![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Vreemdeling
|
![]() Hallo, mijn naam is George Zachystal, ik ben wetenschappelijk onderzoeker van de Vancouver, BC Canada huidige tijd in Praag, CZ.
Ik spreek geen Nederlands, maar Google vertaler gebruikt, dus vergeef me als een aantal van de vertaalde tekst is niet grammaticaal correct. Waarom zou ik moeite om je te schrijven bij deze Nederlandse forum? Ik neem aan dat Nederlandse dagbladen, hetzij niet over de nodige informatie of beperkt zijn van het schrijven van echte om niet te leiden dat de paniek. Ik wil u voorstellen aan enkele van de kwesties Nederlandse volk zal worden geconfronteerd, worden in de komende 3 jaar een licht brengen voor dit probleem. 1> hyper inflatie te komen in de VS eind van dit jaar omdat de VS Congres niet is gekapt op haar uitgaven. Iets dergelijks had plaatsgevonden in het jaar 1920 in de VS, maar die tijd regering omgehakt uitgaven 50%, zodat de hyper inflatie-index was verdwenen en de economie terug naar de normale binnen 6 maand. Ja maar net 6 maanden. VS overheid heeft geen plannen dit moment om te bezuinigen op de uitgaven (omdat ze kunnen niet) dus alles is en zal optreden als ik voorspellen. Net wat is het betekent "hyper inflatie". Het betekent dat enige tijd later wanneer je toekomstige Nederlandse stad in gaan in uw lokale kruidenier moet je bouwwijze wiel vat op te zetten al het geld en wat je terug zal brengen naar huis past bij uw pakket. Ja, dat is hoe slecht dit zal worden - we zijn een economische wereld. Voornaamste reden voor de slechte economie in de VS is drugskartel en het gebruik van drugs door elk kind op school en gedurende hun volwassen jaren. Wanneer u over drugs uw productiviteit daalt ongeveer 50%. De huidige tijd is er drugs oorlog voor de controle op de overbrenging van de drugs in Noord-Amerika tot de toekenning van 60 moorden per dag in het Mexico alleen. Ik neem aan dat wat je niet dat de belangrijkste reden voor de VS invasie weten naar Irak was het feit dat Saddam Hussein beginnen te verkopen al haar olie in euro's dollars en niet in de VS dollar valuta die resulteerde in 20% van de inkomsten duurde. Huidige tijd Iran en gebruikt EURO valuta creëren waterval naar beneden vallen van de dollar. Reden Barrack Obama huidige president van de VS werd geplaatst in de macht in 2008 verkiezing was dat als mensen racistisch zijn hun woede en focus op het leiderschap van de regering zal dan afnemen als zwarten zijn laag profiel. Dit de psychologische tactiek en werkt goed Wery huidige tijd. Regering antwoordde bij drukken geld betekent dit hetzelfde pad van Zimbabwe totale ineenstorting van de munt of formele Joegoslavië in 1992. In de VS FEMA en regeringsleiders noodsituatie agentschap heeft geconstrueerd 800 concentratiekampen, maar echt voor wat? Je kunt je afvragen waarom is het dat de wereld regeringen duurde haar wens om de economie te verbeteren in feite is er totaal langzame vernietiging van alle productie-installaties wereldwijd. Eigenlijk wat zal worden gelaten is de landbouw en mijnbouw. 2> belangrijkste probleem waarom ik schrijf is Nibiru kwestie. Half dood ster, die wordt opgeroepen door de oudheid, de "Destroyer van de wereld" en gaat over tot ons zonnestelsel trog pass op ongeveer 33,3 graden op het gemiddelde van 3600 jaar baanvlak. Veel van mijn vrienden NASA wetenschapper vrezen voor hun leven en werkgelegenheid als ze dorpel zeggen de ware en dat sommige van hen is niet waar wetenschapper beweert in naam van de NASA is allemaal mythe. Mijn lieve Nederlandse burgers, zoals Scientist ik heb gezien dit in de Antarctica en de Siberië op mijn eigen ogen via het telescoop en de voortgang van de komst naar de Aarde. Elke maand groter en groter, ik werd helemaal bang. Je ziet Ze liggen voor ons allemaal tot de verloren moment dat u de Nederlandse burger helemaal onvoorbereid zijn en verwacht hulpeloos te sterven waardoor geen enkele moeite om de autoriteit. Death burger kan bestand