![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Absurd dat iemand die minstens bijdroeg tot het vangen van Osama dertig jaar in de gevangenis moet rotten. Er zou moeten een beweging op gang komen om hem te bevrijden. Amnesty International? Waar blijven ze? Laatst gewijzigd door eno2 : 29 november 2012 om 12:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Daar hoef je het niet mee eens te zijn. De door van OBL heeft niets opgelost integendeel.
Maar van drugsverslaafden kun je niets anders verwachten dan dat hun operaties aan alle kanten verkeerd uitpakken.
![]() |
#3 |
Europees Commissaris
|
![]() Mijn conclusie, als het puntje bij paatje komt dan laten ze/Yanks iemand die buiten 'hun school van visjes valt' keihard barsten.
een gewaarschuwd persoon telt voor 2 !! Laatst gewijzigd door Frankenstein : 29 november 2012 om 16:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |