![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Jaja broodje eten voor de kerk, kan je 3 uur prison opleveren bij onze blauwe vrienden in Mechelen.
Zeg nu nog eens dat onze blauwe vrienden de smurfen niet kordaat kunnen optreden. http://www.nieuwsblad.be/article/det...paign=regio-nb |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarschijnlijk zonen/dochters van Ford-stakers.
Kijk eens naar wat zij zomaar op de grond gooien:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister
|
![]() Straks krijg je nog een boete als je niet aan de juiste kant op het voetpad loopt. Dit wordt gewoon idioot.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() jaja,en straks is het weer de fout van NVA...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar dat die vervuilingen de schuld zijn van de nva, die niet in de regeringen zat van nu tot 50 jaar terug, is dus wel duidelijk; net zoals er "niemand van de oude machtspartijen" schuldig is aan onze Grieks-achtige staatsschuld. Maar ernstig nu: flikken kunnen overdrijven en beschikken niet altijd over de gave des onderscheids; net zoals klagende mensen "er zitten jonge gasten op de trappen van de kerk ... ooooh"; jeugdigen en ouders kunnen ook overdrijven ... jonge gasten blijven zitten aan de kant van die trappen, als de begrafenisplechtigheid binnen gedaan is en de rouwenden de kerk verlaten ... en ouders vinden een paar kruimels geen afval, maar verzwijgen de blikjes, de peuken, de plastieken bakjes waar de frieten in zaten ... om soms nog te zwijgen van gebruikte injectienaalden aan speeltuigen van kinderen (ik overdrijf NIET : drugsgebruikers 's nachts actief op die plaatsen en laten naalden achter; de sociale aksidenten komen ze opruimen en steken ze in speciale containerkes om prikaccidenten te voorkomen). Voorlopig weet ik nog niet wat er precies gebeurd is in Mechelen bij dit voorval. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() Die gasten hebben langer vastgezeten dan de doorsnee crimineel.
![]() Laatst gewijzigd door giserke : 29 oktober 2012 om 11:41. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Gouverneur
|
![]() Ik hoop uit de grond van mijn hart dat er meer aan de hand was dan 4 gasten die gewoon ne sandwich aan 't eten waren op de trappen van de kerk.
Zoniet, dan ben ik sprakeloos... |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() Ali Salami gaat het allemaal regelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uit het nieuwsblad:
Citaat:
- ofwel waren die jongetjes niet zo proper en niet zo braaf - ofwel hebben die flikken geen verstand van wat mensenmaat is. .
|
![]() |
![]() |