![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() GEWELDDADIGE OVERVAL OP ZUIDKERMIS
Op de Zuidkermis in Brussel is een gewelddadige overval gepleegd op een kraam. Drie mannen zijn er vandoor met al de pluchen beertjes van een standhouder. ![]() Een van de daders is intussen opgepakt. De zaak is doorgestuurd naar een onder- zoeksrechter. De Zuidkermis in Brussel is zaterdag geopend. Het is één van de grootste van Europa met kramen en draaimolens die zich uit- strekken over twee kilometer. Er staat onder meer een reuzenrad en enkele nieuwe in alle richtingen- draaiende attracties. Wat armoede een mens allemaal niet doet doen he... Laatst gewijzigd door Jan V. : 18 juli 2004 om 20:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Amaai, dan moeten die wel nenhele grote plastieken zak hebben gehad. Met een van die grotere pluchen dingen heb ik m'n handen al meer dan vol.
Die mannen hadden zekers iets goed te maken thuis. ![]()
![]() |
#3 |
Minister
|
![]() ![]() 't was voor moslimsinterklaas in 't asielcentrum ![]() 'kweetet, daar stond er niks van bij, maar 't is de enige verklaring die ik zo rap kan bedenken, lol.
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
1/ Sinterklaas vieren die mensen prolly niet 2/ Sinterklaas komt pas op 6 december 3/ Ik denk dak dien kleinen nog op TV heb zien opscheppen over 't feit dat em twee grote honden gewonnen had in "het lunapark" aan zee (Journaal gisteravond 18/07) 4/ De bron vermelden is dien Groen Valkje zijn eerste bekommernis blijkbaar ook niet
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie steelt der nu zo van die grote pluche beesten .... ?????????
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Wat ook mogelijk is natuurlijk is dat een concurrent z'n heil in dergelijke diefstal ziet. Zelfs gewone dieven die er een koper voor kennen zijn iets met zo'n buit. Die grote beesten gaan al vlug over de €100 per stuk en hebben geen serienummer.
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() 100 euro voor nen bol allergieverwekker.... rare mensen toch.
as ik met zo'ne pluchen bol zou thuiskomen zou mijn vrouw dat buitengooien denk ik.. bij mijn dochterke zou ik welkom zijn.... 'k hem liever nen echten levenden knuffel ....en nie zo harig...
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik heb ook liever het levende, minder harig spul. Misschien waren het wel pedofielen die overvallers.
![]() |
#9 |
Staatssecretaris
|
![]() Nu is het wachten op een wetsvoostel om alle pluche rommel te verbieden
![]()
![]() |
#10 |
|
![]() kinderlokkers ..... ??
zit Nihoul al in den bak ? woont die nie in Brussel ? wicked wicked..
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Zeg eens Tegendraadsen, waar is uwen Avatar naar toe?
Ik mis dat paars gelatineus fallussymbool ! (of werkt ge aan een "harige" versie ?)
![]() |
#12 |
|
![]() Oeps ik miste al iets ?
Dedju die is mee gestolen denk ik. 'k was nochtans nie in Brussel toen de diefstal plaats vond.
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
I'm still standing, better than I ever did, Looking like a true survivor, feeling like a little kid. __________________ But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay, I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet. |
|
![]() |
![]() |