![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121022_035
Ik zou zeggen nee, onder geen beding wegens zijn uiterste incompetentie en totaal gebrek aan populariteit. Nuja zijn mogelijke doch in principe irrelevante homoseksualiteit is misschien zelfs zijn grootste troef. Stel u voor: - scheiden met burgertrut Mathilde en hertrouwen met een man (uiteraard met toestemming van regering) - leidt tot internationale positieve erkenning van ons land als eerste land met een openlijk homoseksuele monarch. - het koningshuis sterft automatisch uit wegens niet-erkenning van alle kinderen uit zijn vorige huwelijk en de breuk met zijn broer. Best zou hij dan ook geen kinderen adopteren teneinde aan de hele zever een eind te maken. Win-win voor een democraat die gelijke rechten voor iedereen voorstaat. Ik ben heel die zever met ons koningshuis grondig beu. Filip is onder geen beding geschikt als koning van een democratisch land. Waarom moet zijn homoseksualiteit geheim blijven ondanks dat dit ondertussen perfect normaal is? Waarom wordt belastingsgeld gebruikt om hem aan een doodsaaie edelhoer te helpen? En waarom bestaan ondemocratische sujetten als hij in ons land? Zelfs in Vlaanderen zou hij verliezen in een open verkiezing tegenover Maingain. Oh en ik heb ook wel zin in de troon hoor. Mijn vriendin is zelfs van adel dus dat komt goed. Maar mijn democratische principes zijn belangrijker dan mijn "zin in de troon".
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 22 oktober 2012 om 12:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() In je eigen woning ben je altijd een koning
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik zie echt niet in waarom men meent dat Filip niet geschikt zou zijn voor de troon, alsof politieke buikspreekpop zijn zo moeilijk is... Alweer wordt hij afgekeurd wegens een hoop onbewezen roddels van een zelfverklaarde 'kenner'. Jullie volgen toch niet slaafs de media als het gaat over partijpolitiek.
![]() En ik zou nooit Belgisch koning willen zijn. Het lijkt me verschrikkelijk, zo'n gekunstelde meningloosheid. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik zou het verschrikkelijk vinden.
![]() |
![]() |
#5 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
En al de rest is onzin. Tenzij u natuurlijk de Story, Dag Allemaal, Paris Match etc belangrijker acht dan de Grondwet. Ik zou u dan toch aanraden die eerst even door te nemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop dat hij zeer snel konink wordt, alles wat de implosie van belgie versneld kan alleen maar met gejuich ontvangen worden
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Prins Filip geschikt voor de troon?
Zeker weten dat hij geschikt is...hij voldoet aan alle noodzakelijke criteria. Ten eerste: hij is geboren
![]() |
#8 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Die kinderen lijken verdacht veel op Fluppo nochtans, nu goed, da's zeker geen garantie.
In ieder geval kan hij dan toch geen legioen buitenechtelijke kinderen hebben gelijk poepa. Who cares dat het een fallusvreter is ... Zijn karakter, dat baart ons zorgen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat : Bewijzen heeft de auteur niet. Hij zegt te beschikken over getuigenissen uit eerste hand. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
alexander de croo jean-jacques de gucht freya vandenbosche moet er nog monarchie zijn? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoe kan je NIET geschikt zijn voor de troon ?
Als ik het geprevel hoor van onze koning, net na de eed van alexanderke, heb ik zo de indruk dat je niet begiftigd moet zijn met een grote woordenschat en/of een diploma communicatiewetenschap. Met andere woorden : IEDEREEN kan dat jobke. Het is gewoon een kwestie van uit de goeie vagina te vallen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
|
![]() Citaat:
Eventjes duidelijk stellen: -Prins Philippe is geen homofiel, -Prins Philippe zal absoluut een goede Koning zijn, geef Hem een kans alvorens Hem van te voren af te schieten. -Prinses Mathilde is geen burgertrut maar een Adellijke Dame, via Haar moeder zelfs van hoge Adel. -de kinderen zijn absoluut van Prins Philippe, je ziet het aan Hun gezichtjes, dus waarom zou Hij Hen verstoten? Al bij al: nlaat het gepeupel maar lullen, over x-aantal jaar is er Zijne Majesteit Koning Philippe die over ons land regeert, of ze het nu willen of niet. En niet al te veel mensen zullen de overgang meemaken van Z.M.K. Philippe naar H.M.Koningin Elisabeth. ![]() ![]() Leve de Koning!!! Leve de Koningin!!!
![]() |
![]() |
#20 |
|
![]() Hahaha, Haar genen zullen goed vertegenwoordigd zijn in de toekomst. En die van jullie?
![]()