![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Gisteren nam Liesbeth Homans deel aan "De Pappenheimers". Los van haar quizprestatie verrastte ze aangenaam door haar spontaniëtiet en ongekunsteldheid. Ik had me aan een veel stuurdere, veel gereserveerdere vrouw verwacht. Een leuke kennismaking in ieder geval met een dame die als schaduw van Bart De Wever veel norser, veel introverter overkomt.
Ze heeft in ieder geval als mens gescoord. http://www.vier.be/depappenheimers/v...e-finale/23931 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#3 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kijk es aan ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() Pas op, hij heeft dat helemaal alleen gedaan, hé! Het heeft wel een uur en 45 minuten geduurd. Maar toch!
Een tekst van vijf woorden zelf schrijven is moeilijk. Een 'sjabloon' lijkt een goede hulp om zulke beperkingen uit de wereld te helpen. Laatst gewijzigd door 'XIII' : 30 november 2012 om 23:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Da ze maar oeppasse, voor dat ge 't weet haalt ze 800.000 voorkeurstemme
![]()
Exclusief in Vlaanderen: Al wie da ni springt, al wie da ni springt is N-VA (Brünoke's kleuterbende) Exclusief in Brussel: Brussel kan wel een paar honderd miljoen Euro missen (Guy Vanhengel, PS (ex-Ø-VLD)) Exclusief in Wallonië: wij keurden de pestbelastingen goed want ze troffen toch vooral de Vlamingen (Didier Reynders, MR) |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 't Is wel een typisch intelligent mens. Alle gemakkelijke antwoorden wist ze niet, de moeilijke gingen wel.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door 'XIII' : 1 december 2012 om 13:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat vooral jijzelf "gefixed" bent. Ongetwijfeld een "Vlaming" die ergens een Waals lief op de kop heeft getikt en zich nu geroepen voelt tot een bekeringsproces naar een "echte Waal" (wat dat dan ook moge wezen).
Het heeft in ieder geval er niet toe bijgedragen dat jouw gedachtengoed op meer zinnige argumenten gaat richten. Bij jouw is het "armoe troef". Inderdaad, een "echte Waal" ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In datem doorbondene fragmentarium leek ze zeer neig op Bart Den Wever. Negatief, cynisch en neurotisch : zo moeilijk, ik en weet dat niet, ... wie bij den hond slaepte krijge zijn vlooie.
![]() |
#10 |
Banneling
|
![]() Lol, Osama Ben Weyts, ik heb eens smakelijk gelachen ... Eerder Jommeke of Suske Weyts, maar toch geen Osama zeker, ahzo een platbroek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat Liesbeth Homans vooral een beetje onzeker is en daardoor zo stuurs overkomt in de media. Ik heb ze anders leren kennen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |