![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Na verbod varkensvlees op school, nu verbanning kerstboom op Grote Markt.
Een geschonken spar uit de Ardennen is te min voor Brussel. Het moet minstens 44.800 EUR kosten. ![]() De Standaard |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De flamin betaald dat wel....
Het hoeveelste draadje is dit ook alweer over hetzelfde onderwerp... |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Het was een artikel met de naam;'Na verbod varkensvlees op school, nu verbanning kerstboom op Grote Markt' Via google kun je nog zien dat het bestaan heeft, maar is volledig van de site verwijderd. Ik vind dat er ondertussen wel eens iets gedaan moet worden aan dit soort cencuur.
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En daar nog bovenop al die uitleg waarom het gedaan werd. Ik zeg dit wel onder voorbehoud want ik weet niet met zekerheid of de Islam aan de basis ligt van deze keuze of omdat men iets anders wilde. Voor hetzelfde geld kunnen het de Groenen geweest zijn ![]() Ik moest direct aan Berlijn denken in Duitsland. Het gaat enkel over feiten en ik wil het ook niet over iets anders hebben. In Berlijn wonen meer dan 1 miljoen Turken. En er wonen nog andere minderheden. Men heeft daar geen problemen met bomen... Kerstmis is heilig voor de Duitsers. Dus echte kerstbomen zullen het worden en dat zal ook zo blijven. Laatst gewijzigd door Tejokus : 13 november 2012 om 21:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het lijkt ook wel typisch voor Brussel dat men een beslissing neemt en men daarna de bevolking voor een voldongen feit plaatst. Daarna stelt men vast dat er problemen zijn en gaat men pas nadenken over hun beslissing.
Net zoals hun beslissing om in september in heel Brussel parkeermeters te plaatsen, waarna men ontdekt dat er geen parkeerkaarten voor de inwoners klaar zijn en dat de indeling in zones voor heel wat moeilijkheden zorgt. Dus staan die parkeermeters daar, al zeker tot het eind van 't jaar zonder gebruikt te kunnen worden. Deze kerstboombeslissing valt ook zomaar, boenk, uit de lucht. Geen wonder dat de inwoners dat niet zomaar aanvaarden. Ik denk dat de alcohol wat te rijkelijk vloeit in die Brusselse bestuursraden.
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() ![]() Spreek uit als: Tachhhhhhchchhhchchchchch"u'"d |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Cultuur behoud wordt cultuur verraad . |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Teken hier de petitie tegen het staal op de markt en voor een echte Kerstboom:
https://www.lapetition.be/en-ligne/P...ons-12151.html
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zet sowieso gene boom in mijn kot !!!!
25dec = jakkesdag !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Bestaat daar een bron van? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na verbod varkensvlees op school, nu verbanning kerstboom www.nieuwsblad.be › Brussel 1 dag geleden – BRUSSEL - Op de Grote Markt in Brussel komt er dit jaar wel degelijk een ... In de petitie luidt het: 'Na het verbod van varkensvlees in de ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben er ook een handje van weg om zelf te bepalen bij welke artikelen de lezers kunnen commentaar geven en bij welke niet. En ze maken een welbepaalde keuze... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat daar een jonge journalist vandaag een sigaar gerookt heeft ... |
|
![]() |
![]() |