![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Interessant verhaal. Zo hoor je het ook eens van een 'insider', niemand minder dan de zoon van een Hamas-leider!
![]() Arabs for Israel - X-Muslims for Israel - Hamas leader's son |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ik vind de cut-scenes irritant, en een afbreuk aan de geloofwaardigheid. voor de rest hoor ik daar een jonge man gepassioneerd spreken over een onderwerp waar ie in opgaat.
De vertaling moet an sich niks te maken hebben met de voor mij irritante spreektaal. Zo'n keelgeschraap. Maar dat het me irriteert , da's persoonlijke smaak, en gaat me niet weerhouden een realistische vertaling te aanvaarden. Daarentegenover, de al dan niet accurate vertaling geeft redelijk goed weer welke soerah's en hadiths algemene haat tegenover niet-moslims aanwakkeren. Nu is de hamvraag. Ga ik mijn buren (die trouwens weinig geschreven Engels kunnen begrijpen) dit filmpje laten bekijken en een lopende vertaling vragen. Met het risico een ferme burenruzie te starten, of moet ik andere moslim kennissen vragen?
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() @maddox, steeds oppassen met die vertalingen van MEMRI
In dit geval lijkt de vertaling juist te zijn. Verder opgepast met de taqiyya en dubbel agent Mosab Hassan Yousuf ! Vele belangrijke Hamas leden zijn trouwens dubbelagenten (gecontroleerde oppositie van Israel). He receives praise wherever he goes - thanked by Israel for preventing terror attacks during his decade of work as a double agent for the Shin Bet and lauded by Jews and Christians alike. Indeed, Yousef's resume seems almost too good to be true: an ex-Hamas member who hates "the God of the Quran" and adores Israel. Bron : De joodse pers - Why has Mosab Hassan Yousef (the 'Green Prince') turned against his own people? 6 jul 2012 - If Mosab Hassan Yousef has adopted an evangelical worldview, his staunch pro-Israel attitude should not be conflated with what is best for Israel from the Israeli perspective. Het CBN houdt wel van deze kerel, maar de Israelische pers stelt duidelijk dat hij een dubbelagent is en dat acht ik zeer waarschijnlijk. Soit, my 2 cents... Laatst gewijzigd door zonbron : 19 november 2012 om 09:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ook zo. Heb het laten checken door een vriendin die oorspronkelijk uit Egypte is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Yep, ze zeggen het overigens zelf.
|
![]() |
![]() |