![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...ten-zien.dhtml |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister
|
![]() Hamas heeft zijn ware aard nooit verborgen, hoor. Ik herinner me de een of andere
hooggeplaatste hamasfonctionaris te hebben horen zeggen: 'Nous ne defendons pas les Palestiniens, nous defendons l'empire Arabe.' LOL |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die terroristenleider Mashaal is zo dom dat hij Israel weer eens een feitelijke rechtvaardiging heeft gegeven voor haar optreden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat verbaast me niet. In de eerste honderdvijftig jaar na de dood van Mohammed veroveren ze een imperium dat gaat van Samarkand in centraal-Azië tot en met Spanje. Voor een flink stuk voormalig christelijk gebied. Wanneer ze in de loop van de geschiedenis ergens wat ruimte moesten afstaan ten gunste van een andere religie (Christendom in Spanje, Judaïsme in Israël) dan is dat voor hen voor eeuwig onverteerbaar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist ja ...En ondertussen is de arabische reconquista van Spanje voor een groot stuk reeds voltooid. Ze krioelen in Spanje zoals in een opengebroken mierennest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister-President
|
![]() Dit moet niet onderdoen voor beeldspraak die werd gebruikt voor Joden onder Hitler´s propagandamachine.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Feit is dat er op dit ogenblik in Spanje een tsunami is van moslims. Ik zie liever Europa niet ten prooi vallen aan een religie met een zeer hoge bekeringsdrift. En dat is in ieder geval zo voor de Islam. Niet voor het Judaïsme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |