Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 24 oktober 2012, 02:59   #1
peoplealliance
Vreemdeling

Standaard Oprichters van het WWF willen “minder mensen op de wereld"

WWF en eugenetica: Oprichters van het Wereld Natuurfonds willen “minder mensen op de wereld”, naar het Nazi model tijdens WO2

Toen o.a. Julian Huxley (voormalig voorzitter van de British Eugenics Society), Max Nicholson (pro eugenetica) en Prins Bernhard (pro eugenetica en familiebanden met Nazi’s) in 1961 het Wereld Natuur Fonds (WWF, WNF) oprichtten om “de dieren en het milieu te redden” werd officieel de ultieme doelstelling van het WWF niet verkondigd.

De voornaamste oprichters van het WWF hebben naast de organisatie nog meer gemeenschappelijk. Allemaal zijn ze voorstander van eugenetica, hetzij “negatieve eugenetica”...

Lees het artikel op: http://www.volksmagazine.net/home/20...l-tijdens-wo2/
peoplealliance is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2012, 06:32   #2
Karel Martel B
Perm. Vertegenwoordiger VN

Karel Martel B's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peoplealliance Bekijk bericht
WWF en eugenetica: Oprichters van het Wereld Natuurfonds willen “minder mensen op de wereld”, naar het Nazi model tijdens WO2
Ik zal hen een stuk touw opsturen.
Oud 24 oktober 2012, 22:07   #3
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Een goede zaak. Er zijn veel te veel mensen op deze planeet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 oktober 2012, 23:08   #4
Aligator
Minister

Aligator's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Een goede zaak. Er zijn veel te veel mensen op deze planeet.
Geef het voorbeeld en verdwijn van deze planeet !
Iedereen content !
Aligator is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 00:10   #5
cookie monster
Secretaris-Generaal VN

cookie monster's schermafbeelding

Standaard

Mogelijke oplossing:
VERPLICHTE geboorte beperking
Mogelijkheid
Enkel als't echt moet !!

TE veel kinderen , de teveel .... elimineren
No Fucking Way !!!!

Mars alvast koloniseren
Mogelijkheid
Voorstander van deze methode

Doodsstraf
Te risicovol , stel dat je een onschuldige dood !!

opruimen van personen die je gewoonweg niet moet
No Fucking Way !!!!

baarmoeder wegnemen of (chemisch) castreren:
gehandicapte
sociaal probleemgevallen
No Fucking Way !!!!
(<= dan ben je werkelijk koekoenuts !!!!)

Laat de natuur z'n gang gaan !!!!

I was born once , as an invasion of the bodysnatchers ,
but the doctor did get a brain-attack !! my name:

breedbandwurger 1967

Zoek alle berichten van cookie monster

Ik woon zelfs graag alleen

Geen kinderen hebben is een gemis ????

Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016)

cookie monster is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 00:48   #6
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Dat ze dan met zichzelf beginnen maar hun wil niet aan anderen opdringen.
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 11:59   #7
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:

Toen o.a. Julian Huxley (voormalig voorzitter van de British Eugenics Society), Max Nicholson (pro eugenetica) en Prins Bernhard (pro eugenetica en familiebanden met Nazi’s) in 1961 het Wereld Natuur Fonds (WWF, WNF) oprichtten om “de dieren en het milieu te redden” werd officieel de ultieme doelstelling van het WWF niet verkondigd.

De voornaamste oprichters van het WWF hebben naast de organisatie nog meer gemeenschappelijk. Allemaal zijn ze voorstander van eugenetica, hetzij “negatieve eugenetica”...

Eugenetics in negatieve zin is een algemene stroming geweest begin twintigste eeuw met als zure kers op de taart de holocaust.

Wat jij hier doet is een oude koe uit de sloot halen om een organisatie die dynamisch blijft zwart te kleuren.

Ooit al aan gedacht dat wanneer mensen overbevolking te berde brengen heel vaak in een uitgangspunt zitten om menselijk lijden te voorkomen?

Het heeft iets te maken met verder kijken dan je neus lang is en er vanuit gaan dat elk kind dat geboren wordt rustig kan opgroeien.

Sommige mensen zitten nog in het stadium van 'oh, die kattenkittens zijn zo lief en zo speels!' Ja, ja.
Mijn kater werd gecastreerd op drie maanden leeftijd en is op op twaalf jaar wegens een longtumor ingeslapen geweest. De nieuwe kattin is gesteriliseerd. Reken maar eens uit hoeveel leed ik gespaard heb. Dit gaat over katten maar transponeer het op mensen. Scan de wereld in de favella's in Zuid-Amerika, in grootsteden in India, in Afrika. Wandel door de steegjes, de 'outskirts of the city'. En focus niet op de katten maar op de kinderen die er de hele dag rondlummelen en spelen aan geulen vol afval. En zeer ws is er eentje daartussen die een idee heeft en 'iets' wilt doen (kinderen zijn zo soms), maar niemand luistert. En de volgende dag kan dat kind toch plat liggen van de buikloop omdat het een idee had en te enthousiast van iets dronk, denkende 'ik heb een idee'.
En de familie vind het 'spijtig' maar ja, er zijn er nog voor en na het kind. En een mondje minder is eigenlijk best wel vooruitgang. Maar dat mag niet getoond of gezegd worden.

Als het dat is wat je in stand wilt houden, doe dan lustig verder. Ik zie het helemaal anders.

Laatst gewijzigd door parsprototem : 25 oktober 2012 om 12:01.
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 15:56   #8
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Hoeveel aanhangers zijn er van die verborgen agenda van het wwf ?
Rudy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 oktober 2012, 15:58   #9
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft eugenetica trouwens met overbevolking te maken ?
Oud 25 oktober 2012, 16:03   #10
Rudy
Secretaris-Generaal VN

Rudy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht
Eugenetics in negatieve zin is een algemene stroming geweest begin twintigste eeuw met als zure kers op de taart de holocaust.

Wat jij hier doet is een oude koe uit de sloot halen om een organisatie die dynamisch blijft zwart te kleuren.

Ooit al aan gedacht dat wanneer mensen overbevolking te berde brengen heel vaak in een uitgangspunt zitten om menselijk lijden te voorkomen?

Het heeft iets te maken met verder kijken dan je neus lang is en er vanuit gaan dat elk kind dat geboren wordt rustig kan opgroeien.

Sommige mensen zitten nog in het stadium van 'oh, die kattenkittens zijn zo lief en zo speels!' Ja, ja.
Mijn kater werd gecastreerd op drie maanden leeftijd en is op op twaalf jaar wegens een longtumor ingeslapen geweest. De nieuwe kattin is gesteriliseerd. Reken maar eens uit hoeveel leed ik gespaard heb. Dit gaat over katten maar transponeer het op mensen. Scan de wereld in de favella's in Zuid-Amerika, in grootsteden in India, in Afrika. Wandel door de steegjes, de 'outskirts of the city'. En focus niet op de katten maar op de kinderen die er de hele dag rondlummelen en spelen aan geulen vol afval. En zeer ws is er eentje daartussen die een idee heeft en 'iets' wilt doen (kinderen zijn zo soms), maar niemand luistert. En de volgende dag kan dat kind toch plat liggen van de buikloop omdat het een idee had en te enthousiast van iets dronk, denkende 'ik heb een idee'.
En de familie vind het 'spijtig' maar ja, er zijn er nog voor en na het kind. En een mondje minder is eigenlijk best wel vooruitgang. Maar dat mag niet getoond of gezegd worden.

Als het dat is wat je in stand wilt houden, doe dan lustig verder. Ik zie het helemaal anders.
Ik heb de indruk dat je eugenetics verwart met natuurlijke selectie. Met dit laatste is er moreel niets mis.
Oud 25 oktober 2012, 16:26   #11
Aoi
Burger

Aoi's schermafbeelding

Standaard

De beste manier van geboortebeperking is een verbetering van de levenskwaliteit. Welgestelde mensen hebben minder kinderen dan armen.
Oud 26 oktober 2012, 09:03   #12
Yous
Lokaal Raadslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aoi Bekijk bericht
De beste manier van geboortebeperking is een verbetering van de levenskwaliteit. Welgestelde mensen hebben minder kinderen dan armen.
Was dit voor alle culturen maar zo

Laatst gewijzigd door Yous : 26 oktober 2012 om 09:04.
Yous is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 18:07   #13
parsprototem
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Bekijk bericht
Ik heb de indruk dat je eugenetics verwart met natuurlijke selectie. Met dit laatste is er moreel niets mis.
Ik heb de indruk dat je het willen aanpakken van overbevolking (of het bespreekbaar maken alleen al) verwart met eugenentics en met natuurlijke selectie.

De kwalijke eugenetics praktijken van de 20ste eeuw probeerden een kunstmatige natuurlijke selectie door te voeren die veel verder ging dan natuurlijke selectie.

Neem het Hitler-regime:

- in de begin fase het vernietigen van mentale en lichamelijk gehandicapte mensen = natuurlijke selectie kunstmatig nadoen.

- het vernietigen van mensen vanwege hun geaardheid, hun religie, hun politieke standpunten, hun levenswijze (nomadische mensen) onder het mom van 'ogen blauw en blond haar").

Als je het probleem overbevolking wilt aanpakken ga je sowieso in tegen elke vorm van natuurlijke selectie en elke vorm van eugenetics en elke vorm van wat dan ook.

Want als er minder mensen zijn, zullen mensen zich gezonder voelen en beter voelen en meer enterprising zijn en meer tijd hebben om voor hun lichaam en hun geest te zorgen ZODAT er meer gezonde kinderen geboren worden. Wie dan nog eens 'niet van hier is maar van daar komt' zal voor de verandering eens met een nieuwsgierige glimlach kunnen ontvangen worden. Het op de rooster leggen van een vreemdeling zal gemoedelijker en subtieler kunnen gebeuren. En in de contreien aldaar (wherever) zouden mensen ook eens tot rust kunnen komen en op een kalme manier problemen gaan oplossen.

Ik ga er persoonlijk van uit dat natuurlijke selectie niet toegepast kan worden op de homo sapiens. De eigenheid van het menselijk brein laat dit niet toe, temeer omdat de mens vanwege dat menselijk brein ook geen deel meer uit maakt van de natuur.
Kijk naar WOI: het beste DNA verschoten in vier jaar tijd en de mannen die niet voor de strijd geselecteerd werden, hadden vrij spel.
Langs de andere kant zullen de Russen en de Amerikanen in WOII wel DNA achtergelaten hebben, en de Duitsers zullen hun piemel ook niet diepgevroren hebben wanneer ze een Pools of weet ik welk gehucht dienden te 'veroveren'.
Met de homo sapiens heb je altijd complete chaos. Mensen worden vermoord om een zogezegd ras zuiver te houden terwijl terzelfdertijd sperma van overal alle kanten op vliegt. en het meest gezonde DNA kapot geschoten wordt. Heel slim, hoor.

Waarom niet zorgen dat er geen reden tot conflict is door overbevolking terug te dringen op HUMANE WIJZE?
parsprototem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 18:33   #14
Raven
Perm. Vertegenwoordiger VN

Raven's schermafbeelding

Standaard

gelijk hebben ze... het menselijk ras is zoals een infestatie van ratten in de keuken... en vroeg of laat gaan we onszelf opeten (elkaar kapot maken doen we nu toch al)
Oud 26 oktober 2012, 23:16   #15
AsGard_SGO
Vreemdeling

AsGard_SGO's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar AsGard_SGO
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Dat ze dan met zichzelf beginnen maar hun wil niet aan anderen opdringen.
HA HAHA ... ach ja slaap maar rustig verder en vergeet even dat u en velen anderen hun wil constant aan anderen opdringen, zelfs aan u maar je te blind, lomp of voldoende gehersenspoeld bent zoals de rest om dat niet meer te zien of te willen zien.
Oud 26 oktober 2012, 23:35   #16
zonbron
Secretaris-Generaal VN

zonbron's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door cookie monster Bekijk bericht
Laat de natuur z'n gang gaan !!!!
Me too, 2!

Laten we deze boodschap aan de controlefreaks overbrengen.

Maar indien deze eugenisten toch willen doorzetten, laat ze dan maar zelfmoord plegen (al dan niet begeleid). Weg met die troep.
HIER
zonbron is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 23:40   #17
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parsprototem Bekijk bericht

WWF is eugenics en nog heel wat meer... WWF sucks big time, get over it already !

Oja, en die kindjes in Afrika, India, Zuid Amerika en elders zijn geen poesjes of katjes. Dus daar blijft U met Uw pootjes af. Get help please, now !
HIER
Oud 26 oktober 2012, 23:47   #18
zonbron
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Aoi Bekijk bericht
Spot on !

Nu moeten die mensen van WWF en andere eugenisten het nog begrijpen, maar om een of andere reden willen ze niet.
HIER
Oud 26 oktober 2012, 23:53   #19
AsGardSGO
Minister

AsGardSGO's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Karel Martel B Bekijk bericht
Ik zal hen een stuk touw opsturen.
U hebt toch een stuk voor uzelf bewaard hoop ik?
"If you can"t explain it simply, you don't understand it enough"
- Albert Einstein
AsGardSGO is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 oktober 2012, 23:58   #20
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

De mens is een beetje een foutje van de natuur.
De meeste diersoorten passen hun voortplanting zo'n beetje aan. Is er meer ruimte beschikbaar per individu, en meer voedsel, dan krijgen ze meer nakomelingen. Is er minder ruimte beschikbaar, en/of minder voedsel, dan krijgen ze minder nakomelingen.
De mens doet juist het tegenovergestelde.
En dan zitten ze met hun handen in 't haar hoe ze al die kindjes gaan voeden.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be