![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik hoor gisteren van iemand dat je wanneer je Telenet Digitale TV en een HDD-DVD recorder hebt, je enkel het programma kan opnemen dat je op dat moment ook aan't bekijken bent.
Zo'n HDD-recorder zou geen tuner aan boord hebben voor digitale tv en kan dus enkel het signaal opnemen dat ook je tv aangeboden krijgt. Geen probleem om iets op te nemen als je niet thuis bent maar naar zender A kijken en ondertussen zender B opnemen zou niet gaan. Daar zou je zo'n Digicorder voor nodig hebben maar dat ding heeft dan weer geen DVD-schrijver aan boord. Klopt die uitleg een beetje of heb ik het mis?
![]() |
#2 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen al de bediening van een HD en/of DVD-recorder zou een ramp zijn.
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toch bedankt voor jullie hulp! ![]()
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je ziet, als men wil, kan iets snel gaan hé.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Indien uw tv DVB-C heeft + opnamefunctie via USB-poort:
http://filesforum.politics.be/showthread.php?t=187600
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 21 juni 2013 om 02:11. |
![]() |
![]() |