat te rapen valt, maar ook aan Franstalige kant blijft de spanningen tussen de partijen.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 24 oktober 2012 om 21:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Deze regering doet de rit uit, ongeacht wat er gebeurt. De angst voor de N-VA is veel te groot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als hij niet uit het zadel gelicht wordt. Zoals het er nu voor staat gaat er toch veel tegenwind komen denk ik.
Laatst gewijzigd door Garry : 24 oktober 2012 om 22:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze zullen hun rit wel uitzitten natuurlijk.
Vooral dat iedereen met 50 gram hersenen al van voor de gemeenteraads verkiezingen dat verhaal van Ford zag aankomen,; ik heb dat ergens gepost hier zelfs. Maak me niet wijs dat ze het niet wisten. Dit is geen verassing, dit was strategie. Had men Ford gehad voor de verkiezingen de uitslag lag nog meer in het kamp van de NVA. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |