![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() http://www.hln.be/hln/nl/947/Royalty...-zwanger.dhtml
Moest er nu ne kleine rosse uitkomen, dan kom ik niet meer bij van lachen ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan kunnen de weddenschappen beginnen (ginder zijn ze daar toch dol op).
"Wie is de natuurlijke vader" |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Benieuwd of je - als je er ooit in zou slagen een meisje te bezwangeren - je nakende vaderschap ook zo platvloers en laag bij de gronds zal aankondigen...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Als die kleine de flaporen meekrijgt van Sjarel van Cammilla, dan kunnen ze maar beter gelijk een keizersnee boeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien kan je - na de bevalling - vol trots op het forum komen verkondigen: "ze heeft gekalverd".
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister-President
|
![]() De ene spreekt over de "zwoerd", de andere over de "flaporen van Sjarel van Cammilla".
Soort zoekt soort precies.
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De "zwoerd"?
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
dat je het vliegend schijt aan hen hebt , moet kunnen , vrije meningsuiting noemt men dat !! Ik ben PRO vrije meningsuiting , echter .... Kijk , hier doe je nethetzelfde als sommige individuen die vrouwen verplicht willen kleden naar HUN normen !! Een beetje meer respekt voor de vrouwen , aub !! Spreek jij ook zo tegen uw vrouw / vriendin / moeder / zus ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 3 december 2012 om 19:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Minister-President
|
![]() Iets van De Brabander of System ofzo.
Betekent: De Wever.
![]() |
#11 |
Europees Commissaris
|
![]() Neen, 't is paniekerige scheldtaal van Tommm. Zijn poging tot derderangs cafedemagogie bij gebrek aan argumenten. Politieke frustratie, begrijp je?
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 3 december 2012 om 20:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#13 |
Europees Commissaris
|
![]() I agree. Het schijnt zijn handelsmerk te zijn.
![]() |
#14 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Parlementslid
|
![]() Zie draadje : "Kate-Middleton-is-zwanger"
Aan de moderatie : draadje kan gesloten worden wegens lomp, onbeschoft en respectloos. Niet alleen naar Kate en William, maar naar gans de Britse natie voor wie dit een bijzondere gebeurtenis in hun geschiedenis is. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Helemaal mee eens. Maar spreek eens in dezelfde boertige, onbeschofte termen over ZIJN moeder,tante, zus, ....net zoals Cookie reeds aanhaalde. Er zijn regels van fatsoen, ook op dit forum.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie niet in wat er mis is met de uitdrukking "ze zit vol"...
En dat zinnetje over die rosse is toch een verwijzing naar zijn crapuleuze broer? Vanwaar deze commotie? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry se Troeteltje, maar het getuigt van totaal GEEN respect om te zeggen dat een vrouw VOL zit. Je kan toch gewoon zeggen dat ze zwanger is? Of in verwachting? Wat is me da toch, die boertige taal.
|
![]() |
![]() |