![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() dat is waarschijnlijk de reden waarom de vlaams nationalistische vrienden hier doen alsof ze dit artikel niet gelezen hebben.
![]() http://www.tijd.be/nieuws/politiek_e...75689-3136.art http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20121203_042 Laatst gewijzigd door peter1962 : 3 december 2012 om 20:46. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Parlementslid
|
![]() Dankekke oe wellelle, Olli.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Zou er nu evenveel enthousiasme volgen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Minister-President
|
![]() Positief dat er iets is betekent nog niet dat het goed is he. Zo moedigt hij ons onder andere aan om de inspanningen verder te zetten, we zijn er dus nog niet. Het is positief dat de BE de concurrentiekracht wil verbeteren, lijkt me evident, maar aan welk tempo gebeurt het? Mag ik je er trouwens op wijzen dat dexia nog als een zwaard van damcoles boven de begroting hangt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 3 december 2012 om 21:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Schitterend werk, Di Rupo. Je mag van mij er nog 4 jaar bij doen maar dan wil ik je wel niet meer in zwembroekje zien.
![]() |
#9 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Brrrrrrrr, bedankt om dat beeld in mijn hoofd te planten, viezerik.
![]()
![]() |
#11 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Goed dat Olli Rehn tevreden is, tenminste toch één man.
Maar wat niet in het artikel staat (of waar Olli Rehn niet over rept): -de begroting telt voor 1 miljard éénmalige maatregelen. -die zullen op een andere manier moeten gerecupereerd worden bij de volgende begrotingscontrole. -voor de begroting van 2014 zal men nogmaals enkele miljarden moeten besparen, hoeveel juist hangt af van de economische situatie. De regering heeft immers het engagement aangegaan om tegen 2015 een begroting in evenwicht te hebben. -Over de kapitaalsverhoging van Dexia wordt in alle talen gezwegen. Nochtans zal dat op de begroting drukken. -De begroting werd rijkelijk te laat afgerond, omwille van de schrik voor de gemeenteverkiezingen allicht, en nadien duurde het nog een maand eer ze klaar was: gekrakeel tussen de verschillende coalitiepartners, hommeles tussen de verschillende ideologische strekkingen. -Het resultaat van deze laattijdigheid is dat men het jaar 2013 zal moeten beginnen te financieren met voorlopige twaalfden. ....Goed bezig? Voor sommige supporters misschien wel, voor mij krijgen ze een dikke buis, en ze mogen in september zelfs niet meer terugkomen. ...Goed bezig? Terwijl er dagelijks banen verloren gaan, slaat de besluiteloosheid en de wereldvreemdheid van de heer Di Rupo alle records. Met de groeten van Olli Jasper. (P.S.: zoek niet naar links, ik schrijf mijn eigen woorden, ik word niet betaald door de gekleurde pers)
![]() |
![]() |
![]() |
#14 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de volledige EC die tevreden is bij monde van EU commissaris Olli Rehn.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ik ga me ook niet verkneukelen omdat er iets zou misgelopen zijn. Maar ik vind het wel klungelwerk wat gepresteerd werd. Intussen zit onze nationale schuld boven de 100 %, neemt de vergrijzing en de kosten daarvan toe, gaat onze concurrentiekracht achteruit...en worden daar geen structurele maatregelen tegen genomen. Hoe zou ik nu kunnen verheugd zijn over zo'n regering?
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() Spreekt die in naam van alle Vlamingen, HupHupBelgië? Of zijn die verwaarloosbaar? De Gucht is Vlaanderen niet.
Laatst gewijzigd door 'XIII' : 3 december 2012 om 21:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Die economie interesseert mij geen barst, Vlaamse onafhankelijkheid dat moeten we hebben ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan komt men terug tot de correcte analyse van begin November: EU Commissioner Says Belgium, Cyprus, Hungary, Malta And Poland Aren't Doing Enough To Cut Budgets Met de Dexia-flop zal het tekort voor 2012 immers al tot 3.6% oplopen.
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) Laatst gewijzigd door fonne : 3 december 2012 om 21:43. |
|
![]() |
![]() |