![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() 5 groepsverkrachtingen per week, met dank aan de linkse partijen die dit als multiculturele verrijking blijven verkopen
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Werkelijk walgelijk. Dit is nu iets waar hoge niet koopbare straffen voor nodig zijn, onafhankelijk van sociale status of levensovertuiging. Maar blijkbaar verkiest men de gevangenissen te vullen met druggebruikers of handelaars heb ik de indruk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Het lijkt wel of je eigen gezondheid verknoeien met drugs in te nemen erger is dan mensen dood te slaan / te beroven / te verkrachten... Verkrachters zouden keihard gestraft moeten worden. En waarom niet gecastreerd ? D�*t is pas afschrikwekkend, en belet hen te recidiveren.
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mutilatie. Dat mogen alleen religies in onze nogal hypocriete samenleving op dat gebied.
Een enkelband met GPS voor de rest van het potentieel seksueel actieve leven is misschien een beter voorstel, toch voor serieverkrachters. We dienen in de eerste plaats herhaling te voorkomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Elke ouder heeft het recht om hun gezichten te kennen en waar ze wonen. Zeker omdat ze binnen korte tijd weer op vrije voeten lopen. Ik heb niet de indruk dat de regering er iets aan gaat doen. Met 'iets' bedoel ik een deftige strategie op poten zetten die de veiligheid van jonge meisjes garandeert. Nu lijkt het alsof meisjes nog grondiger op hun passen moeten tellen. Als ouder zou je in je opvoeding discriminatie puur en simpel moeten inlassen en je dochters waarschuwen voor contacten met 'andere culturen'. Gewoon om het risico zo klein mogelijk te houden. 5 groepsverkrachtingen per week ... dat is onze Vlaamse en Waalse cultuur niet. Dat is een laffe oorlogscultuur bedreven door mensen die geen opvoeding hebben gekregen. Opgegroeid zijn in een ziekelijke seksueel onderdrukkende leefomgeving. En Millquet reageert er op. Tja, alsof die politici dat niet al veel langer wisten! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werd daarover bij hun inburgering nagedacht? KIjk eens wat er gebeurd in Congo en andere delen van Afrika. Hoeveel daders vinden dat de "gelegenheid" dit gedrag legitiem maakt? MAW hoeveel vinden er dat het slachtoffer zelf schuld draagt? Dit kan toch echt zo niet verder, voeg hierbij nog wat Femme de la Rue al liet zien en je kunt spreken van een middeleeuwse oorlogsverklaring tegenover vrouwen hier. De politiek doet gewoon amper iets! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik zou doodgraag de inventaris willen zien van de groepsverkrachters jaar na jaar. Waarom heeft een mens geen toegang tot die info? Geen namen maar plaats van de misdaad (stad, gemeente) en de origine. Pas dan kan een mens er een iets of wat scherper inzicht in krijgen. Maar de media zijn zo vaag altijd, alsof die mensen nooit journalistieke studies hebben gevolgd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als men (pre)middeleeuwers het land binnen laat krijgt men te maken met (pre)middeleeuwse toestanden. Sommigen noemen dit 'verrijking'
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=14
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() 5 groepsverkrachtingen per week valt nog heel erg goed mee als men weet hoeveel schorem en afval er de laatste decennia Belgie al binnengevallen is
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Vandaag zijn ze allemaal (al dan niet gedwongen) omgevormd tot schrijvende politici die vinden dat zij, zonder enige democratische legitimatie, hun eigen ideeën en visies mogen verkondigen ter opvoeding en indoctrinatie van de nieuwslezers. Zij vinden dat zij scheidsrechter moeten spelen welke waarheden (soms zelfs 'aangepast') dienen verkondigd te worden en welke niet. Getuige hiervan de massa's opiniestukken die tegenwoordig elke krant vervuilen. Waarom zou voor mij de puur persoonlijke opinie van een 'journalist' boeiender moeten zijn dan de puur persoonlijke opinie van mijn beenhouwer of loodgieter? Dat de regering wenst om informatie zoals de criminaliteitscijfers achter te houden om de burger onwetend te houden, kan ik enigszins nog mee leven daar ik via mijn stemgedrag toch minstens de illusie krijg dat ik hieraan kan verhelpen. Dat 'objectieve' journalisten echter hetzelfde doen, maakt hen, per definitie, dan ook doel-en nutteloos. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus 260 x aantal leden van die groep geeft toch al enkele daders. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cru gezegd is er in Vlaanderen eigenlijk geen krant of een TV-programma die dat glijmiddel achterwege laat en werkelijk objectief durft te zijn, en werkelijk advocaat van de duivel durft te zijn, en werkelijke tegenstellingen los van de financiële situatie van die krant, durft te drukken. Hebben we hier wel een onafhankelijke pers? (oei, misschien een zeer naïeve vraag?). Als er geen cijfers, geen onderzoeken zijn die noodzakelijk zijn voor de burger, dan moet een journalist dat ook schrijven. Zijn ze er wel, maar moeilijk toegankelijk, dan is het aan de journalist om er aan te geraken. Zijn ze helemaal niet 'available', dat hij het ons dan laat weten. Mensen hebben recht op informatie en zijn vragende partij. Ik in elk geval. Laatst gewijzigd door parsprototem : 9 november 2012 om 16:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kinderarbeid en lijfeigenen bestaan ook al sinds de middeleeuwen, er is hard gevochten om daarin verandering te brengen, idem voor vrouwen en holebirechten, en die strijd moeten we niet overdoen, omdat we achterlijkheid helaas ook importeren! Verkrachting gebeurt overal, binnen iedere sociale klasse, in iedere cultuur, volkomen waar. Maar wanneer daders vooral situeren binnen bepaalde groepen, zijn oplossingen aan de orde, niet de zoveelste veralgemening over middeleeuwen om oogkleppen wat strakker te krijgen. Zegt u dat tegen slachtoffers? Ze zullen vast begrijpend knikken! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat met Egyptenaren,Afghanen, Algerijnen, Turken en Marokkanen die opgroeien in een cultuur dat vrouwen hoe dan ook schuldig zijn, omdat zij verantwoordelijk zijn voor het seksueel gedrag van mannen? Ik vind dat gerust per origine de afkomst van daders gekend mag zijn,ik krijg in dit geval heel graag ongelijk! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat er serieus mensen zijn, die zich nu druk gaan maken van welk afkomst de daders zijn, ziekelijk gewoon.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Mahalingam : 9 november 2012 om 19:36. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() *burgerlijk rechts modes*
Die meisjes/vrouwen moeten zich niet aanstellen, met een beetje relativeren komen die er wel over heen. Wat veel belangrijker is, is waar de daders vandaan komen. Het is namelijk vele malen erger als een Marokkaan een meisje/vrouw verkracht dan als een echte blanke Belg dat doet. Waarom het erger is? Omdat die ene verdomme een Marokkaan is ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |