![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Burger
|
![]() Ze zijn zo lief meneer...
http://www.knack.be/nieuws/boeken/bl...ref=fb-article Wat me meest stoort, en ik ben zo anti-VB als wat, is de dubbele standaard: Citaat:
Laatst gewijzigd door d2012 : 9 november 2012 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Burger
|
![]() Ai, zal mijn warme sokken meenemen
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Ik ben ex-communist en ex-PvdA stemmer, ergens moet ik dus wel wat nuanceren dat het doel van communisme wel ergens gerechtvaardigd zijn en beter dan het nazisme maar de middelen om er te geraken niet, die zijn zonder meer vergelijkbaar met de nazi's wat de huidige communistische regimes ook bewijzen in de praktijk.
Daar zo los overdoen en het zwarte (rode?) verleden verbergen voor je kiezers is ronduit schandalig voor een communist. Zelf ben ik nu meer democratisch ingesteld maar nog steeds even anti godsdienstig als vroeger. De vijanden van Israel zijn evenwel niet mijn vrienden, die zijn uiteindelijk even verziekt en slecht als de zionisten en nazis gelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |