![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister-President
|
![]() Zie ginds komt Di Rupo uit Bergen weer aan .
Hij brengt ons ellende en het land naar de maan. Hoe huppelt zijn kontje, gedekt op en neer. Hoe naaien zijn vriendjes hem weer keer op keer. Laurette staat te lachen en roept ons reeds toe. Wie Waal is krijgt dopgeld, de Vlaming steekt toe Oh, lieve Di Rupo, blijf toch van ons lijf En zoek u toch ook eens een goed lekker wijf. Haha!!!!!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik wil niks zeggen, maar als je de tijd neemt om een liedje over Di Rupos huppelend gedekt kontje te maken ben je niet goed bezig.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Luisterennnnnnnn...mannen.
Het Sinterklaaslied dat al begint met de opruiende regel "Makkers staakt" zal worden verboden geworden. Is dat duidelijk! http://www.youtube.com/watch?v=zPz2TY-M_vo ![]()
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() "Wie had dit durven denken?
Wie had dit ooit gedacht? Het paardje van de Sint is verdwenen in de nacht Dit jaar geen kadootjes Of geen marsepein De sint geraakt niet meer waar hij zou moeten zijn Wat jammer, zo jammer, het is een groot probleem Kom ons helpen zoeken, waar is het paard toch heen? Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar zoeken in de maneschijn Waar o waar is het paardje dan? Luister goed, ik heb een heel goed plan Leg je handen op de schouders en maak een lange rij We gaan het samen zoeken, hij is vast dichtbij Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar gaan zoeken in de maneschijn Wie had dit durven denken? Wie had dit ooit gedacht? Het paardje van de Sint Is verdwenen in de nacht Kijk eens in je bedje Of staat hij in de gang? Zit hij in de koelkast? of verstopt achter het behang? Wat jammer, zo jammer De pieten in paniek Help ons nu toch zoeken Misschien is hij wel ziek Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar zoeken in de maneschijn Waar o waar is het paardje dan? Luister goed, ik heb een heel goed plan Leg je handen op de schouders en maak een lange rij We gaan het samen zoeken, hij is vast dichtbij Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar gaan zoeken in de maneschijn Wie had dit durven denken? Wie had dit ooit gedacht? Het paard van Sinterklaas kwam terug diep in de nacht Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar zoeken in de maneschijn Waar o waar is het paardje dan? Luister goed, ik heb een heel goed plan Leg je handen op de schouders en maak een lange rij We gaan het samen zoeken, hij is vast dichtbij Waar o waar zou het paardje nu toch zijn? Laat ons maar gaan zoeken in de maneschijn Laat ons maar gaan zoeken in de maneschijn" http://www.youtube.com/watch?v=ULX1ftD1h0I ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De sint zit zich thuis te vervelen.
Gedaan met cadeautjes uitdelen. Hoe kan dat nu zeg De schouwen zijn weg Alleen nog maar zonnepanelen.
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit sinterklaasliedje leerde ik van mijn moeder. Zij leerde het als klein meisje in de school. Ik heb het nooit ergens anders gehoord. Ik vind het ook een beetje gek dat ze dit zong als klein meisje want grootgebracht in een arm boerenarbeidersmilieu, was er geen geld voor sinterklaasgeschenken en dat wist haar lerares ook goed.
‘k Heb mijn schoentje neergezet Onder de koets van moeders’ bed Vrolijk, vrolijk, hopsasa Klappen in de handjes van tralala. Moeder zal het hem wel zeggen Wat hij hier moet nederleggen Vrolijk, vrolijk, hopsasa Klappen in de handjes van tralala.
![]() |
#7 |
Europees Commissaris
|
![]() Wie zoet is krijgt lekkers, wie stout is Dutroux?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kathleen Aerts - Sinterklaas Kapoentje
http://www.youtube.com/watch?v=HInum...feature=relmfu |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Everytime : 23 november 2012 om 20:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Dit kreeg ik vandaag in mijn mailbox en ik vond het goed om onder K&K te posten!! Als ik alle mail die ik binnenkrijg zelf moest maken, dan waren 24/24 uper dag te weinig!! De goeie stuur ik meestal wel door.
|
![]() |
![]() |