niet klagen. Dit is totaal onverantwoordelijk of kwaad en dat is waarom ik zeg die dat niet zijn geïnformeerd, waar bloot over planeet Nibiru en zijn effect zal hebben op Nederlandse land. Je weet manen en zijn slechts kleine afwijkingen wat het doet hoe het kan veroorzaken zee waterstanden stijgen op en neer in meters zelfs wereldwijd. Nibiru is vele malen de massa van de Aarde grootte. Het is logisch, zelfs voor niet-wetenschapper of opgeleid persoon te begrijpen dat er fysieke gevolgen van de passage Nibiru en zijn verschillende satellieten in een baan om planeten, wat groter dan de aarde en dus de gevolgen het bereiken van het hoogste punt als de aarde en weer beweegt trog en gestationeerd voor een korte tijd tussen zijn baan op rond de Zon, omdat Nibiru vanuit ons perspectief zoals Sun zal vrijwel niet worden stationair het creëren van nieuwe anti weer seizoen. Ancient Tarotkaart tekening geschat op 6000 jaar oud gesprek "MOON" toont twee pijlers of Star Gate van barmhartigheid zin is een zon en een ster is Nibiru. Alleen deze aarde plaatsing tussen Nibiru en Sun hebben enorme gevolgen. Toroïdale magnetische en zwaartekracht getijden van de Zon zal leiden tot toename van de zon zwaartekracht getijden en wanneer deze golven zullen tegenkomen Nibiru zwaartekracht getijden de hel zal remmen los OP AARDE gelegen tussen deze sterren. Heb voedsel opslag voor 3 jaar tenminste. Er zal stoornissen in de weer in uitersten worden als nooit tevoren herinnerd of aangetroffen in de geschreven geschiedenis van de aarde omdat degenen die wel zijn omgekomen bij overstromingen. Vloedgolven in de herfst en de lente en overstromingen. Enorme regenval. Aardbevingen stijging van de plaatsen die geen gevolg van toroidal velden hadden. Bent u bereid? Heeft uw Nederlandse regering of kranten gemeld dat u een van deze? Heeft u gekochte leven boot naast uw auto geparkeerd op het droge land klaar met voedsel en water en droge kleding? Is dit reddingsboot heeft muts / kap niet omgeslagen? Wat ben je goanna doen met uw familie toen vloedgolf zal beginnen te stromen over uw huis daken met u en uw gezin zitten op de top? Niemand zal u redden, zij verwachten dat u sterven. Hoe zal uw kinderen kunnen zwemmen in koud snel bewegende wateren. Ik houd er niet om dat "de natuur hoort is de keuze die leeft en die sterven", We hebben hersenen wij zijn niet alleen dieren - in actie kunnen we iets doen, en als profeet in Jezus naam ben ik vertellen aan je familie om voorzorgsmaatregelen te nemen en jezelf te redden. Heb je haat jezelf en je kinderen dat je niet schelen? U als volwassenen verantwoordelijk zijn voor de Nederlandse veiligheid van de kinderen, nog geen school heeft geen reddingsboten. Ik heb geschreven aan de Nederlandse regering en kreeg niets terug. Mijn waarschuwing oorzaak mij in ballingschap uit Canada als mijn bedrijf worden geblokkeerd. Ik leed elektronische remote sensing aanval zo ernstig dat ik gewond nam een jaar om hier te genezen in Europa. Ik zal niet stoppen omdat ik het bewustzijn hebben. Ik zal niet in staat zijn te leven met mijn zelf voor de rest van mijn leven deze Nibiru komen en de gevolgen daarvan of een waarschuwing moet worden verteld. Ik zorg over Nederlandse volk veel. Kijk als je te verlegen en willen niet om te kijken gek voorzijde van uw vriend net naast de deur wijzigen enkele grote plastic bakken die verwijdering deksels met scharnieren en bij te voegen waterdicht zijn, plaats ze catamaran stijl zal dit ook doen. Normaal levensreddende opblaasbare vlotten op ondervindt drijvend vuil ontwikkelen scheur en wastafel Help me te verspreiden dit bericht. Alsjeblieft. Iedereen wil helpen, schrijf dan naar mij Dank u voor uw geachte nobel gebaar. GEORGE ZACHYSTAL ( mobil 420 732 943601 ) Na namesti 63, PO rest. Davle. CZ 25206 ================================================== == [email protected] (PRAAG CZ) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() er is nog veel werk aan google.translate...
Bagle iabes . de bransg cordziz . a etharzi The measure of a man is in what he does for those who can do nothing for him in return. We give our consent every moment that we do not resist. Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
|
![]() Dank u wel voor deze fantastische tekst. Heeft u nog meer aan Amerikaanse achterlijkheden te bieden? Verwacht echter niet dat u hierop een geweldige stroom aan reacties zult krijgen. Het ware beter geweest deze stelling in het Engels te plaatsen, let wel Engels. Iets dat we kunnen lezen.
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 29 januari 2010 om 16:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Vreemdeling
|
![]() Bedankt voor het antwoord, de respons beter dan geen reactie
hier is het: http://www.youtube.com/watch?v=ex4g-fUHrRg http://www.youtube.com/watch?v=9pDFUGavdio |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Vreemdeling
|
![]() neem dan geen geld colect in mijn naam is niet legaal, denk dan niet over mijn Engels, in plaats van denken hoe om mensen te redden zonder dat paniek of als men zou zeggen: waarom zou je laat de Nacis sterven?
over haar eis in het Engels: Ik dank u voor uw aandacht: -------------------------------------------------------------------------- Hello, my name is George, I am from the Vancouver, BC Canada present time in Prague, CZ. I do not speak Dutch, but have used Google translator, so forgive me if some of the translated text is not gramatically correct. Why would I bother to wtite to you in to this forum>? I assume Dutch newpapers either do not have the neccesary information or are restricted from writting true in order not to cause the panic. I like to introduce you to some of the issues Dutch people will be face in next 3 years. 1> hyper inflation is expected to arrive in the USA end of this year because goverment has not cut down on its spending. Samething similar had occured in the year 1920 in the USA but that time goverment cut down spending 50% so the hyper inflation index was gone and economy back to normal within 6 month. Yes only just 6 months. USA goverment has no plans present time to cut down on spending ( because they cannot) so all is and will occur as I am predicting. Just what is it means "hyper inflation". It means that when you will in 2011 any Dutch city go in to your local grocery store you will need construction type wheel barrel to put in all the money and what you will bring back home will fit in to your packet. Yes, that is how bad this will become. Main reason for bad economy in the USA is drug cartel and usage of drugs by every kid in school and troughout their adult years. Present time there is drug war for the control of shipments of drugs in to North America awaridge 60 murders per day in the Mexico alone. I assume what you did not know that main reason for USA invassion to Iraq was the fact that Saddam Husein begin to sell all its oil in Eu dollars and not at the USA dollars curency which resuted in 20% of losted revenue. Present time Iran as well is using EU curency creating cascade down fall of the dollar. Reason Barrack Obama present president of USA was placed in the power in 2008 election was that as people are rasist their anger and focus at the leadership of the goverment will then diminish as blacks are low profile. This is the psychological tactic and works wery well present time. Goverment responded by printing money this means same path of Zimbaway total colupse of the curency or formal Yugoslavia in 1992. In the USA FEMA or Goverment emergancy agency has constructed 800 concetration camps, but really for what? You may ask why is it that world goverments losted its desire to improve the economy in fact there is total slow destruction of all manufacturing facilities world wide. Basically what will be left is farming and mining. 2> main issue why I am writting is Nibiru issue, planet which calls the "Destroyer of the world" is about to pass trough our solar system at aproxemetelly 30 degree on the avaridge 3600 years orbital plane. Many of my friends NASA scientist fear for their lifes and jobs if they sill say the true and that is some of them not true scientist claimming in name of NASA all is just myth. My friends, as Scientist I have seen this in the Antarctica and the Siberia at my own eyes trough the telescope and its progress of coming to Earth. Each month geting bigger and bigger, I became totally scared. You see They are lying to us all till the lost moment when you Dutch citizen will be totally unprepared and helplessly expected to die thus causing no troble to the authority. Death citizen cannot file complain. This is totally evil and that is why I am exposing true about planet Nibiru and its effect will have upon Dutch lands. You know Moons orbit and its just minor deviations does cause sea tides to rise up and down even in meters. Nibiru mass is many times of the Moon size. It is logical even for non scientist or educated person to understand that there will be physical consequencis of the Nibiru passage and its orbitting planets, and its effects reaching highest point as Earth will swing place its self between at its orbit around the Sun since Nibiru like Sun will be almoust non stationary. Ancient Tarot card drawing estimated to be 6000 years old call "MOON" shows two pilars of mercy meanning one is star Sun and one is Nibiru. Just this Earth placement between Nibiru and Sun will have imense concequence. Toroid magnetic and gravitational tides of Sun will cause increase in Sun gravitational tides and when such tides will encounter Nibiru gravitational tides all hell will brake loose. Have food storage for one year at least. There will be distrurbances in weather in extreemes as never before remembered or encountered in the written history of Earth. Tidal waves in fall and spring and floodings. Imense rainfall. Earthquicks increase in places which had none due to toroid fields. Are you prepared ? Did your Dutch Goverment or Newspapers reported to you any of this? Have you purchased life boat next to your car parked on the dry land ready with food and water and dry clothing? Does this lifeboat has cap/hood unable to capside? What are you gonna do with your family when tidal wave will begin to flow over your house roofs with you and your family sitting on top? No one will rescue you, how your kids be able to swim in cold fast waters I do not like to hear that "nature is choosing who lives and who die", We have brains we are not just anymals in action we can do something, and as prophet in Jesus name I am telling you do somethin to save yourselves. Do you hate your self and your children that you do not care? You as adults are responsible for Dutch kids safety, yet no school has any lifeboats. So be it you drown like new born kitties. I have wrote to Dutch Goverment and nothing. My warnings cause me to be in exile from Canada as my business become blocked by the Goverment. I suffered electronic remote sensing attack so serious that I was injured took one year getting healed here in Europe and made me without any money as I lost my business. I will not stop because I have the consiousness I will not be able to live with my self for the rest of my life.I care about Dutch people a lot. Look if you are to emberesed and do not want to look crazy front of your next door neibuyer just modified large plastic carbage bin with hinge and closing lid will do as these can fit adult human, joined together several of them will do as well for lifeboat, it is not expensive and no one has to know. Normal liferafts upon encoutering floating debrees develop tear and sink Help me to spread this messeage or just do nothing. Thank you for your honorable noble gesture. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Minister
|
![]() Het Engels is al niet veel beter
![]()
![]() |
#7 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Vreemdeling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Burger
|
![]() Komt dat tegen, een amerikaner met een gevoel voor humor.
I pray for you brother! Amen!
Laatst gewijzigd door Thanatos : 30 januari 2010 om 15:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Het blijkt dat gelijkluidende teksten, taaltechnisch iets beter, al geruime tijd rondzweven.
Een paar fakefilmpjes en wat stormachtige regenbuiën, een cruiseschip in een orkaan gefilmd door een helikopter, ach, ach..... Ook een meteoriet is beperkt in zijn reissnelheid. Zoiets ziet men lichtjaren vooruit aankomen....... Alleen een explosie binnen het zonnestelsel zou voor zoiets kunnen zorgdragen. Het wordt overigens wel tijd ........
Brussel regeert, Brussel dicteert, de burger gireert. Ondertussen neemt de Euroscepsis hand over hand toe. Laatst gewijzigd door D'ARTOIS : 31 januari 2010 om 22:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vancouver ligt in Canada, beste eros.
![]() |
#13 |
Banneling
|
![]() In Oeganda zijn er gedenkstenen gevonden ivm met dit onderwerp. Het betreft zeker geen nieuw nieuws.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ben niet zijn volgeling maar mannen heeft een punt .... dank u voor de reactie in de wetenschap, beter iets dan niets ...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Juist.
