![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() De grote top vakbondsman van spoor - volgens velen één van de verstandigsten van de linkse vakbond - ontspoort:
" Mensen als De Wever verbieden aan politiek te doen! ... Die woorden schoten bij Digneffe duidelijk in het verkeerde keelgat. "Het heeft nog lang geduurd. Volgens , wie anders dan, BDW is het de fout van Wallonië dat FORD dicht moet. Onze economie WALLONISEERT zegt dat stukje ongeregelde haatzaaier. Ik stop want anders ga ik domme dingen neerschrijven maar mensen als Dewever moet verboden worden van aan politiek te doen.Nergens hoor ik hem echter iets zeggen van zijn laffe Engelse zielsverwanten die zelf de moed niet hadden om in Genk te komen vertellen wat er zou gebeuren met FORD", aldus Digneffe op Facebook." http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121028_023 Hopelijk treedt meneer De Witte van het Centrum voor Gelijkheid van Kansen en Racismebestrijding tijdig op want zoveel haat en onzin heb ik zelden gezien. <Onze economie WALLONISEERT zegt dat stukje ongeregelde haatzaaier. Ik stop want anders ga ik domme dingen neerschrijven maar mensen als Dewever moet verboden worden van aan politiek te doen.> Ongelooflijk! Met zo'n figuren als de man die om de vijf voeten duizenden en duizenden mensen liet gijzelen voor (meestal) het behoud van de privileges van het spoorwegpersoneel én de economie honderden en honderden miljarden verlies opzadelde, wordt het gevaarlijk om aan politiek te doen. -------------------------- Dat was de man die beweerde dat de treinreizigers egoïsten zijn! ![]() Laatst gewijzigd door Roodkapje : 28 oktober 2012 om 16:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Te laat.
Had het niet opgemerkt. ![]() |
![]() |
![]() |