Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 23 oktober 2012, 11:27   #1
RASPOUTINE
Europees Commissaris

Standaard Vlaams burgers telkens opnieuw in de kou.

Voorbeeld 1.-
Je koopt een parfum in een van die grote parfumerie keten XXL. En wat merk je, dat deze atomizeur bij zomerweer overloopt en vervolgens volledig verdamt tegen dat je terug bent.
Een normale reactie is van deze fles die normaal een gesloten circuit zou moeten zijn zolang dat je niet op de pomp drukt, te gaan tonen waar je hem gekocht hebt.
Dit aangezien de aankoopprijs en dat er nog meer dan de helft inzat.
Het bewijsstuk is naar de districtmanager gegaan welke gesteld heeft dat men daar niets kon aan doen.

Terwijl dat mijn vraag gewoon is geweest hoe kan dat (gesloten circuit)?

Vervolgens ga ik naar de planet concurent welke in contact komt met een vertegenwoordiger van de producent.

Welke mij belt en mij het volgende zegt: meneer uw flacon van LACOSTE is vals!!!!

Vals terwijl dat het uit een parfumeriewinkel komt en ik in het bezit ben van het bewijs van betaling.

Hoe leg je dat uit beste forumbezoekers?

Ondertussen wacht ik op nieuws vooraleer naar test aankoop te gaan of na wie moet ik daarmee gaan?

En wat indien er geen reactie komt?

Voorbeeld 2.- In de Stad van Burgemeester Termont

Voor het huren van een studenten kot betaal je tussen de 500- 600 euro waarborg die je bij het verlaten terugkrijgt.

Eind augustus vervalt het contract en je wenst niet te blijven dus betaal je voor een ander kot nog eens die waarborg.

Contractueel staat er in het eerste contract dat je de waarborg terugkrijgt na dertig dagen.

In dit geval hebben wij een afrekening gekregen met aftrek van allerlei kosten die niet voorzien zijn in het contract.

Samen met de vermelding dat het overige in de komende dagen zal woorden overgeschreven.

Het eerste kot werd ontruimd met afgifte van sleutels en plaatsbeschrijving op 23 augustus 2012 gisteren 22 oktober 2012 stond er nog niets op de rekening.

De kotbaas is een zekere Gianni en heeft in hetzelfde huis 12 kotten.

Wanneer gaan wij van de politiek eindelijk voor onze kinderen een bescherming krijgen tegen dergelijk praktijken?
Denken die kotbazen misschien deze mensen gaan toch niet naar een advocaat stappen of wat?

Hoeveel later gaan zij de waarborg terugbetalen?

Voorbeeld 3.-
Welk mijn vriend de Blankenbergse al meermaals heeft aangekaart op dit forum.

Maar het blijft maar doorgaan door een zekere politieke bescherming.

Net zoals de syndicus van bepaalde gebouwen die nog altijd geen volledige kassa toestand moet bezorgen met inkomsten en uitgaven op de euro cent na.
Ik heb het hier al aangehaald, een geval in Blankenberge waar de stand van zicht en spaarrekening nooit werd vermeld op de verslagen van de algemene vergadering, meer dan dertig jaar - niet-nada!!

Ook schadegevallen en de gepaste vergoedingen voor de mede eigenaars zijn in de zak van de syndic en zijn raad van bestuur geëindigd.

Opgesoupert!

Meerdere advocaten werden ingeschakeld maar het mocht allemaal niet baten aangezien de syndicus een topambtenaar was van financiën en deze een advocaat inschakelde van zijn dienst.

Met Reynders gebeurde er niets tegen deze advocaat waar zelf de rechter plat op de buik voor ging.
En nu met Vanackere gebeurd er ook niets en met Yves Leterme aan wie ik het opstuurde omdat deze advocaat van zijn provincie was, daar kwam ook geen reactie.
Het kan dus allemaal blijven doorgaan zolang de wet op een dagelijkskasboek er niet komt.

Aan de kust zijn ook bepaalde tweede verblijvers slachtoffer van syndicussen en hun gebrek aan zuiverheid.

Een hele hoop mensen betalen dus elke maand teveel maar durven zich in dit geval niet verzetten omdat zij vrezen op represailles.

Sommigen maandelijkse voorschotten zijn even hoog dan een huur.

Dat is het Vlaanderen van Kris Peeters en van Geert Bourgeois.

Als het federale van Hedrik Bogaert geen “klokkenluider” statuut wil geven is dat nog een reden meer om naar een “onafhankelijk” Vlaanderen te gaan.
Dan kan Vlaanderen in alle bevoegdheid het zelf oplossen of daarop afgerekend worden door de Vlaamse kiezers.

Zou dat vandaag al bestaan dat waren de arbeidskosten al lang verminderd en zou Ford Genk niet moeten sluiten.

En wat met die warenhuizen op Vlaams grondgebied die altijd maar veel te duur zijn?

Sire, het is afgelopen ons geduld is ten einde…

Wanneer?

Laatst gewijzigd door RASPOUTINE : 23 oktober 2012 om 11:30.
RASPOUTINE is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be