Maar als u de Engelstalige tekst leest, dan denk ik dat het noch om een Amerikaan, noch om een Canadees gaat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Banneling
|
![]() Je hebt ook franstalige Canadezen, hé slimmekke. maar een franse tekst wil hij waarschijnlijk hier niet posten. Hij zal horen zeggen hebben hoe Vlamingen daar over denken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Hoi, ik wetenschapper zijn uit de geweldige Noord-Amerikaas, echt waar zijn hoor. Ik kom jullie in één post waarschuwen voor twee geheel verschillende en onverwante dingen. Ik zou jullie kunnen waarschuwen voor oorlog, honger of dijkdoorbraken, maar in plaats daarvan laat ik mijn licht schijnen op hyperinflatie, een relatief gewoon maar desondanks destructief economisch verschijnsel dat vooral voorkomt bij landen voor wie zelfs de rente over hun schuld vele malen het BNP bedraagt waardoor de controle op hun financiën niet bij henzelf ligt maar bij de schuldeisers, en Nibiru, een grote hoop stront zoals jullie zelf ook al weten dankzij mensen als de Groningers achter niburu.nl. Jullie snappen natuurlijk ook wel dat een enorme planeet met een omlooptijd van duizenden jaren niet zomaar in de buurt van de aarde kan opduiken zonder op zijn minst iemand op te vallen. Als ik geloofwaardig had willen overkomen had ik daarom wel geschreven dat Nibiru door de Oortwolk heen beweegt en daar kometen uit hun baan brengt die op hun beurt een gevaar vormen voor de aarde, dat had u misschien nog gelooft. Maar in plaats daarvan anti-parodieëer ik het officiele commentaar van de NASA over '2012': "Als er een planeet X aan kwam kon je hem nu met het blote oog zien." Maar dat allemaal geheel terzijde natuurlijk.
![]() |
![]() |
#20 |
Vreemdeling
|
![]() Mijn Beste vriend,
Als je wilt weten wie mij George Zachystal is, kunt u vragen. ![]() Re: het opslaan van die mooie Nederlandse blonde vrouwen met grote borsten. (Makkelijk om te zwemmen) Hier in Praag niet slecht. (Ik bedoel de investeringen). Ja, ik ben wetenschapper - onderzoeker. Mijn bijdrage aan de wetenschap is: http://www.gyroscopes.org/patents/4884465Zachystal.pdf UFO ![]() Wil je een bot op te kauwen op? Ik heb iets veel meer vooraf uitvinding nummer 2. Het kan oplossen elke natie energie nodig heeft, niet nodig om de nucleaire centrales of verbranden van fossiele brandstoffen te gebruiken. Werkt als volgt: zwaartekracht> atmosferische luchtdruk> vacuüm> kinetische kracht> elektrisch vermogen. Het is niet de vrije energie apparaat. Als u niet geïnteresseerd bent in deze tijd grote evenement dan schrijf niet voor: [email protected] RE: effecten 2011 -2014 Ja, wereld verenigd samenwerking omgaan met dit soort probleem is is komende zes maanden weg van Fools? Nee! Net wat is actie? Actie is vorm van politiek activisme, waarin toegetreden partijen zullen handelen rechtstreeks ongehoorzaam de inrichtingen of de politieke procedures. Wat wil ik! Laten we deze ruiters van de apocalyps sturen naar de vervroegde uittreding. Ik wil elke regering ambtenaar op eigen land te ontmoeten hebben en komen met oplossingen aanpak van het probleem begint het voorjaar van 2011 in heel 2014. Ik verwacht antwoorden, in actie. Zoals zakenmensen / wetenschapper, wanneer ik de verantwoordelijkheid zal ik dan huren juiste mensen en hen om werk te doen. En ze zullen doen wat hen wordt gezegd: dit is opgeleid, zoals van hen verwacht. Resultaten: Congratulation - werk goed gedaan. Je bent populair. ================================================= My Dear friend, If you want to know who me George Zachystal is, you may ask. ![]() Re: saving those pretty Dutch blond females with large breasts.(easy to swim). Here in Prague not bad. (I meant the investments). Yes I am scientist – researcher. My contribution to the science is: http://www.gyroscopes.org/patents/4884465Zachystal.pdf UFO science ice breaker of the Newton 3rd law. Want a bone to chew upon? I have something much more advance invention number 2. It can solve every nation energy needs, no need to use the nuclear power generating stations or burning fossil fuels. Works like this: gravity > atmospheric air pressure> vacuum> kinetic force> electrical power. It is not the free energy device. If you are not interested in this big time event then do not write to: [email protected] RE: effects 2011 -2014 Yes, world united collaboration dealing with issue is this kind is next six months path of Fools? No! Just what is action? Action is form of political activism, in which joined parties will act directly disobeying the establishments or the political procedures. .================================================= ============== What do I want! Let us send these horsemen of the apocalypse in to the early retirement. I want every government official to at own country to have meeting and come up with solutions dealing with the problem commencing spring 2011 throughout 2014. I expect answers, in action. As businessmen /scientist, when I am given responsibility I will then hire right people and order them to do job. And they will do as they are told, have been trained for, as is expected of them. Results: Congratulation - job well done. You are popular. |
![]() |
![]() |