![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Minister
|
![]() Net op tv een opsporingsbericht. Ik hield me al vast voor de zoveelste geweldpleging, overval of weggelopen demente bejaarde maar neen, het ging over GRAFFITI in het station van Harelbeke.
Ben ik de enige die dit erover vind? Ik ben zelf geen fan van graffiti, maar het is nu eenmaal geen moord of gewelddadige overval. Vier 'verdachten' die eruitzien als 'skater types' en blijkbaar hebben ze maar zijdelings bewijs tegen twee ervan: een spuitbus in beeld en een andere met verfplekken op zijn broek. Dunnetjes hoor. En het is begot geleden van september vorig jaar. Ik kan alleen maar besluiten dat het met de onveiligheid in regio Kortrijk reuze moet meevallen, als de Procureur des Konings aldaar tijd over heeft om zich met zulke onnozelheden bezig te houden. Wat komt er hierna? Iedereen die in Kortrijk niet over het zebrapad oversteekt ook in beeld op TV? Waanzin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Minister-President
|
![]() .
The range of choice open to the individual is not the decisive factor in determining the degree of human freedom, but what can be chosen and what is chosen by the individual. -H. Marcuse Laatst gewijzigd door Munglik : 18 januari 2013 om 23:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Minister-President
|
![]() Dat is toch gewoon de stijl van de N-VA?
Het volk moet letten op misdadigers en dergelijke.
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() Frappant, aangezien ik net van plan was de eerste aflevering van die docu over Hitler te zien. Als wij de enige mensen op het internet zijn die dat raar of choquerend vinden, dan is er een probleem. Iemand een sterk idee om een revolutie avant la lettre of de geboorte van het verzet te organiseren? Stemmen op een andere politieke partij telt niet mee...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Of dat nu in een nationaal opsporingsbericht moet is inderdaad de vraag....tenzij de daders "nationaal" bezig zijn schade aan te richten.....
Het is mede dankzij dergelijke sujetten dat onderhoudskosten aan openbare gebouwen met meerdere procenten per jaar stijgen.In de meeste oudere steden zijn wel een paar plaatsjes waar men soms honderden jaren oude muren wilde "tonen",in het kader van het creeren van een sfeer en een omgevingsontwerp...en in de kortste keren hebben wat primitievelingen gedaan wat Napoleontische troepen,twee wereldoorlogen,en zelfs de bouwkundig rampzalige jaren 50 tot jaren 80 niet voor mekaar kregen : de boel visueel niet alleen verpesten maar ook gewoonweg andermans werk beschadigen!(het is,had ik gedacht,een elementaire opvoedregel : blijf af van andermans spullen!) Ze beginnen de "herwaardering" van de steden te hinderen,die spuitjanussen. En dan hebben we het nog niet over heringerichte stationbuurten die blijkbaar als een canvas beschouwd worden door sommigen . ![]() Laatst gewijzigd door kelt : 19 januari 2013 om 07:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Graffiti is een vorm van vandalisme, werkt verloedering in de hand en het kost handenvol geld om het reinigen, als het al gereinigd kan worden.
Kortom, oppakken en bestraffen die kerels. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Minister-President
|
![]() Nee.
![]() |
#9 | |
Secretaris-Generaal VN
|