![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Europees Commissaris
|
![]() Ook graaf!!
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() Die gast heeft teveel tijd.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() wadistertezien ? wadistertezien ?
sorry maar al die dingen gaan nie open op mijnen ouwen brolcomputer..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nieuw jobke voor U tegendradigaard: niet jongleren met ballen in de lucht, maar met ballen op een hammondorgel en er nog muziek uitkrijgen hoor!
Knap zeg!
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() 'k zal vanavond thuis eens proberen tijd te maken en het eens te bekijken..
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Partijlid
|
![]() wel indrukwekkend...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Doet mij aan iets anders denken, zag eens een straat-artieste die met glazen ballen aan het jongleren was. Ik dacht bij mezelf, die mag met mijn ballen ook wel eens spelen maar helaas zei ik dat luidop en mijn vriendin kon er niet om lachen. Het werd toen voor enkele uren stil, gelukkig genoeg kan ik ook van de stilte genieten.
![]()
![]() |
#9 |
Minister-President
|
![]() Knappe bal-toets !
zoiets moet men jong-leren !