![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *** RT presenteert : VS, Third-Party Presidential Debate ***
Omdat de Amerikaanse MSM & politiek de third party kandidaten monddood gemaakt hebben, geeft RT deze groep een platform om hun boodschap bekend te maken. Het gesprek zal gemodereerd worden door niemand minder dan Larry King himself. Vanaf 0.00 GMT (24 oct), 20h (23 oct) in de VS kan U het debat LIVE vanuit from Chicago, Illinois volgen... Nog 35 minuutjes geduld dus. ![]() Enjoy, ZB. RT presenteert : VS, Third-Party Presidential Debate Volg LIVE Youtube Channel Russia Today |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Het spijt me. Ik kan het Amerikaans van vandaag niet meer volgen. Taal en uitspraak zijn dusdanig gedementeerd dat het nagenoeg tot een nieuwe taal moet worden gerekend.
Het kan zijn dat de nieuwsmedia de opgenomen programmas sneller afdraaien om daarmee (kostbare) tijde te winnen. Maar ook in de moderne films kan ik de kauwgombekken nauwelijks volgen. Om mezelf een referentie te geven draai ik films uit de 50er en 60er jaren af. Dan: totaal geen probleem. Nee, het ligt aan de moderne sprekers die geen idee hebben wat betreft tgaal en uitspraak. Farage is voor mij wat dat betreft een ultieme verlichting.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 24 oktober 2012 om 00:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In geval U toch een poging wil ondernemen, het is net begonnen : http://www.youtube.com/russiatoday
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Deze is rechtstreeks:
http://rt.com/on-air/rt-america-air/
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het debat begint. Moderatie Larry King.
![]() |
#10 |
|
![]() Help! Waar komen deze lui vandaan? Onder welke steen zijn ze vandaan gekropen?
Ik dacht dat ze de deuren stijf dicht hielden in de psycho inrichtingen? Als ze een cursus " Hoe wordt ik plotseling intelligent" hebben gevolgd zijn ze niet geslaagd.
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Ik heb nooit een hoge pet op gehad van VS politici, maar dit slaat werkelijk alles wat ik op het gebied van ultieme stompzinnigheid heb meegemaakt.
Ik ga hier verder geen woorden meer over vuil maken, dit is werkelijk van de gekken te gek. Met standpunten uit de tijd van Abraham Kuyper, moet dit soort als zwakzinnig betiteld worden.
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Buiten dat hadden ze allen hun bepaalde extreme standpunten (uiterst links/rechts) . Maar gelukkig was er Larry King. Het bijna hysterisch doen over climate change en drugs was bijzonder irritant... Laatst gewijzigd door zonbron : 24 oktober 2012 om 03:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Ok, jij bent nog op. Ik moet morgen naar m'n boot om die te gaan prepareren voor de winter.
Maar wie dit onderkruipsel aanhoort weet dat vroeg of laat, het de VS zal zijn die ergens een (atoom)bommetje gaat gooien. Deze mensen zijn psychisch volkomen ziek. Hier kun je niets meer aan doen. Een verziekt ras. Of ras is het niet het is een mongoloide bevolking met denkbeelden uit de 19e eeuw.
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor zij die het ding gemist hebben en het willen bekijken
Video - Third Party Presidential Debate and pre-debate show - Full Version vanaf 1uur 10 min |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Een kijker gaf volgende commentaar : I Am Moving to Antarctica ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 24 oktober 2012 om 06:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Ik zou voor Gary Johnson stemmen, omwille vd veranderingen op buitenlands, monetair en drugsbeleid. Het zou een weggegooide stem zijn dat wel, maar stemmen op Dem of Rep is imo immoreel. Laatst gewijzigd door mvd : 24 oktober 2012 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kan bijna niet anders, 2 extreem groene en dat bizar rechts typetje... Het was de moeite... ![]() Als dit werkelijk de 3rd party voorstelt hebben ze nog wat werk aan de winkel. ![]() Doe mij Ron Paul maar... Laatst gewijzigd door zonbron : 24 oktober 2012 om 20:38. |
|
![]() |
![]() |