![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Wie vind de oplossing van het denkspelletje
zoals te vinden op http://www.borrett.wattle.id.au/computing/petals-j.htm Er worden 5 dobbelstenen gegooid en volgens een bepaald principe berekent de computer een score per worp. De truk is om het principe te doorgronden dat de computer gebruikt om de score te berekenen. om te spelen : druk "roll dice" en geef dan de score op die u denkt dat er behaald werd in die worp.... Ik vond het in +- 8 minuten. Het is niet echt gemakkelijk maar wel leuk. 8) Laatst gewijzigd door parcifal : 9 augustus 2004 om 19:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() in twee keer easy
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() De nest werkt ni in K-Meleon en ge kunt de muziek niet afzetten (terwijl ik een cd heb opstaan
![]() Exit game. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() fieeuw tweede keer duurde wat langer en was beetje gok
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met andere woorden, dat je het systeem 100% doorhebt. Het heeft o.a. te maken met 2 variabelen. Ps. het werkt inderdaad niet in sommige browsers. (zoals firefox). Wel in Internet Explorer. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2004 om 07:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
om te zien of die schaapjes van gebruikers overal aankunnen. 8) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel tof dat het antwoord van het spelletje nooit aan iemand mag verteld worden (iedereen moet het zelf vinden), maar je kan wel gewoon de JavaScript code van de webpagina bekijken... 8)
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat de naam van het spelletje ermee te maken heeft, is mij wel een raadsel...
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Europees Commissaris
|
![]() ik deel uw mening in alle opzichten
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De naam van het spelletje is juist essentieel in het doorgronden van het raadsel ! Meer mag ik volgens de code van diegenen die het raadsel breken niet zeggen. ![]() Ik dacht al dat ik traag aan het worden was maar als ik zo links en rechts dingen hoor, valt dat nogal mee. Oef! Laatst gewijzigd door parcifal : 10 augustus 2004 om 16:36. |
|
![]() |
![]() |