![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Onlangs plaatste ik weer een video op Internet.
Ik knipte fragmenten uit video's die via Internet te zien zijn, en kon zo zelf een soort verhaaltje maken. DaVinci, Newton, Tesla, Einstein: An impression Wat vinden jullie evt van deze video? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() Een Youtube-filmpje dat een schermopname van een Youtube-filmpje bevat. Jeetje.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 1'44'' besefte ik dat het op geen hol trok.
Toen ik zag dat het een kwartier ging duren, ben ik direct gestopt met kijken. Dat betekent een bijna dertien minuten van mijn leven gewonnen.
![]() |
![]() |
#5 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100 keer (afgerond) levert je een dag op. 36500 keer en je leeft een jaar langer. 365000 keer: 10 jaar. 365000 keer 1'44" maakt ongeveer 638750 minuten wat dan weer ongeveer 445 dagen zijn. Plan: kijk gedurende 1 jaar en ongeveer 3 maand onafgebroken naar de eerste 1'45" van die video en je leeft 10 jaar langer. Wat dan weer betekent dat je 8 jaar en 9 maanden gewonnen hebt. Een bedankje is hier dus wel op zijn plaats dacht ik. Thx ron!!
![]() |
![]() |
#6 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zou jij voor mij die 1'45'' willen bekijken? Dan win ik nog extra tijd. Ik trakteer je wel eens een dinneetje.
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Banneling
|
![]() Da Vinci Tesla Newton Einstein ...
De Justin Biebers van de Kreikemind. |
![]() |
![]() |