![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Deze uitspraak was nog nooit zo relevant als nu. Wie iets van zijn welvaart wil behouden kan best gisteren dit land ontvluchten. Di Rupo is goed op weg om er de CCCB van te maken met een vergelijkbare industriële activiteit.
Frankrijk, Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Denemarken. Het geluk ligt er werkelijk voor het oprapen en het is niet eens zo gek ver. Op 3 uur rijden ben je in het Ruhr- of Rijngebied, dus familie en vrienden hoef je zeker niet achter te laten. Alle rode propaganda ten spijt zal je in Duitsland als secretaresse meer verdienen dan als ingenieur in België. Succes! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
http://www.carrieregids.nl/informati...et-hoogst.html Bekijk het lijstje en bied uw excuses aan voor uw leugens.
![]() |
![]() |
#3 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ik geef toe, er is teveel belasting, maar het is niet beter in de rest van Europa buiten een paar landen om. Ik pleit voor het creeren van een belastingsparadijs voor ondernemers en bedrijven in Belgie, we moeten taxvrije handelszones creeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zie je al veel Belgen verhuizen voor dat loon ? Hoeveel secrataresses hebben ze nodig in Duitsland ? die zijn ingevuld door de duitsers zelf man , en hoeveel Secretaresses heb je hier die perfet Duits spreken ? EEN klein beetje realistisch zijn AUB |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Ik ken een zeer bekwaam ingenieur die zijn kop liet zotmaken en zijn job hier op gaf om naar duitsland te gaan , maar hij is flink snel terug gekeerd
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wie het hier niet leuk vindt moet maar op een ander gaan! Doen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je zonder een bergje cash wil vluchten dat je van de klavers naar de biezen zal lopen . Tenzij , je echt alternatief wil gaan leven en low budget gaat . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen weet dat het hier op instorten staat, we hebben uw over en weer naar Duitsland reizende ingenieur niet voor nodig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en toch is het enige reddingsmiddel de toekomst van ons kinderen en daarom moeten we met zijn allen samenspannen en de overheid in een hoek dwingen om de markt weer open te breken en zonder de beperkingen op te leggen waardoor die de overheid steeds meer men en onderneming in de communistische hoek drumt . Samenspannen ipv verdeed kippenkakelen , maar dat laatste is moeilijk te laten |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of...y_average_wage De aangegeven volgorde is BESCHIKBAAR inkomen. Als je op Gross klikt, krijg je het eerder aangegeven lijstje. En nu eens klikken op "compulsory deduction" (maw loonkost ![]() Laatst gewijzigd door patrickve : 29 oktober 2012 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Uw bekwaam ingenieur is ofwel dom ofwel slecht als hij terugkeerde. Beduidend meer loon, minder belastingen en goedkoper huren + inkopen doen, 12€pp in een goed restaurant... met alle liefde voor België maar daarmee ben ik toch verkocht hoor.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 29 oktober 2012 om 13:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je kijkt naar het netto besteedbaar inkomen per hoofd van de bevolking dan zit België amper iets hoger dan het EU-gemiiddelde. (in 2010: 28,245 voor België, 27,128 gemiideld in de EU) Al onze buurlanden gaan ons voorbij, met uitzondering van Nederland dat een paar Euro lager uitvalt. Aan de andere kant heeft België voor de werkgever wel de allerhoogste loonkost. Logischerwijze dus ook de allerhoogste belastingen. Bron: OESO, disposable income Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Minister-President
|
![]() Ik had geen cent toen ik naar Duitsland vertrok. Op mijn spaarrekening stond nul euro, immers in België moest ik meer uitgeven dan ik had om rond te komen. Nu heb ik een apartement en een partner ten laste + kan ik iedere maand behoorlijk sparen. In België is dat een onmogelijke positie. OK ik heb een half jaar zwart zaad gezien, maar dat was het uiteindelijk absoluut waard. Zoiets heet investeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() De Vlaamse diaspora ...
Dat zal een bonte multi-kulti-kakafonie worden binnen 25 jaar. De Walen wrijven zich al lustig in de pollekes. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ben ik er eentje vergeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Banneling
|
![]() Ikzelf overweeg om na 2014 te vertrekken, maar dan wel buiten Europa.
Alles hangt af of men op politiek vlak na 2014 grote hervormingen zal kunnen doorvoeren. Blijft de conservatieve communistenbende aan de macht die we nu hebben, dan is de kans reeel dat ik het geluk ergens anders ga zoeken. Ik ga me niet laten verder pluimen door die sjarels, om dan op mijn 70ste te horen dat ik geen pensioen meer kan krijgen en alle ziektekosten zelf mag afdokken. |
![]() |
![]() |