![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed nieuws. Nu nog het hoofddoekverbod uitbreiden en we zijn op de goede weg.
![]() Is dit de voorkant of de achterkant? Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik begin zo langzamerhand mijn klak vol te krijgen van Groen. Ze stemden recent ook al tegen de anti-terrorismewet. Maar dit doet de druppel overlopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Gouverneur
|
![]() Over hoofddoeken kunnen we nog discussiëren maar dat een vrouw als Eva Brems zo ongenuanceerd opkomt voor een boerka, dergelijk symbool van onderdrukking en minderwaardigheid van de vrouw, slaat volgens mij alles.
Misschien heeft ze iets te veel 'Fifty Shades of Grey' gelezen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vind het een prachtige motivering.
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Waar zijn de relletjes?
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik zie niks, waar is het licht? Ik zie zwart voor mijn gezicht. Ach, ach, ach, wat ben ik dom Ik heb mijn burka andersom ===================== P.S.: de dames (?) op de foto hebben een nikab aan, geen burka. Laatst gewijzigd door Mahalingam : 6 december 2012 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zeer goed gemotiveerde en genuanceerde uitspraak.
Discussie afgesloten, mogen wij nu hopen.
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Deze zijn nog wel toegelaten
http://www.google.be/search?q=ku+klu...w=1280&bih=742 |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#12 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het in de VS een godsdienst is en die mogen racistisch zijn, dat is het voorrecht van een godsdienst hé. Laatst gewijzigd door BonBon : 6 december 2012 om 23:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Uitbreiden tot alle moslims bedoeld u waarschijnlijk.
Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 6 december 2012 om 23:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kledingvoorschriften in het 'vrije' westen. Wat gaan men nog allemaal verbieden en verplichten? Aymara bolhoedjes? O nee dat is Bolivia. Daar denkt men er zelfs niet aan hoofdbedekkingen te verbieden. Gelukkig.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dus het verbod zal wel veel later gekomen zijn--> "verbod"? Een godsdienst was dat niet maar wel een blanke geloofsovertuiging - Vooral enkele zuidelijke staten ( onder leiding van de KKK) streefden voor onafhankelijkheid. De KKK had op een bepaald moment enkele miljoenen leden (actieven) Wat er nu mee is, weet ik niet Ook zij gebruikte de Romeinse groet ( dus voor Hitler) Niettegenstaande zij allen migranten waren of kinderen van vroegere migranten, waren zij 200% tegen migratie. De KKK is vooral ontstaan en uitgegroeid nadat de wet op de slavernij (verbod) was uitgekomen. Van Berendonk is nu zo een kostum voor BDW aan het ontwerpen ( eigenlijk was het al voorradig, maar het stond hem niet na zijn 50 kg afslanking ![]() Juist op Wiki gelezen De KKK bestaat nog altijd maar in geringe mate en van geen tel meer. Laatst gewijzigd door Pin en Puk : 7 december 2012 om 00:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het gezicht mag je niet bedekken. Dat was al lang zo. Ik zie de noodzaak voor een aparte wet tegen boerka's dus niet in. Maar ja, met wat moeten onze parlementsleden zich anders bezig houden. Er is niets zo gemakkelijk als iets verbieden of verplichten. Moet een kick geven van de macht ook. Beter veranderen ze de 100 terug in de 900 of zo iets. Dan zijn ze ook zoet en daar vallen ze minder mensen lastig mee. Kost natuurlijk wel geld. Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 december 2012 om 00:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Lokaal Raadslid
|
![]() tegen wat stemt groen eigenlijk niet tegen ?
grote ring rond antwerpen tegen bam trace tegen en dan komen ze met het grandioos idee de ring te overkappen als of dat zou helpen aan de mobiliteit hoog tijd dat dat partijke terug naar af gaat samen met hun vriendjes de pvda |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Lokaal Raadslid
|
grote ring rond antwerpen tegen bam trace tegen en dan komen ze met het grandioos idee de ring te overkappen als of dat zou helpen aan de mobiliteit hoog tijd dat dat partijke terug naar af gaat samen met hun vriendjes de pvda |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Lokaal Raadslid
|
![]() |
![]() |