![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Gouverneur
|
![]() De eerste bommen vallen inmiddels op het IS, als ze nu nog wat grondtroepen inzetten stuift dat hele zootje zo uiteen. En krijgen we weer meer verspreiding van het geweld. Mogen we ons in Europa zeker aan ons deel verwachten.
Niets doen zou de appeacement politieke fout zijn die men met de nazis maakte. Wat een kul. Denk je eens in dat men in bvb 1935 Duitsland was binnengevallen om Hitler af te zetten. En dan, hoe zou het dan verder zijn gelopen ? Alles peis en vree daarna zeker. Al die kritiek op appeacementpolitiek is kritiek achteraf die op niets slaat. Oehoehoe als we onmiddellijk Hitler hadden uitgeschakeld was dat nooit gebeurd ... wie zegt dat, misschien was het Duitse volk dan nog veel verschrikkelijker te keer gegaan en hadden ze als geaggresseerde meer bondgenoten gehad, ... De hete kolen uit het vuur halen voor die vetzakken van een saoedies met hun zeven maskers en dertig tongen die wereldwijd fundamentalisme en slavernij promoten. Bah. Men zou beter SA bombarderen ipv die nitwits van de IS. Met die laatste weet je waar je staat en ze halen een pak mensen van bij ons weg waar we liever van af zijn omdat ze teveel naar SA preken in de moskee geluisterd hebben. We zijn verkeerd bezig. Zo kortzichtig. Laat onse f16's maar thuis of stop er cadeautjes vanop kleine brogel in en drop ze in SA. Dirupo gast, den Amerikaan heeft u precies bij uw pietje he. Iets verkeerd gedaan zeker dat niet mag uitkomen ? Dan had Verhofstadt toch meer haar tussen zijn tanden hoor. Die ging tegen het bevel in. Belgie deed niet mee tegen Irak, dat land waar nu alles peis en vree is en de appelsienen aan de huizen groeien, en durfde zelfs tegenspreken. Een keer dreigen met de navo te verhuizen was wel genoeg om het gebrul in gepiep te doen omslaan maar we hadden ons punt toch maar gemaakt. Ik kan me niet voorstellen dat er nu plots veel weldenkende Belgen voor inmenging zijn.
It's important not too confuse opposition against central planning with a dogmatic laissez faire attitude. The liberal argument is in favor of making the best possible use of the forces of competition as a means of coordinating human efforts, not an argument for leaving things just as they are. F.A.Hayek "De besten missen elke overtuiging, terwijl de slechtsten overlopen van hartstochtelijke intensiteit" Yeats. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() We zijn goed bezig om het kwaad dat rondom ons leeft te beginnen in schatten.
Het werd tijd. Waar ik me zorgen blijf om maken is dat wij ons omdraaien als iemand op straat lastig gevallen wordt door hen. Zij komen er massaal op af en helpen mekaar. Ook hier moet onze mentaliteit veranderen, let maar op als ze zien dat ze de overmacht niet hebben gaan ze lopen en hebben ze minder praatjes. Onze vrouwen worden dagelijks beledigd op straat door hen en we reageren niet. Ze noemen ons ongelovigen en verklaren ons vogelvrij maar leven bij ons en op onze kosten maar wij laten begaan. Met barbaren moet je niet te veel nadenken maar barbaars reageren. Tientallen jaren palaberen hebben ons gebracht waar we nu zitten. Op een door ons gefinancierd gevaarlijk kruidvat.
![]() |
#4 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik denk wel dat elk logisch denkende mens dit heeft zien aankomen en daar hoef je echt geen Einstein voor te zijn. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En daarna tegen diegenen die gewoon werden opgepakt ernstig controleren hoe het zit met hun vriendjes en familie, werk of geen werk, illegaal, 47 keren reeds opgepakt door de politie, georganiseerd om maximaal het OCMW en de belastingbetaler te pluimen enz? Hoepel op naar een islamparadijs! Beweren dat het gewoon de "burgers" zijn die op straat moeten ingrijpen is zever! Je riskeert je leven tegen een overmacht zonder scrupules, en als je er één mores leert sta je zelf voor de rechtbank in dit kloteland! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Juist, alleen doe je weinig en juist dat klaag ik aan, laat ons ook samen reageren ze zullen 2 x nadenken. Over ons gerecht en onze wetten waar de normale burger zich moet verantwoorden en het uitschot vrij uit, gaat ga ik me hier niet uitspreken.
![]() |
![]() |
#7 |
Gouverneur
|
![]() Dat Politics.be nog geen parij is geworden.Ze lossen direct al ons problemen op!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Net zoals met dat CGKR en die politieke correctheid, we hadden ons als geheel, als volk harder tegen moeten verzetten... Nu zitten we met de peren. Tegen al de uitwassen van hun kant is er niets gedaan, ze zitten hier massaal en nu toont men het ware gelaat.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Miserie binnen nemen om stemmetjes te winnen, je moet al goed zot zijn, wie vaart daar nu wel bij? Enkel de politiek en dan nog maar zeer tijdelijk.
![]() |
![]() |
#10 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Dat klaag ik juist aan. Daarbij moeten we de partijen steunen die er wat willen aan doen. Het wordt tijd dat we krachtdadig tonen dat het genoeg is geweest en dat tolerantie niet direct domheid hoeft te zijn.
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Was Armand Preud'homme niet van Peer ? Laatst gewijzigd door Boduo : 25 september 2014 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Staatssecretaris
|
![]() Stop! Alles doet pijn van t lachen!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |